-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний інтерактивний комплекс)
Завершена
298 662.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 493.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 493.31 UAH
Період оскарження:
08.04.2020 14:51 - 19.04.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Інтерактивна дошка
Номер:
4fdac48f1cf5425188005b5433fed9c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-08-000818-c.c1
Назва:
Інтерактивна дошка
Вимога:
Шановний Замовник!
У складі тендерної документації (ТД) визначені технічні умови для інтерактивної дошки, зокрема “Активний розмір екрану не менше ніж, дюйми 81.9; · Активний розмір екрану не менше ніж, мм 1706*1165”. Також зазначена модель інтерактивної дошки NewLine R5-800E, що не має еквівалентів з такими характеристиками серед інших виробників.
Вказана вимога тендерної документації унеможливлює подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання на ринку, представленого ІНШИМИ виробниками/постачальниками, а відтак звужує конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну вказаного обладнання - наявні дії Замовника порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стосовно вимог ТД, що обмежують конкуренцію, повідомляємо наступне, що Замовником виставлені технічні вимоги до обладнання, які унеможливлюють подання тендерної пропозиції без врахування в ній конкретних моделей обладнання, які ексклюзивно представлені в Україні унікальними приватними компаніями. Тобто неможливо запропонувати еквівалент або аналог обладнання, визначеного вимогами ТЗ.
Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне – ч.3 Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ч. 4. Ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси.
На підставі вищевикладеного наполягаємо викласти технічні параметри інтерактивної дошки в цій частині в наступній редакції:
“Активний розмір екрану не менше ніж, дюйми 80.
Хочемо зазначити, що при роботі з інтерактивною дошкою має значення розмір проекційного відображення - саме та область, на яку буде проекціювати проектор. Активний розмір екрану може також залежати від кількості та розміру гарячих клавіш.
Тому просимо внести зміни а саме вказати “Активний розмір екрану не менше ніж, дюйми 80.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.04.2020 17:11
Вирішення:
Шановний учасник!
Замовник у технічному завданні встановив, що «Активний розмір екрану має бути не менше ніж, дюйми 81.9; · Активний розмір екрану не менше ніж, мм 1706*1165». Як бачимо, Замовник допускає надання учасниками більшого розміру екрану.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Але чи можна стверджувати, що вона є дискримінаційною? Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст.3 Закону №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дикримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та, зважаючи на те, що таким вимогам відповідає не один, а велика кількість учасників. На підставі аналізу ринку аналогічного обладнання встановлено, що на ринку є виробники/дистриб’ютори, які пропонують відповідне обладнання з різними розмірами. Таким чином, Ваше твердження про відсутність аналогічного обладнання на ринку не відповідає дійсності.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.04.2020 18:00