• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДБН А.2.2-3:2014 «Поточний ремонт приміщення у ШДС «Золотий ключик» за адресою: вул. Пулюя, 3-а у Солом'янському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»

Торги відмінено

199 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.50 UAH
Період оскарження: 08.04.2020 12:09 - 13.04.2020 13:00
Вимога
Відхилено

Не правомірне визнання переможця

Номер: 6edab6135328483886546f9b19158c39
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-08-000834-a.c1
Назва: Не правомірне визнання переможця
Вимога:
тендерному комітету Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації. Ідентифікатор закупівлі: D закупівлі: UA-2020-04-08-000834-a ВИМОГА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі prozorro.gov.ua, Товариству з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРСТАТУС"код ЄДРПОУ 41168601 щодо участі у допорогових закупівлях предметом закупівлі: Поточний ремонт приміщення у ШДС «Золотий ключик» за адресою: вул. Пулюя, 3-а у Солом'янському районі м. Києва, на підставі Протоколу № 101 розгляду тендерних пропозицій щодо розгляду пропозиції та визначення переможця від 22.04.2020р р. переможцем визнано ТОВ «ІНТЕРСТАТУС». Ознайомившись з вищевказаним протоколом, ТОВ «ТІМ БУД» не погоджується з даним рішенням та просить Тендерний комітет звернути увагу на наступне. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) - закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, документи ТОВ «ІНТЕРСТАТУС” не відповідають вимогам Замовника, що містяться у тендерній документації, та обов’язкам, покладених на учасників Законом, зокрема : Згідно Вимогам до кваліфікації учасників Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації. -розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) відповідно до заявленого дефектного акту. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія 3.2.2 (не нижче), підписана та скріплена печаткою (у разі її наявності) організацією-Учасником, а також підписом та печаткою (у разі її наявності) сертифікованого інженера-проектувальника)у складі:-договірної ціни (визначається з урахуванням гл.10 утримання служби Замовника в розмірі 2,5%) В своїй пропозиції ТОВ «ІНТЕРСТАТУС” не дотримався даній вимозі .В розрахунковій кошторисній документації відсутня договірна . Згідно Вимогам до кваліфікації учасників 1. Надати копії наказів про прийняття на роботу штатний розпис або цивільно-правововий договір (и) або інші документи. В своїй пропозиції ТОВ «ІНТЕРСТАТУС” Надав Цивільно-правові договора без номерації . Відсутні накази на прийняття на роботу таких робітників ; Стрюков Віталій Олександрович Авд’єєв В’ячеслав Володимирович Ющенко Сергій Петрович Мельник Павло Борисович Відповідно до ст. 24 КЗпП укладення трудового договору оформляється наказом або розпорядженням роботодавця складеним, зазвичай, на підставі поданої працівником заяви. Працівник може бути допущений до роботи лише за умови: • укладення трудового договору, оформленого наказом або розпорядженням власника чи уповноваженого ним органу; • повідомлення органів ДФСУ про прийняття працівника на роботу у порядку, встановленому Кабміном у Постанові № 413 (ст. 24 КЗпП).* Надав тільки Цивільно-правові договора без наказів. Згідно Вимогам до кваліфікації учасникі сертифікований інженер-проектувальник в частині кошторисної документації з кваліфікаційним сертифікатом та свідоцтвом про підвищення кваліфікації з страхуванням цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу); В своїй пропозиції ТОВ «ІНТЕРСТАТУС” Надав Договір страхуванням цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності кошторисника Єгорова О.Я від 18.06.2018р. Страховий поліс загружений не повіністю і не має можливості побачити чи дійсний страховий Договір ( чи сплачені страхові внески) 3. Довідка видана уповноваженим органом про те, що Учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (документ повинен бути датований не раніше 30 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик). ТОВ ««КОНКРІТ ГРУП"», в своїй тендерній документації не надав цю Довідку . Аналізуючи вищенаведене, бажаємо акцентувати особливу увагу Замовника на наступних положеннях чинного законодавства України. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв'язку з таким інформуванням. Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно- правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик - менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної особи. З огляду на наведене, на підставі положень та вимог чинного законодавства України,- ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану вимогу до розгляду. 2. Скасувати ПРОТОКОЛ розгляду тендерної пропозицій Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації.щодо розгляду тендерної пропозицій № 101 від «22 квітня» 2020 року. 3 .Розглянути тендерну пропозицію Учасника - ТОВ «Тім Буд» з урахуванням вимог тендерної документації Замовника та винести відповідне рішення щодо визнання ТОВ «Тім Буд» переможцем з найбільш економічно вигідною ціною. Директор ТОВ «Тім Буд» /Тимченко Н.В/ «22 квітня » 2020 року. В противному разі будемо змушені звертатись з скаргою у відповідні правоохоронні служби .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога/скарга не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 24.04.2020 11:09
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику ми уважно розглянули вашу вимогу та повідомляємо, що у нас відсутні підстави для її задоволення.