• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

09310000-5 ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ

Закупівля на потреби III кварталу 2020 року

Торги відмінено

8 769 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 750.00 UAH
Період оскарження: 08.04.2020 11:32 - 25.05.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо умов закупівлі

Номер: 45cbd25ab92447dd8ddec1de5778946c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-08-000945-b.b4
Назва: Вимога щодо умов закупівлі
Вимога:
Відповідно до ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації. Зокрема, п. 5.2 Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації містить вимогу: «Учасник-переможець повинен зазначити у формі тендерної пропозиції (Додаток 2 цієї тендерної документації) загальну вартість з урахуванням всіх податків і зборів (цифрами і прописом). Ціну за одиницю товару без ПДВ Учасник повинен зазначати тільки з двома знаками після коми, при цьому другий знак після коми має бути « 0 » або « 5 ».» Припускаючи, що вимога щодо зазначення ціни за одиницю продукції повинна зазначатись тільки з двома знаками після коми, а другий знак має бути «0» або «5» стосується учасника-переможця, така вимога суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, відповідно до ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Однак, ціна за одиницю товару математично прямо пов’язана із ціною тендерної пропозиції учасника переможця за результатами аукціону. Округлення ціни за одиницю товару відповідно до вимог тендерної документації призведе до спотворення ціни тендерної пропозиції учасника-переможця, що буде визначена за результатами аукціону, а відповідно до порушення законодавства. Враховуючи викладене, на підставі ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виключити з п. 5.2 розділу 5 тендерної документації вимогу щодо округлення ціни за одиницю товару для учасника-переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний запитувачу, дякуємо за увагу до наших відкритих торгів. Оскільки закупівля була оголошена до 19.04.2020 року, відповідно до Прикінцевих та Перехідних положень нової редакції Закону, Замовник буде розглядати Вашу вимогу у відповідності до попередньої редакції Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції. Слідкуйте, будь ласка. Можливе внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Відхилено

Відповідно до ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації. Пункт 3.2 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить наступну вимогу: "… Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено умовами цієї тендерної документації, із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії." Відповідно до ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» для Замовника передбачено можливість зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Банківська гарантія видається відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (далі також Положення). Пункт 9 ч.3 розділу І вищезгаданого Положення визначає, що гарантія – це спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії. Відповідно до ст. 6 та ст. 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства (ст.628 Цивільного кодексу України). Положеннями ст.6 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», п. 19 Положення, для заяви про надання гарантії або для відповідного договору, що укладається між банком-гарантом та принципалом щодо надання гарантії, не передбачено вимоги щодо обов’язкової наявностості грошового забезпечено (покриття) гарантії або розміру такого покриття як умови надання гарантії. Наявність грошового забезпечення (покриття) гарантії, а тим більше розмір такого покриття, може узгоджуватись виключно між банком-гарантом та принципалом. Тобто, надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, яка відповідає встановленим замовником умовам щодо розміру, строку дії та містить застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення замовником додаткових вимог до умов надання гарантії, які стосуються договірних відносин між банком-гарантом та учасником, порушує принципи проведення публічних закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників. Враховуючи викладене, на підставі ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виключити з п. 3.2 Розділу 3 тендерної документації вимогу щодо видачі гарантії банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) у розмірі передбаченому тендерною документацією.

Номер: 7dcf9369dbcc488999024481b9440696
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-08-000945-b.b3
Назва: Відповідно до ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації. Пункт 3.2 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить наступну вимогу: "… Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено умовами цієї тендерної документації, із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії." Відповідно до ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» для Замовника передбачено можливість зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Банківська гарантія видається відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (далі також Положення). Пункт 9 ч.3 розділу І вищезгаданого Положення визначає, що гарантія – це спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії. Відповідно до ст. 6 та ст. 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства (ст.628 Цивільного кодексу України). Положеннями ст.6 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», п. 19 Положення, для заяви про надання гарантії або для відповідного договору, що укладається між банком-гарантом та принципалом щодо надання гарантії, не передбачено вимоги щодо обов’язкової наявностості грошового забезпечено (покриття) гарантії або розміру такого покриття як умови надання гарантії. Наявність грошового забезпечення (покриття) гарантії, а тим більше розмір такого покриття, може узгоджуватись виключно між банком-гарантом та принципалом. Тобто, надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, яка відповідає встановленим замовником умовам щодо розміру, строку дії та містить застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення замовником додаткових вимог до умов надання гарантії, які стосуються договірних відносин між банком-гарантом та учасником, порушує принципи проведення публічних закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників. Враховуючи викладене, на підставі ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виключити з п. 3.2 Розділу 3 тендерної документації вимогу щодо видачі гарантії банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) у розмірі передбаченому тендерною документацією.
Вимога:
Вимога щодо добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний запитувачу, дякуємо за увагу до наших відкритих торгів. Оскільки закупівля була оголошена до 19.04.2020 року, відповідно до Прикінцевих та Перехідних положень нової редакції Закону, Замовник буде розглядати Вашу вимогу у відповідності до попередньої редакції Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції. Слідкуйте, будь ласка. Можливе внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: b575bee5a4fc43cd85c8ab3793b8ed65
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-08-000945-b.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.04.2020 17:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.05.2020 20:34
Дата виконання рішення Замовником: 22.05.2020 10:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМК Замовником виконане та оскаржуватися не буде
Автор: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Віктор Насташенко +380442247773 tender.ugr@gmail.com
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційної вимоги

Номер: b4c6dc77fa5f49f2a0066ccbdfc48cd0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-08-000945-b.c1
Назва: Усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Під час підготовки пропозиції виявлено, що деякі вимоги Тендерної документації суперечать принципам, встановленим у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, вимога передбачена п.5 Додатку 3 Тендерної документації щодо наявності в учасника представництва в межах м. Запоріжжя/Запорізької області – недопустимий критерій у публічних торгах. Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Ви безпосередньо порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення регіональних представництв по всій території України, чи мати більше ніж одне. Вимагаємо усунути невідповідність Тендерної документації. Наголошуємо, що у разі ігнорування даної вимоги, ми, як учасник даної закупівлі, використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Запитувачу! Замовником розглянуто Вашу вимогу щодо усунення дискримінаційної вимоги та невідповідності Тендерної документації, в результаті чого повідомляємо наступне: статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників торгів. Вимога передбачена п.5 Додатку 3 до нашої Тендерної документації щодо наявності в учасника представництва в межах м. Запоріжжя/Запорізької області, спрямована на забезпечення найбільш сприятливих умов для Замовника, режиму постачання товару, забезпечення швидкого та належного документообігу, оперативного реагування постачальника на зміни, що відбуваються на ринку електричної енергії та на зміни умов постачання електричної енергії. Враховуючи те, що закупівля буде здійснюватися за рахунок коштів, одержаних з бюджету для забезпечення належної роботи засобів регулювання дорожнього руху та зовнішнього освітлення м. Запоріжжя, одного з найбільших обласних центрів України, та необхідність подання документів в оригіналі до органів Державної казначейської служби України, це є умовою, що запобігає порушенням строків, накладення та стягнення із Замовника штрафних санкцій. Окрім цього у м. Запоріжжі та Запорізькій області існує більш ніж 10 учасників ринку постачання електричної енергії, які мають сервісні центри та офіси в м. Запоріжжі та Запорізькій області. Таким чином, враховуючи практику розгляду скарг АМКУ наявна достатня кількість підприємств відповідної сфери, які можуть забезпечити конкуренцію для проведення даних торгів, що в повній мірі відповідає вимогам ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та так званому «правилу двох виробників», що застосовується АМКУ під час розгляду справ. Зважаючи на зазначене вище, Вами не вірно надане тлумачення мети Замовника, яка не полягає у обмеженні конкуренції учасників, а в створенні оптимальних умов для ефективного постачання електричної енергії, що співпадає з метою Закону України «Про публічні закупівлі» в частині ефективного здійснення закупівель. На нашу думку, Тендерна документація Замовника не містить дискримінаційних вимог, тому Ваші висновки є суб’єктивними та не ґрунтуються на фактичних обставинах. Враховуючи вищезазначене, змушені відхилити Вашу вимогу. Тендерна документація за процедурою відкритих торгів складена відповідно до усіх вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», та не містить дискримінаційних вимог до учасників, тобто підстави для внесення до неї змін відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Прийнята до розгляду

Оскарження рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА СУМИ"

Номер: 4c71a81bdae14789b554ab55ceff4a10
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-08-000945-b.a18
Назва: Оскарження рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА СУМИ"
Скарга:
28.05.2020 Скаржник, на виконання умов тендерної документації завантажив тендерну пропозицію в тому числі, завірену копію Витягу з ЄДР від 28.04.2020 року. Тобто, строк зазначений Замовником в Тендерній документації Скаржником не порушено. Зазначимо, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами (далі-Закон), а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадського формування» (далі - Закон) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі. Зважаючи на те, що витяг є формою надання інформації з Єдиного державного реєстру на визначений час, чинними нормативними - правовими актами не встановлено термін дії зазначеного витягу. Також, дане роз’яснення міститься в листі Мінюсту від 02.03.2016 року № 6887/3097-0-33-16/8. Таким чином, Скаржник приходить до висновку, що Замовником була безпідставно відхилена пропозиція ТОВ "ЕНЕРА СУМИ", оскільки пропозиція ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" відповідає вимогам тендерної документації Замовника. На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником процедури закупівлі (номер в Prozorro UA-2020-04-08-000945-b Код ДК 021:2015-09310000-5 – «Електрична енергія» (Електрична енергія). 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА СУМИ" (код ЄДРПОУ 41884537), зазначене у Протоколі № б/н засідання тендерного комітету Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення «Запоріжміськсвітло» від 05.06.2020 року про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю Код ДК 021:2015-09310000-5 – «Електрична енергія» (Електрична енергія).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.06.2020 21:33
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЕНЕРА СУМИ", Серженко Галина Вікторівна GALINASERZHENKO@GMAIL.COM http://sm.enera.ua
Скарга
Прийнята до розгляду

Про неправомірність відхилення тендерної пропозиції

Номер: 32d3c524507144d8b9ae6c7976fc901d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-08-000945-b.c16
Назва: Про неправомірність відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Враховуючи перелічені в скарзі порушення вимог тендерної документації, просимо: 1. Відхилити тендерні пропозиції учасників ТОВ "ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ" та ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВЕНЕРГО" 2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.06.2020 19:51
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ"ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ", Пестова Ірина +380933917780 energoinpro02@gmail.com http://energoinvestpro.in.kharkov.ua/
Скарга
Прийнята до розгляду

Оскарження рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА СУМИ"

Номер: afc4204585f54a81aeadbed4a780cb65
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-08-000945-b.b17
Назва: Оскарження рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА СУМИ"
Скарга:
28.05.2020 Скаржник, на виконання умов тендерної документації завантажив тендерну пропозицію в тому числі, завірену копію Витягу з ЄДР від 28.04.2020 року. Тобто, строк зазначений Замовником в Тендерній документації Скаржником не порушено. Зазначимо, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами (далі-Закон), а саме: «недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Така ж умова розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі передбачена положеннями статті 30 Закону. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадського формування» (далі - Закон) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі. Зважаючи на те, що витяг є формою надання інформації з Єдиного державного реєстру на визначений час, чинними нормативними - правовими актами не встановлено термін дії зазначеного витягу. Також, дане роз’яснення міститься в листі Мінюсту від 02.03.2016 року № 6887/3097-0-33-16/8. Таким чином, Скаржник приходить до висновку, що Замовником була безпідставно відхилена пропозиція ТОВ "ЕНЕРА СУМИ", оскільки пропозиція ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" відповідає вимогам тендерної документації Замовника. На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником процедури закупівлі (номер в Prozorro UA-2020-04-08-000945-b Код ДК 021:2015-09310000-5 – «Електрична енергія» (Електрична енергія). 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА СУМИ" (код ЄДРПОУ 41884537), зазначене у Протоколі № б/н засідання тендерного комітету Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення «Запоріжміськсвітло» від 05.06.2020 року про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю Код ДК 021:2015-09310000-5 – «Електрична енергія» (Електрична енергія).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.06.2020 19:49
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЕНЕРА СУМИ", Серженко Галина Вікторівна GALINASERZHENKO@GMAIL.COM http://sm.enera.ua
Вимога
Є відповідь

Про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО"

Номер: 1e21fc0f205f4199acae0cd0b1d8ba4b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-08-000945-b.b13
Назва: Про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО"
Вимога:
Враховуючи перелічені в скарзі порушення вимог тендерної документації, прошу відхилити тендерну пропозиції учасника ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику ТОВ «АЛЬЕРНАТИВЕНЕРГО», Замовником КП «Запоріжміськсвітло» було розглянуто Вашу СКАРГУ за вих. № 607/20 від 10.06.2020 року, котру Ви подали як вимогу, та повідомляємо наступне: перш за все, звертаємо Вашу увагу, що на даній стадії закупівлі (Прекваліфікація: період оскарження) будь-які рішення Замовника тільки і виключно оскаржуються. Скарга у публічних закупівлях згідно чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», подається до органу оскарження в порядку, визначеному чинним законодавством України. Щодо питань, котрі Ви підіймаєте для вирішення в скарзі повідомляємо, що: 1) Ваше припущення щодо несправжності наданого витягу з реєстру платників ПДВ, є невірним, оскільки інформація, викладена у вказаному документі є достовірною, та викладеною у реєстрах, котрі є в публічному доступі. Витяг сформований у відповідності до чинного законодавства України, зокрема Наказу Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» 2) Рішення учасника ТОВ «Вільна енергетична компанія «Палівенерго» за № 27 від 20.04.2020 року також не суперечить чинному законодавству України, та повністю відповідає вимогам Замовника; 3) копія паспорту уповноваженої особи завірена у відповідності до вимог тендерної документації Замовника, враховуючи вищевикладене, вимушені відмовити в задоволені Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО"

Номер: 411d19a46d5a4356893581949babd322
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-08-000945-b.c14
Назва: Про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО"
Вимога:
Враховуючи перелічені в скарзі порушення вимог тендерної документації, прошу відхилити тендерну пропозиції учасника ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику ТОВ «АЛЬЕРНАТИВЕНЕРГО», Замовником КП «Запоріжміськсвітло» було розглянуто Вашу СКАРГУ за вих. № 607/20 від 10.06.2020 року, котру Ви подали як вимогу, та повідомляємо наступне: перш за все, звертаємо Вашу увагу, що на даній стадії закупівлі (Прекваліфікація: період оскарження) будь-які рішення Замовника тільки і виключно оскаржуються. Скарга у публічних закупівлях згідно чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», подається до органу оскарження в порядку, визначеному чинним законодавством України. Щодо питань, котрі Ви підіймаєте для вирішення в скарзі повідомляємо, що: 1) Ваше припущення щодо несправжності наданого витягу з реєстру платників ПДВ, є невірним, оскільки інформація, викладена у вказаному документі є достовірною, та викладеною у реєстрах, котрі є в публічному доступі. Витяг сформований у відповідності до чинного законодавства України, зокрема Наказу Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» 2) Рішення учасника ТОВ «Вільна енергетична компанія «Палівенерго» за № 27 від 20.04.2020 року також не суперечить чинному законодавству України, та повністю відповідає вимогам Замовника; 3) копія паспорту уповноваженої особи завірена у відповідності до вимог тендерної документації Замовника, враховуючи вищевикладене, вимушені відмовити в задоволені Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО"

Номер: ac94d1664d534acda46096ab1c0c3876
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-08-000945-b.a15
Назва: Про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО"
Вимога:
Враховуючи перелічені в скарзі порушення вимог тендерної документації, прошу відхилити тендерну пропозиції учасника ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику ТОВ «АЛЬЕРНАТИВЕНЕРГО», Замовником КП «Запоріжміськсвітло» було розглянуто Вашу СКАРГУ за вих. № 607/20 від 10.06.2020 року, котру Ви подали як вимогу, та повідомляємо наступне: перш за все, звертаємо Вашу увагу, що на даній стадії закупівлі (Прекваліфікація: період оскарження) будь-які рішення Замовника тільки і виключно оскаржуються. Скарга у публічних закупівлях згідно чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», подається до органу оскарження в порядку, визначеному чинним законодавством України. Щодо питань, котрі Ви підіймаєте для вирішення в скарзі повідомляємо, що: 1) Ваше припущення щодо несправжності наданого витягу з реєстру платників ПДВ, є невірним, оскільки інформація, викладена у вказаному документі є достовірною, та викладеною у реєстрах, котрі є в публічному доступі. Витяг сформований у відповідності до чинного законодавства України, зокрема Наказу Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» 2) Рішення учасника ТОВ «Вільна енергетична компанія «Палівенерго» за № 27 від 20.04.2020 року також не суперечить чинному законодавству України, та повністю відповідає вимогам Замовника; 3) копія паспорту уповноваженої особи завірена у відповідності до вимог тендерної документації Замовника, враховуючи вищевикладене, вимушені відмовити в задоволені Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено