• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки» код по ДК 021:2015 – 33760000-5 (туалетний папір, серветки паперові, рушники паперові)

Завершена

290 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 600.00 UAH
Період оскарження: 07.04.2020 18:28 - 19.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо_Рішення_Замовника_З_Визначення_Переможця_Закупівлі

Номер: bdbc2875466048a2ab0f7fe2df8fd065
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-003760-b.b1
Назва: Щодо_Рішення_Замовника_З_Визначення_Переможця_Закупівлі
Вимога:
(ТЕКТСТ ВИМОГИ РОЗМІЩЕНО У ПРИКРІПЛЕНОМУ ФАЙЛІ) Шановний Замовнику! Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради № 3 від 30.04.2020 р Фізичну особу-підприємця Князєва Ярослава Анатолійовича (надалі – Учасник) визнаний переможцем закупівлі «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки» код по «ДК 021:2015 – 33760000-5 (туалетний папір, серветки паперові, рушники паперові)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-07-003760-b) (надалі – Закупівля), об’явленої Управління освіти Краматорської міської ради (надалі – Замовник). Уважно вивчивши зміст наданої Учасником пропозиції Закупівлі, звертаємо увагу Замовника на невідповідність пропозиції Учасника вимогам документації Закупівлі (далі – Документації) в наступних пунктах: 1. Згідно Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) для підтвердження якості та відповідності товару, учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати (завірені відповідно до тендерної документації): 1) Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані товари; 2) Копія сертифікату якості товару та/або копія паспорту якості, дійсні на території України.; 1.1. На виконання вимоги Розділу ІІІ, п. 6 Учасником для підтвердження якості та відповідності запропонованої продукції «Туалетний папір» надано висновок ДСЕЕ № 05.03.02-04/33113від 23.07.2015 р. на «Рулончики паперу туалетного із макулатури, виготовлений згідно з ДСТУ 4267:2003 «Рулончики паперу туалетного із макулатури. Технічні умови», виробником якої є ТОВ «Інтерєколайн» та сертифікат якості (без зазначення дати видачі) на невідому продукцію (найменування продукції в сертифікаті відсутнє), що виготовляється ТОВ «Інтереколайн» відповідно до ТУ У 30588937.001-99 (подальше викладення інформації базується на упередженому припущені, що сертифікат якості виданий саме на туалетний папір). Таким чином, оскільки висновок ДСЕЕ та сертифікат якості надані на різну продукцію, що виготовляється відповідно різник нормативних документів, має місце один з наступних випадків: а) Учасник надав сертифікат якості на продукцію, але не надав висновку ДСЕЕ; б) Учасник надав висновок ДСЕЕ, але не надав сертифікату якості. В обох випадках має місце невиконання вимог Розділу 3, п.6 документації закупівлі. Крім того, згідно наданого сертифікату якості, продукція запропонована Учасником, не відповідає вимогам Замовника, зазначеним в Додатку №1 до документації Закупівлі, (надалі – Технічним вимогам) в наступних пунктах: а) згідно Технічних вимог, встановлених до предмету закупівлі туалетний папір», Учасник мав запропонувати туалетний папір без перфорації, натомість, згідно наданого сертифікату якості, Учасником запропонований папір з перфорацією, про що свідчить наявність в сертифікаті такого параметру, як «Формат паперу», властивого саме для продукції з перфорацією і який не може мати місце при контролі характеристик продукції без перфорації. б) у наданому сертифікаті відсутня інформація, яка б підтверджувала зазначену Замовником в Технічних вимогах характеристику «Довжина паперу в рулоні: не менше 65м». Також, зважаючи на відсутність дати видачі сертифікату, припущення, що він є дійсним підтверджуючим документом є досить упередженим, оскільки документ міг бути наданий до отримання висновку ДСЕЕ. 1.2. На виконання вимоги Розділу ІІІ, п. 6 Учасником для підтвердження якості та відповідності запропонованої продукції «Серветки паперові» надано висновок ДСЕЕ № 12.2-18-1/10786 від 16.05.2019 р. на «Вироби паперові побутового, комерційного, та санітарно-гігієнічного призначення», що виготовляються ТОВ «Пейпер Некст» у відповідності з ТУ У 17.2-42823585-001:2019 «Вироби паперові побутового,комерційного та санітарно-гігієнічного призначення» та сертифікат якості (без зазначення дати видачі) на невідому продукцію (найменування продукції в сертифікаті якості відсутнє, припущення щодо того, що сертифікат виданий саме на серветки, зроблене на основі зазначених у сертифікаті характеристик), що виготовляється ТОВ «Пейпер Некст» відповідно до зазначених ТУ. Згідно вимог документації Закупівлі, запропонована продукції повинна бути вироблена відповідно до вимог ДСТУ (ТУ), затверджених в установленому порядку з дотриманням вимог санітарного законодавства України. Вимоги санітарного законодавства України передбачають, що Технічні умови на виготовлення продукції є об’єктом санітарно-епідеміологічної експертизи (ст.11 ЗАКОН УКРАЇНИ Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя), а згідно п.3.2 Наказу МОЗ України №247 від 09.10.2000 забороняється використання або функціонування об’єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Перевіривши реєстр чинних висновків ДСЕЕ на сайті Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (http://www.consumer.gov.ua/) повідомляємо, що в реєстрі відсутня інформація щодо отримання висновку ДСЕЕ на технічні умови ТОВ «Пейпер Некст». Таким чином, згідно діючого законодавства, зазначені технічні умови не можуть використовуватися для виготовлення продукції 1.3 На виконання вимоги Розділу ІІІ, п. 6 Учасником для підтвердження якості та відповідності запропонованої продукції «Рушники паперові» надано висновок ДСЕЕ № 12.2-18-1/10786 від 16.05.2019 р. на «Вироби паперові побутового, комерційного, та санітарно-гігієнічного призначення», що виготовляються ТОВ «Пейпер Некст» у відповідності з ТУ У 17.2-42823585-001:2019 «Вироби паперові побутового,комерційного та санітарно-гігієнічного призначення» та сертифікат якості (без зазначення дати видачі) на «Вологостійкі рушники», що виготовляються ТОВ «Пейпер Некст» відповідно до зазначених ТУ. Згідно наданих документів, Учасником запропоновані рушники з «Кількість листів 81 (шт.)» при тому, що предметом закупівлі є рушники паперові з «Кількість відривів в одному рулоні: 50 шт.», що не відповідає вимогам Замовника. При цьому, оскільки Учасником пропонуються рушники, що поставляються в упаковці по 2 шт., в сертифікаті виробника мало бути зазначено, в одному або двох рушниках міститься 81 лист. Також, ще раз звертаємо увагу Замовника, що запропонована продукція виготовляється згідно нормативного документу, який не зареєстрований в порядку, установленому чинним законодавством України, що не відповідає вимозі Замовника, щодо того,що Товар повинен бути вироблений відповідно до вимог ДСТУ (ТУ) затверджених в установленому порядку з дотриманням вимог санітарного законодавства України. Оскільки відповідно до Ст. 30 п.1.4 Закону України про державні закупівлі: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації», то, зважаючи на вищезазначені невідповідності, пропозиція ФОП Князєва Ярослава Анатолійовича мала бути відхилена, а визнання ФОП Князєва Ярослава Анатолійовича переможцем Закупівлі є порушенням чинного законодавства України у сфері державних закупівель Також, факт того, що відсутність у складі пропозиції сертифікатів якості застосовано, як підстави для відхилення пропозиції учасника Закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-КАНАДСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКАН" (згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 28.04.2020), але не застосовано до ФОП Князєв Я.А., є свідченням упередженого ставлення до учасників Закупівлі та можливих корупційних зловживань зі сторони Замовника. Для усунення вищезазначених порушень законодавства України у сфері державних закупівель, вимагаємо відмінити рішення Протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Краматорської міської ради № 3 від 30.04.2020 р. щодо визнання ФОП Князєв Я.А. переможцем закупівлі. В іншому випадку, залишаємо за собою право звернутися до уповноваженого органу з питань оскарження та, зважаючи на явний факт невідповідностей та порушень, інших уповноважених органів щодо запобігання корупції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вимогу по предмету закупівлі «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки» код по ДК 021:2015 – 33760000-5 (туалетний папір, серветки паперові, рушники паперові) тендерний комітет управління освіти Краматорської міської ради повідомляє наступне: Щодо першого пункту: відповідно п. 6 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження якості та відповідності товару, учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати (завірені відповідно до тендерної документації): 1) Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані товари; 2) Копія сертифікату якості товару та/або копія паспорту якості, дійсні на території України. Учасник ФОП Князєв Я.А. в складі тендерної пропозиції на туалетний папір надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.07.2015р. № 05.03.02-04/33113 (далі висновок ДСЕЕ) та сертифікат якості на бланку виробника ТОВ «Інтерколайн». В висновку ДСЕЕ зазначено, що рулончики паперу туалетного виготовляються згідно з ДСТУ 4267:2003 «Рулончики паперу туалетного із макулатури. Технічні умови», в сертифікаті якості в пункті склад зазначено макулатура згідно ДСТУ 4267:2003. Слід зазначити, що відповідно до нормативним актам виробник для виробництва товару має право розробити власні стандарти та технічні умови на виготовлення туалетного паперу відповідно до ДСТУ 4267:2003. Тобто технічні умови виробника мають бути не гіршими, або кращими, аніж державні стандарти, тобто вони відповідають умовам ДСТУ. Також слід зазначити, що Управління освіти Краматорської міської ради звернулося до виробника ТОВ «Інтереколайн», щодо ДСТУ і ТУ, виробник підтвердив, що дійсно надав ФОП Князєву Я.А. висновок ДСЕЕ та сертифікат якості, які відповідають всім умовам і є дійсними. Щодо перфорації, то в сертифікаті якості ніде не зазначено, що він з перфорацією, тобто це не може бути причиною відхилення. Слід зазначити, що розглянувши практику скарг АМКУ, то комітет не вважає це причиною для відхилення. Щодо відсутності довжини паперу та відсутності дати, то відповідно до умов тендерної документації Замовник не встановлював вимоги, що повинно бути зазначено в цьому документі, а значить учасник не порушив умови тендерної документації. Щодо другого пункту: Учасником ФОП Князєв Я.А. надано сертифікат від 16.05.2019 р. № 12.2-18-1/10786 на вироби паперові побутового, комерційного та санітарно-гігієнічного призначення, що виготовлені у відповідності ТУ У 17.2-42823585-001:2019. У вимогі учасник ТОВ «Чистий Київ» стверджує, що відсутня інформація в реєстрі висновків ДСЕЕ, що є недостовірною інформацією. Замовник перевірив цю інформацію на сайті http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Reestr_Visnovkiv_Derzhsanepidekspertizi/256/ завантаживши файл «Перелік висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданих Держпродспоживслужбою за травень 2019 року» під номером 1133 міститься інформація, що заявник еспертизи ТОВ «Пейпер Некст» отримав висновок ДСЕЕ від 16.05.2019 р. № 12.2-18-1/10786. Щодо відсутності дати, то відповідно до умов тендерної документації Замовник не встановлював вимоги, що повинно бути зазначено в цьому документі, а значить учасник не порушив умови тендерної документації. Щодо третього пункту: Учасник ФОП Князєв Я.А. надав в складі тендерної пропозиції сертифікат якості на рушники, в якому зазначається кількість рулонів в упаковці-2 шт., кількість листі 81 шт. В умовах тендерної документації, не було передбачено, що саме повинен містити сертифікат якості, а отже учасник не порушив умови тендерної документації. Вивчивши практику скарг в АМКУ, то кількість листів 81 шт. не є порушенням, це вважається покращенням, учасник за нижчу ціну пропонує більшу кількість відривів листів, аніж інші учасники закупівлі. Учасником ФОП Князєв Я.А. надано сертифікат від 16.05.2019 р. № 12.2-18-1/10786 на вироби паперові побутового, комерційного та санітарно-гігієнічного призначення, що виготовлені у відповідності ТУ У 17.2-42823585-001:2019. У вимогі учасник ТОВ «Чистий Київ» стверджує, що відсутня інформація в реєстрі висновків ДСЕЕ, що є недостовірною інформацією. Замовник перевірив цю інформацію на сайті http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Reestr_Visnovkiv_Derzhsanepidekspertizi/256/ завантаживши файл «Перелік висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданих Держпродспоживслужбою за травень 2019 року» під номером 1133 міститься інформація, що заявник еспертизи ТОВ «Пейпер Некст» отримав висновок ДСЕЕ від 16.05.2019 р. № 12.2-18-1/10786. Відповідно до вищевказаного, учасником ФОП Князєвим Я.А. не було порушено умови тендерної документації та його пропозиція відповідає вимогам закупівлі. Щодо учасника ТОВ «СУКП «Акан», то в учасника відсутній сертифікат якості на продукцію, що зазначена в тендерній документації Замовника, що порушує умови тендерної документації та був правомірно відхилен. В зв’язку з вищевикладеним тендерний комітет управління освіти Краматорської міської ради прийняв рішення відхилити вимогу.
Статус вимоги: Відхилено