• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Проектно-вишукувальні роботи по об'єкту: "Реконструкція компресорної станції "Бердичів" Бердичівського лінійного виробничого управління магістральних газопроводів Житомирська область, Бердичівський район, с/р Іванковецька, комплекс будівель та споруд №4". (Стадія "ТЕО") (Будівельні роботи та поточний ремонт)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-04-02-001364-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Проектно-вишукувальні роботи по об'єкту: "Реконструкція компресорної станції "Бердичів" Бердичівського лінійного виробничого управління магістральних газопроводів Житомирська область, Бердичівський район, с/р Іванковецька, комплекс будівель та споруд №4". (Стадія "ТЕО")». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Завершена

4 962 029.72 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 49 620.30 UAH
Період оскарження: 07.04.2020 18:10 - 25.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 96bfd530a7c846adb499399c215b0ea4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-003719-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
У результаті розгляду тендерним комітетом ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» (надалі – Тендерний комітет Замовника) тендерної пропозиції за предметом закупівлі: Проектно-вишукувальні роботи по об'єкту: "Реконструкція компресорної станції "Бердичів" Бердичівського лінійного виробничого управління магістральних газопроводів Житомирська область, Бердичівський район, с/р Іванковецька, комплекс будівель та споруд №4". (Стадія "ТЕО") (Будівельні роботи та поточний ремонт) учасника Акціонерне товариство «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання –Інжиніринг (00205618) (надалі – Учасник) вона була відхилена на підставі пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі» - учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону України № 922-VIII “Про публічні закупівлі” (Протокол розгляду тендерних пропозицій № 20р399-р-1 від 08.05.2020р.). Учасник вважає, що рішення Тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника є таким, що порушує права Учасника, є необґрунтованим, незаконним та підлягає скасуванню з наступних причин: 1. Постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020р. № 291 було подовжено карантин до 11 травня 2020р. Відповідно до частини другої статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, в тому числі карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України. В період 27.04.2020 по 29.04.2020р. провідний інженер – проектувальник Підгорний Віталій Борисович проходив підвищення своєї кваліфікації, але з форс-мажорних обставин (обставинами непереборної сили), а саме продовження дії карантину на всій території України не зміг вчасно отримати свідоцтво № 01657 від 29.04.2020р. (копія свідоцтва додається) та надати його в підтвердження своєї кваліфікації в строки, передбачені процедурою публічної закупівлі. Кваліфікаційний сертифікат Підгорного Віталія Борисовича АР 010914 від 24.04.2015р., відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» внесений до реєстрів атестованих осіб та гільдії проектувальників у будівництві (№ 7324) і є чинним (дивитись за посиланнями: http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=name&order=ASC http://vugip.org.ua/perelik-chleniv-vho-hildiya-proektuvalnykiv-u-budivnytstvi/ ). 2. Акціонерне товариство «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання –Інжиніринг» це нове найменування ПАТ «Укрхімпроект». Інформація стосовно етапів перейменування Учасника наведено в Преамбулі та розділі І «Загальні положення» діючого Статуту Учасника та міститься в завантаженому файлі «4. Інформація про повноваження посадової особи». Керуючись, Законом України «Про публічні закупівлі» та чинним законодавством України, просимо визнати рішення Тендерного комітету Замовника (Протокол розгляду тендерних пропозицій № 20р399-р-1 від 08.05.2020р.) неправомірним та скасувати. Додатки: 1. Копія свідоцтва № 01657 від 29.04.2020р. на 1 арк. 2. Копія стор. 2 Статуту Акціонерного товариства «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання –Інжиніринг». на 1 арк.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В наданих Учасником документах відсутня інформація стосовно проходження підвищення кваліфікації Підгорного Віталія Борисовича відповідно до вимог п. 2.2.2. Розділу І Додатоку ІІ до тендерної документації, а саме не було надано свідоцтво підвищення кваліфікації до сертифікату Підгорного Віталія Борисовича В реєстрі атестованих осіб дійсно є інформація щодо наявності у зазначеної особи Сертифікату АР010914, виданого 24.04.2015. зі статусом щодо сертифіката «чинний». Водночас вимогами статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» зокрема визначено: «Строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується». Підвищення кваліфікації зазначений працівник мав би пройти в термін до 25.04.20. Такої інформації в пакеті документів не було. Щодо статуса сертифікату АР010914, виданого 24.04.2015 «чинний» на вказаному сайті, то зазначаємо, що відомості щодо реєстру атестованих осіб сформовані на вказаному у вимозі сайті станом на 06.04.2020 (інформація з сайту, додається), тобто не актуальні станом на дату оцінки пропозиції. А отже, враховуючи вимоги ст 17. Закону «Про архітектурну діяльність» щодо проходження підвищення кваліфікації не рідше ніж один раз на п’ять років, це дозволило зробити висновок Замовнику про невідповідність Сертифікату АР010914, виданого 24.04.2015 вимогам визначеним в тендерній документації. Окремо зазначаємо, що предметом закупівлі є проектування стратегічного об’єкту ГТС «Реконструкція КС «Бердичів», що входить в Програму реконструкції компресорних станцій ГТС . Проектування такого об’єкту є складним за технічними рішеннями та враховуючи великий об’єм технічних вимог вимагає висококваліфікований проектний персонал, зокрема Головного інженера проекту. Саме тому, кваліфікаційні вимоги щодо такого предмету закупівлі потребують підтвердження небхідними документами, зокрема сертифікатами. Згідно частини другої статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, в тому числі карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгова-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб’єкта господарської діяльності за собівартістю. Строк дії обставин непереборної сили підтверджуються довідкою Торгово-промислової палати України. Отже, враховуючи викладене, а саме: 1. Відсутність документа про підвищення кваліфікації в пропозиції учасника; 2) Вимоги статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» 3) Відсутність підтвердження підвищення кваліфікації на сайти (додається) Замовником було прийнято рішення про невідповідність вимогам п.п.2.2.2.1 п.2.2 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено