-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт спортивного майданчику СЗШ№9
Завершена
4 027 075.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 027.02 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 027.02 UAH
Період оскарження:
07.04.2020 14:26 - 20.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено
на неправомірну дискваліфікацію Учасника, пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною
Номер:
3da268f838944186b43c1ab12c8f62e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-07-001437-a.c1
Назва:
на неправомірну дискваліфікацію Учасника, пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною
Скарга:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-07-001437-a
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт спортивного майданчику СЗШ№9
Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Підстава оскарження: неправомірна дискваліфікація Учасника, пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною.
Замовником Середня загальноосвітня школа №9 07.04.2020 було оголошено закупівлю «Капітальний ремонт спортивного майданчику СЗШ№9» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-07-001437-a).
За результатами аукціону, який відбувся 27.04.2020, Системою було сформовано Протокол розкриття.
Участь у закупівлі взяли:
№ п/п Учасник Остаточна пропозиція
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 3`316`000.00 грн з ПДВ
2. ТОВ Проспер Вінд 3`937`000.00 грн з ПДВ
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРІМ-ЛЬВІВ" 3`937`777.77 грн з ПДВ
За підсумками розгляду тендерних пропозицій, в системі файлом «Протокол.pdf (долучено Замовником)» від 04.05.2020 року було оприлюднено рішення Тендерного комітету про дискваліфікацію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ", пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною.
З п. 7 вказаного Протоколу випливає, що підставою для відхилення пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" стала невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
На обґрунтування прийнятого рішення, Замовник зазначає, що
«відповідно до ч. 6.3 Розділу 3 Тендерної документації, Учасники повинні надати: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1. Розрахунок договірної ціни та кошторис з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва».
В кошторисних розрахунках (Розділ ІІ: Машини та механізми, Відомість ресурсів) Учасника передбачено наступні механізми:
П.18 Кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування…
П.19 Кран на автомобільному ходу…
П.21 Трактор на пневмоколісному ходу…
Однак в Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" відсутні дані механізми, оскільки вони їх не відображено в довідці про наявність матеріально – технічної бази, оборотно-сальдовій відомості Учасника, а також в договорах оренди».
Вважаємо відхилення Тендерної пропозиції з вищенаведеним обґрунтуванням незаконним з наступних підстав.
Тендерна документація не містила вимог стосовно необхідності зазначення у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідного обладнання та механізмів, зазначених у розрахунку договірної ціни (та кошторисі з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни), зокрема, у підсумковій відомості ресурсів. Дана позиція додатково підтверджується практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель (рішення №2095-рр/пк-ск від 13.10.2016).
Так, згідно вимог Додатку 1, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагалося надати:
«1.1. Відомості подаються згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «а»).»
Таблиця «а»
№ з.п. Назва, тип машини, механізму, устаткування Виробник/марка та термін експлуатації (років) Стан (нове, справний, кількість) Власна, орендується, лізинг (у кого)
1
На виконання вказаної вимоги Учасником надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «5. КК Наявність обладнання.pdf»).
П. 6.3. Розділу 3 Тендерної документації передбачає :
«6.3. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1. Розрахунок договірної ціни та кошторис з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва».
На виконання вказаної вимоги Учасником надано файл «31. Технічна частина.pdf», який містить Договірну ціну, підтверджуючі розрахунки та кошторисну документацію.
Таким чином, Учасником виконано зазначені вимоги Тендерної документації, надано усю необхідну інформацію за встановленою формою.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що у наданій Учасником Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «5. КК Наявність обладнання.pdf») під № з.п. 35 значиться - Спеціалізований вантажний- спеціалізований платформа TATA LPT 613, що і являє собою кран на автомобільному ходу (застосування якого передбачено п.18, 19 Відомості ресурсів). Відповідно, зауваження Замовника щодо відсутності у Довідці відповідного механізму є неправдивим.
Що стосується п.21 Трактор на пневмоколісному ходу, то у Довідці зазначено п.2 Екскаватор-навантажувач, який за своїм функціональним призначенням може використовуватися для розробки корит під покриття і улаштування піску.
При цьому, варто зазначити, що довідка про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази містить значно ширший перелік наявного в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, аніж останнім включено до відомості ресурсів. Беручи до уваги зазначене вище, жодних підстав для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" не було.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовником було незаконно дискваліфіковано Тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ", яка за результатами аукціону була визнана найбільш економічно вигідною, тим самим порушено ряд принципів здійснення публічних закупівель (об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; добросовісна конкуренція серед учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням), а також грубо порушено наші права та інтереси, пов’язані із участю у процедурі закупівлі, та норми Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Розглянути скаргу у максимально короткі строки.
3. Зобов’язати Замовника скасувати прийняте ним рішення про дискваліфікацію Тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" по процедурі закупівлі: Капітальний ремонт спортивного майданчику СЗШ№9 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-07-001437-a).
Додатки:
1. Платіжне доручення №4819 від 12.05.2020р. про сплату за подання скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Платіжне доручення.pdf 12.05.2020 15:14
- 1. Скарга..pdf 12.05.2020 15:14
- рішення від 15.05.2020 № 9451.pdf 15.05.2020 15:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2020 № 10774.pdf 02.06.2020 15:59
- Рішення від 01.06.2020 № 10774.pdf 04.06.2020 22:31
- Відповідь в Антимонопольний комітет України.pdf 19.05.2020 14:29
- Пояснення по суті скарги.docx 20.05.2020 15:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.05.2020 15:14
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.05.2020 15:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.06.2020 22:32