• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи опалення, водопостачання, водовідведення та санвузлів базового комунального закладу культури «Бахмутський міський народний Дім», який знаходиться за адресою: м. Бахмут, вул. Перемоги, 23 а

Завершена

2 570 426.23 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 852.13 UAH
Період оскарження: 07.04.2020 14:06 - 19.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Управління культури Бахмутської міської ради про обрання переможцем закупівлі ТОВ «Бахмут-Будпроект» від 27.04.2020 року №19

Номер: 91ade690d2f94845ad2751f8183d8980
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-002066-b.b1
Назва: Вимога про скасування рішення відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Управління культури Бахмутської міської ради про обрання переможцем закупівлі ТОВ «Бахмут-Будпроект» від 27.04.2020 року №19
Вимога:
ТОВ «Донгарантбуд» розглянуто протокол засідання тендерного комітету Управління культури Бахмутської міської ради № 19 від 27.04.2020 та результати відкритих торгів по закупівлі за об’єктом «Капітальний ремонт системи опалення, водопостачання, водовідведення та санвузлів базового комунального закладу культури «Бахмутський міський народний Дім», який знаходиться за адресою: м. Бахмут, вул. Перемоги, 23 а» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про державні закупівлі» (далі за текстом – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції тендерним комітетом Управління культури Бахмутської міської ради (далі за текстом – Замовник) прийнято рішення про дискваліфікацію учасника аукціону ФОП Середенко Геннадія Олександровича у зв’язку з чисельними невідповідностями кваліфікаційним критеріям та відсутністю більшості потрібних документів, проекту договору та інших відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 18 від 27.04.2020, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу 27.04.2020 о 09.52 год. За результатами розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції Замовником прийнято рішення про визначення переможцем вищезазначеної процедури закупівлі ТОВ «Бахмут-Будпроект» відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 19 від 27.04.2020, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу 27.04.2020 о 09.53 год. Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Бахмут-Будпроект» оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 27.04.2020 о 09.53 год. Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Протоколом № 19 від 27.04.2020 переможцем процедури закупівлі за об’єктом «Капітальний ремонт системи опалення, водопостачання, водовідведення та санвузлів базового комунального закладу культури «Бахмутський міський народний Дім», який знаходиться за адресою: м. Бахмут, вул. Перемоги, 23 а» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Замовником визнано ТОВ «Бахмут-Будпроект» з ціною закупівлі у сумі 2 188 147 грн. з ПДВ. Однак, при розгляді і перевірці тендерної пропозиції ТОВ «Бахмут-Будпроект» на відповідність вимогам тендерної документації Замовником порушено вимоги ст. 3 Закону в частині ефективності закупівель, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, вищезазначеним протоколом № 19 визначено, що за результатами розгляду документів, поданих ТОВ «Бахмут-Будпроект» разом із тендерною пропозицією, не було виявлено невідповідностей кваліфікаційним критеріям та/або відсутності потрібних документів. Проте, Замовником не враховано ряд грубих порушень тендерної документації, а саме. Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» (далі за текстом – Перелік) визначено низку документів та довідок, що необхідно надати учасникам закупівлі. У разі якщо учасник торгів не в змозі надати будь-який документ (довідку), який вимагається замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, він повинен надати довідку, в якій вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути). Всупереч кваліфікаційним критеріям, зазначеним Замовником у п. 2.1 вищезазначеного Переліку, учасником ТОВ «Бахмут-Будпроект» не надано оригінал чинної на дату розкриття тендерної пропозиції довідки з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами. Довідка про причини відсутності вказаної довідки з банку (банків) ТОВ «Бахмут-Будпроект» також не надана. Відповідно до п. 2.3 Переліку для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, учасник торгів повинен надати, згідно Таблиці № 1, копії документів (договорів, технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) щодо наявності будівельної техніки, обладнання, машин та механізмів (орендованих або власних). Проте, учасник ТОВ «Бахмут-Будпроект» у порушення вищезазначеної вимоги не надав інформацію про наявність у нього обладнання для виконання умов договору, що вказано у наданих ним відповідно до вимог п. 4.3 Переліку розрахунку договірної ціни та локальному кошторисі, а саме: пилка дискова електрична (13,08 маш-год.), апарат для газового зварювання і різання (15,37 маш-год.), вібратори поверхневі (5,16 маш-год.), фарборозпилювачі ручні (1,32 маш-год.), насос гідравлічний ручний (12,51 маш-год.), пилосос промисловий (0,33 маш-год.), станок для різання керамічної плитки (100,6 маш-год.). Довідку про причини відсутності інформації про наявність вищевказаного обладнання ТОВ «Бахмут-Будпроект» також не надано. Відповідно до п. 2.4 Переліку учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (інженерно-технічний персонал, робочі тощо), складену на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) згідно Таблиці №2. Відповідно до п 2.5 Переліку для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати: копії відповідних посвідчень (сертифікат, диплом тощо); копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з робітниками, задіяними до робіт (трудові книжки, трудові договори, накази тощо). У разі зміни прізвища особи, зазначеної в інформаційній довідці, що містить відомості про працівників, необхідно надати копії документів, що підтверджують наявність такого юридичного факту. Проте, учасником ТОВ «Бахмут-Будпроект» всупереч вказаної вимоги у наданій Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації № 59 від 22.04.2020 не вказано інформацію про наявність трудових взаємовідносин з Ганною Валеріївною Вергут-Моток, якою як сертифікованим кошторисником підписано надані ТОВ «Бахмут-Будпроект» відповідно до вимог п. 4.3 Переліку зведений кошторисний розрахунок, 2 локальні кошториси, пояснювальна записка, 2 підсумкові відомості ресурсів, 2 розрахунки загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку, та не надано жодних документів, що підтверджують трудові взаємовідносини між ТОВ «Бахмут-Будпроект» та вказаною особою. Довідка причини відсутності вказаних інформації та документів учасником ТОВ «Бахмут-Будпроект» також не надано. Відповідно до п. 4.3 Переліку до ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), що надається учасником закупівлі, серед іншого повинен бути наданий розрахунок заробітної плати згідно діючого ДСТУ. Однак, учасником ТОВ «Бахмут-Будпроект» в порушення вказаних вимог не надано розрахунку заробітної плати у відповідності до Наказу Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 «Про затвердження порядку розрахунку кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», а надав відомість трудомісткості і заробітної плати до об’єктного кошторису № 2-1, чим не підтвердив обґрунтованість заробітної плати, використаної у кошторисних розрахунках. Крім того, учасник закупівлі ТОВ «Бахмут-Будпроект» на виконання вимог Замовника надав Графік виконання будівельних робіт (Додаток № 4), який у той же час оформлений неналежним чином без дотримання вимог замовника. ТОВ «Бахмут-Будпроект» у графіку виконання будівельних робіт не зазначено загальний строк виконання робіт, а графічна частина (кількість зафарбованих клітинок) не відповідає текстовій частині (кількість календарних днів). Так, згідно текстової частини наданого ТОВ «Бахмут-Будпроект» графіку виконання будівельних робіт демонтажні роботи системи опалення становлять 10 днів, а згідно графічної частини – 8 днів (зафарбовано 8 клітинок); загальнобудівельні роботи по санітарним вузлам згідно текстової частини графіку становлять 20 днів, а згідно графічної частини – 17 днів (зафарбовано 17 клітинок). З урахуванням вищевикладеного Замовник був зобов’язаний прийняти рішення про дискваліфікацію учасника аукціону ТОВ «Бахмут-Будпроект» у зв’язку з невідповідностю кваліфікаційним критеріям та відсутністю потрібних документів, а рішення Замовника про обрання переможцем процедури закупівлі за об’єктом «Капітальний ремонт системи опалення, водопостачання, водовідведення та санвузлів базового комунального закладу культури «Бахмутський міський народний Дім», який знаходиться за адресою: м. Бахмут, вул. Перемоги, 23 а» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню. З огляду на вищевикладене просимо розглянути нашу вимогу та надати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимоги не мають відношення до оскарження визначення переможця незалежно від результату розгляду такої вимоги. Відповідно до п.3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Вимога відхилена як невідповідна.
Статус вимоги: Відхилено