-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
45410000-4 Штукатурні роботи (Підсобних приміщень )
Завершена
184 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 840.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 840.00 UAH
Період оскарження:
07.04.2020 12:33 - 10.04.2020 14:00
Вимога
Відхилено
Щодо внесення до проекту договору змін
Номер:
9445ca678b0246ab8454c58bd3b806b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-07-001492-b.a3
Назва:
Щодо внесення до проекту договору змін
Вимога:
Вимагаємо викласти у проекті договору посилання на нормативний акт, який встановлює гарантійний строк на послуги зі штукатурки стін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2020 09:31
Вирішення:
Доброго дня!
Проект договору був розроблений відповідно до ст. 3 Закону України «про Публічні закупівлі» :
Добросовісна конкуренція серед учасників, Недискримінація учасників.
Згідно з пунктом 5 частини 1 статті 1 Закону про захист прав споживачів гарантійний строк — строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець чи будь-яка третя особа) бере на себе зобов’язання провести безкоштовний ремонт або замінити відповідну продукцію у зв’язку з уведенням її в обіг.
Частина 5 статті 7 Закону про захист прав споживачів
передбачає: стосовно продукції, на яку гарантійний строк або термін придатності не встановлено, споживач має право пред’явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом 2 років, а щодо об’єкта будівництва — не пізніше 10 років від дня передачі їх споживачу.
Таким чином, у цьому випадку наявність гарантійного строку не менше 10 років прямо встановлена
Законом про захист прав споживачів, а сторони договору будівельного підряду не можуть відступити від цього положення Закону.
Відповідно до Цивільного кодексу України:
Стаття 884. Гарантії якості у договорі будівельного підряду
1. Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
2. Підрядник відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного строку, якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об'єкта або його частин; неправильної його експлуатації або неправильності інструкцій щодо його експлуатації, розроблених самим замовником або залученими ним іншими особами; неналежного ремонту об'єкта, який здійснено самим замовником або залученими ним третіми особами.
3. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об'єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, за які відповідає підрядник.
4. У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків замовник повинен заявити про них підрядникові в розумний строк після їх виявлення.
5. Договором будівельного підряду може бути встановлено право замовника сплатити передбачену договором частину ціни робіт, визначеної у кошторисі, після закінчення гарантійного строку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо умов проекту договору
Номер:
ace653bc7d28478d8775c7c25bc72297
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-07-001492-b.a2
Назва:
Щодо умов проекту договору
Вимога:
Вимагаємо в проекті договору викласти і прописати процедуру передачі будівельних матеріалів від Замовника до Виконавця (на підсаві яких документів, в які строки, якої якості, відповідальність за нераціональне або наднормативне їх використання, відповідальність за їх схоронність після передачі Виконавцю, компенсація за їх втрату, крадіжку та пошкодження, зворотнє повернення залишків). Дані умови дуже суттєво впливають на строки виконання послуг, а також їх якість.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2020 15:05
Вирішення:
Доброго дня!
При передачі будівельних матеріалів від замовника до виконавця, сторони складають акт приймання – передачі та видаткову накладну, в подальшому, вони включаються до акту КБ2, КБ3. Використання матеріалів для будівництва здійснюється згідно ДБН та стандартів. Відповідальність та схоронність матеріалів після передачі виконавцю, компенсація за їх втрату, крадіжку та пошкодження, зворотне повернення залишків відповідає виконавець.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо невідповідності умов документації кокурсних торгів
Номер:
d7cede7176504378a43e7170b979ad7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-07-001492-b.a1
Назва:
Щодо невідповідності умов документації кокурсних торгів
Вимога:
У п.п. 2.4 проекту Договору про надання послуг, вказаний строк виконання послуги - до 30 квітня 2020 року. В тому ж пункті (2.4) викладено - виконання послуг - 30 днів після підписання договору. Припустимо, що аукціон відбудеться 15 квітня 2020 року і укладання Договору з переможцем буде здійснено 17 або 20 квітня 2020 року. До дати укладання Договору додаємо 30 календарних днів і отримуємо дату завершення виконання послуги - з 17 по 20 травня 2020 року, але не як 30 квітня 2020 року.
Вимагаємо внести змінити до документації конкурсних торгів та п.п.2.4 проекту Договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2020 23:15
Вирішення:
Доброго дня!
Відповідні зміни будуть внесені в закупівлю
Статус вимоги:
Задоволено