• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 «55240000-4 - «Послуги центрів і будинків відпочинку» (придбання путівок для оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря)

Завершена

750 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період оскарження: 07.04.2020 11:34 - 18.04.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 3ee05b01db3a446ab7320265d7863b94
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-000684-a.a1
Назва: щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
07.04.2020 року Замовником: Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради було оголошено закупівлю ID UA-2020-04-07-000684-a на закупівлю: ДК 021:2015 «55240000-4 - «Послуги центрів і будинків відпочинку» (придбання путівок для оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря), очікувальна вартість складає: 750 000,00 грн. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено, наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Так, предметом закупівлі Замовником оголошено: «Послуги центрів і будинків відпочинку» (придбання путівок для оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря), але у Технічному завданні (Додаток 2) до Тендерної документації, Замовник встановив місцем надання послуг: на західному узбережжі Чорного моря (Одеська область). Таким чином, технічними вимогами щодо предмета закупівлі Замовником передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі – участь у закупівлі мають взяти лише ті учасники, які розташовані в Одеській області. Це прямо суперечить ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують права та інтереси учасників, які мають намір запропонувати свої послуги у цій закупівлі, в тому числі, ФОП Черниш О.Л., що надає послуги у відповідності до вимог викладеного оголошення Замовника на узбережжі Чорного моря в межах Миколаївської області (рішення АМКУ №4210-р/пк-пз від 04.05.2018 р., №3658-р/пк-пз від 28.03 2019 р., №6573-р/пк-пз від 06.04.2020 р.) Отже, з метою недопущення порушень законодавства про публічні закупівлі, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та усунути зазначену дискримінаційну умову шляхом викладення у новій редакції: Місце надання послуг: на узбережжі Чорного моря (Одеська та Миколаївська області). Кліматичні умови - розташування оздоровчого закладу в екологічно чистій, позаміській зоні на узбережжі Чорного моря в Одеській або Миколаївській (крім лиманів та заток).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На вашу вимогу повідомляємо наступне. Щодо обрання місця розташування оздоровчого закладу саме на Західному узбережжі Чорного моря в Одеській області, то ця вимога встановлена замовником з врахуванням побажань дітей, з огляду на безпеку дітей та з метою максимального наближення оздоровчого закладу до місця розташування Замовника, для спрощення та полегшення переїзду дітей, а також для скорочення терміну поїздки до табору працівників школи у разі виникнення нагальної потреби. Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Але чи можна стверджувати, що вона є дискримінаційною? Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст.3 Закону №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є диcкримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв якісних послуг, та, зважаючи на те, що таким вимогам відповідає не один, а велика кількість учасників, адже в Одеській області достатньо дитячих закладів, які можуть взяти участь у нашій процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, тендерний комітет не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.04.2020 23:04