• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дрова для непромислового використання (деревина твердих порід)

Торги відмінено

499 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 997.00 UAH
Період оскарження: 07.04.2020 10:55 - 19.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про визнання переможцем

Номер: d39c61de753e4d59b11da7e007a6ef0c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-000777-b.b1
Назва: Оскарження рішення про визнання переможцем
Вимога:
Погребищенською міськрадою Вінницької області оголошено закупівлю товару дрова для непромислового використання (деревина твердих порід) (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина). Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції державного підприємства «Іллінецьке лісове господарство» (надалі – ДП «Іллінецький лісгосп», Учасник) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. По-перше, відповідно до умов тендерної документації учасники у складі тендерних пропозицій повинні були надати копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Повідомляємо тендерному комітету, що у складі тендерної пропозиції ДП «Іллінецький лісгосп» відсутня копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а тому тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації. По-друге, згідно з умовами тендерної документації, усі документи (за винятком оригіналів, виданих іншими установами) повинні бути завірені учасником відповідно до Розділу ІІІ Тендерної документації. Однак, учасник надав у складі пропозиції копію статуту учасника, яка посвідчена підписом і печаткою директора лише на останній сторінці документу. Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. По-третє, відповідно до положень тендерної документації: «Учасник відразу у вигляді PDF або JPG завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлених у Додатку 3». Так, на виконання зазначеної вимоги Замовника, учасник надав підписаний Додаток 3, однак викреслив з документу пункти 7, 8, 9. Таким чином, ДП «Іллінецький лісгосп» не підтвердив відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановлених у Додатку 3, адже відмовився погодити пункти 7, 8, 9 Додатку 3. По-четверте, відповідно до умов тендерної документації: «Якщо учасник торгів відповідно до норм чинного Законодавства або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, то такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою у разі наявності, в якому визначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів, в якому вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути)». Водночас, для виконання вимог Замовнкиа, учасники у складі тендерних пропозицій повинні були надати засвідчені копії чи оригінали сертифікатів якості, відповідності товару, який запропоновано учасником. На виконання зазначеної вимоги тендерної документації, учасник надав у складі тендерної пропозиції за вих. №606 від 22.04.2020 року, в якій зазначив про ненадання копій чи оригіналів сертифікатів якості на запропонований ним товар, оскільки чинним законодавством України не передбачено таких документів для товару, що є предметом закупівлі. Однак, звертаємо увагу тендерного комітету, що у зазначеній довідці учасник не надав жодних посилань на нормативно-правові акти або положення чинного законодавства України, що обовязково вимагалися тендерною документацією у випадку ненадання будь-якого документу. З огляду на зазначене, пропозиція ДП «Іллінецький лісгосп» не відповідала умовам тендерної документації в цій частині. По-п’яте, особливо звертаємо увагу Замовнкиа на таке: Відповідно до п. 16 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі. Відповідно до статті 17 Закону та положень тендерної документації, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Відповідно до інформації на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу, у процедурі закупівель UA-2020-04-07-000777-b взяли участь 7 учасників, з них – державне підприємство «Іллінецький лісгосп» та державне підприємство «Білоцерківське лісове господарство» (далі – ДП «Білоцерківський лісгосп»). Повідомляємо тендерному комітету Замовника, що згідно з інформацією Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, і ДП «Іллінецький лісгосп», і ДП «Білоцерківський лісгосп» мають одного засновника, що володіє 100% часткою статутного капіталу цих учасників – Державне агенство лісових ресурсів України. Таким чином, ДП «Іллінецький лісгосп» та ДП «Білоцерківський лісгосп» є повязаними особами, а визнання одного з цих учасників переможцем процедури закупівлі призведе до спотворення результатів відкритих торгів шляхом вчинення навмисних узгоджених противправних дій цими учасниками. Відповідно до Закону та тендерної документації, Замовник зобов’язаний відхилити тендерні пропозиції цих учасників. Згідно з умовами тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція відхиляється Замовником в разі якщо: 1) Учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та зазначеними у цій Документації; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до тендерної документації; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. У зв’язку з вищенаведеним, просимо відхилити тендерну пропозицію учасника державне підприємство «Іллінецьке лісове господарство» та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, ТОВ «ТЕД» буде вимушене звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав. Водночас повідомляємо Замовнику, що згідно з ч.1 ст. 164-14 КпАП України встановлено, що порушення законодавства про закупівлі, а саме: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник розглянув вашу вимогу і задовольняє її. Повертає на повторну кваліфікацію
Статус вимоги: Задоволено