• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція трибун з влаштуванням універсального ігрового майданчику на території стадіону "Колос" по вул. Цвіткова, 39 в м. Тетіїв Київської області

Завершена

5 109 965.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 109.97 UAH
Період оскарження: 07.04.2020 10:38 - 19.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЙОТА» по процедурі закупівлі: Реконструкція трибун з влаштуванням універсального ігрового майданчику на території стадіону «Колос» по вул. Цвіткова, 39 в м. Тетіїв Київської області відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".

Номер: 66652de86d7a495f882ca050e95399ae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-000660-b.b2
Назва: Щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЙОТА» по процедурі закупівлі: Реконструкція трибун з влаштуванням універсального ігрового майданчику на території стадіону «Колос» по вул. Цвіткова, 39 в м. Тетіїв Київської області відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Скарга:
05.05.2020 ТОВ «АЙОТА» ознайомлено із Протоколом № 202 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 05.05.2020, згідно якого відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АЙОТА» по процедурі закупівлі: Реконструкція трибун з влаштуванням універсального ігрового майданчику на території стадіону «Колос» по вул. Цвіткова, 39 в м. Тетіїв Київської області відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. Вивчивши вказаний документ, ТОВ «АЙОТА» вважає його незаконним та необґрунтованим із наступних підстав. У Протоколі № 202 Замовник зазначає, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1) ТОВ «АЙОТА» накладено ЕЦП після завершення кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, що є невідповідністю умовам тендерної документації в цій частині. З цього приводу зазначаємо, що ТОВ «АЙОТА» 23.04.2020 о 09 год. 40 хв. було подано тендерну пропозицію із всім необхідним пакетом документів тендерної пропозиції, відповідно до тендерних умов. На кожен із документів було накладено окремо ЕЦП, що підтверджується форматом файлу «.p7s». Файл p7s – це повідомлення електронної пошти, що містить електронний цифровий підпис (ЕЦП). На підтвердження вказаного факту надаємо скріншоти із особистого кабінету електронного майданчику «Zakupki.Prom.ua» (Додаток 1 на 9 аркушах). Замовник також мав та має можливість пересвідчитися у достовірності цієї інформації, яка є йому доступною. Успішність та вчасність подання тендерної пропозиції із пакетом документів та накладення на них ЕЦП підтверджується також отриманням листа із електронного майданчику «Zakupki.Prom.ua» на електронну пошту. Скріншот про отримання цього листа також надаємо (Додаток 2 на 2 аркушах). Отримання вказаного листа регламентовано п. 1 Розділу IV тендерної документації (ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі»), згідно якого «Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу». Крім цього хочемо зауважити, що згідно п. 1 Розділу IV тендерної документації (ч. 3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі») «Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали». Однак повернення пакету документів тендерної пропозиції ТОВ «АЙОТА» не було, що зайвий раз підтверджує успішність та вчасність подання пакету документів тендерної пропозиції та накладення на них ЕЦП ТОВ «АЙОТА». 24.04.2020 о 15 год. 19 хв. ТОВ «АЙОТА» помилково надіслала Замовнику із особистого кабінету електронного майданчику «Zakupki.Prom.ua» порожній файл ЕЦП, що підтверджується скріншотом (Додаток 3 на 1 аркуші). Однак, у разі відсутності або невчасного подання тендерної пропозиції із пакетом документів, повторюємо, що вказана пропозиція не була б прийнята та автоматично повернулася. 2) ТОВ «АЙОТА» надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість дата видачі якого 05.01.2020, що передує даті оголошення торгів та є невідповідністю умовам тендерної документації. Відповідно до п. 1 Розділу III тендерної документації дійсно є вимога про надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість, яку ТОВ «АЙОТА» було виконано та надано вказаний витяг. Однак, Замовником допущена помила в Протоколі та вказана невірна дата видачі витягу з реєстру платників податку на додану вартість, який був наданий ТОВ «АЙОТА» (Копія витягу - Додаток 4 на 1 аркуші). Крім цього, умова про надання саме витягу з реєстру платників податку на додану вартість, дата видачі якого повинна передувати даті оголошення торгів взагалі виглядає абсурдною, оскільки згідно роз’яснень ДФС України (до прикладу вказана інформація за посиланням http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/local-news/330290.html) підтвердженням факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником податку на додану вартість є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному веб-порталі ДФС (http://sfs.gov.ua/), яка оновлюється щоденно. На підтвердження абсурдності вказаного, в новій редакції Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020, а саме у ч. 5. ст. 17, прямо вказано, що «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель». Отже, підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником умисно прийнято незаконне та необґрунтоване рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЙОТА» по процедурі закупівлі: Реконструкція трибун з влаштуванням універсального ігрового майданчику на території стадіону «Колос» по вул. Цвіткова, 39 в м. Тетіїв Київської області відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. Замовник, всупереч п. 1 Розділу V тендерної документації, згідно якого «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна», визначив Переможця ТОВ «СтарБудКонтракт», який запропонував найвищу ціну, а пропозиції трьох інших учасників, серед яких ТОВ «АЙОТА», які запропонували суттєво нижчі ціни, було відхилено. Вказане свідчить про те, що Замовник, який повинен діяти в інтересах суспільства та держави, проявляє надмірний формалізм, умисно приймає незаконні рішення на користь учасників торгів із найбільш економічно не вигідною ціною, тим самим не раціонально розпоряджається бюджетними коштами. Підтвердженням вказаному є також аналіз відкритих торгів на закупівлю робіт, замовником яких є Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, а їх Переможцем - ТОВ «СтарБудКонтракт». На підтвердження вказаного наводимо наступні ідентифікатори закупівлі: UA-2020-04-08-001286-b, UA-2019-10-02-002013-b, UA-2019-09-23-000633-b, UA-2019-08-09-001750-a, UA-2019-08-09-001499-a, UA-2019-06-25-000690-c. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3,5,18,25,30 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу ТОВ «АЙОТА» до розгляду. 2. Забов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЙОТА» по процедурі закупівлі: Реконструкція трибун з влаштуванням універсального ігрового майданчику на території стадіону «Колос» по вул. Цвіткова, 39 в м. Тетіїв Київської області відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. 3. Забов’язати Замовника відновити процедуру закупівлі та розглянути тендерну пропозицію ТОВ «АЙОТА». 4. В разі, якщо Замовником будуть надаватись пояснення або будь-яка додаткова інформація, яка стосуватиметься розгляду скарги, забов’язати Замовника оприлюднювати всі документи, які надаватимуться ним додатково. 5. Запросити до участі в розгляді даної скарги представника ТОВ «АЙОТА». Додатки: 1 – на 9 арк.; 2 – на 2 арк.; 3 – на 1 арк.; 4 – на 1 арк.; підтвердження оплати за подання скарги.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.05.2020 08:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.06.2020 19:43
Автор: ТОВ "АЙОТА", Дмитро Гибалюк +380969806507 dima.gibalyuk@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Щодо скасування прийнятого рішення, згідно якого відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АЙОТА» по процедурі закупівлі: Реконструкція трибун з влаштуванням універсального ігрового майданчику на території стадіону «Колос» по вул. Цвіткова, 39 в м. Тетіїв Київської області відповідно до п. 4 ч. 1 ст. Закону.

Номер: 915ebc941ca44f529c6f4a128fa3f913
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-07-000660-b.b1
Назва: Щодо скасування прийнятого рішення, згідно якого відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АЙОТА» по процедурі закупівлі: Реконструкція трибун з влаштуванням універсального ігрового майданчику на території стадіону «Колос» по вул. Цвіткова, 39 в м. Тетіїв Київської області відповідно до п. 4 ч. 1 ст. Закону.
Вимога:
Голові тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації Бондар А.В. 04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 Суб’єкт подання вимоги: ТОВ «АЙОТА» Юридична адреса: 02088, м. Київ, вул. Харченка Євгена, 47-А, кв. 27 Код ЄДРПОУ: 40464198 ІПН: 404641926550 р/р: 26001015985001 в ПАТ «АЛЬФА-БАНК» МФО 300346 Витяг з реєстру платників ПДВ № 1726514500015 Процедура закупівлі: відкриті торги Предмет закупівлі: ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-07-000660-b Очікувана вартість: 5109965,60 UAH з ПДВ ВИМОГА щодо скасування прийнятого рішення 05.05.2020 ТОВ «АЙОТА» ознайомлено із Протоколом № 202 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 05.05.2020, згідно якого відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АЙОТА» по процедурі закупівлі: Реконструкція трибун з влаштуванням універсального ігрового майданчику на території стадіону «Колос» по вул. Цвіткова, 39 в м. Тетіїв Київської області відповідно до п. 4 ч. 1 ст. Закону. Вивчивши вказаний документ, ТОВ «АЙОТА» вважає його незаконним та необґрунтованим із наступних підстав. У Протоколі № 202 Замовник зазначає, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1) ТОВ «АЙОТА» накладено ЕЦП після завершення кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, що є невідповідністю умовам тендерної документації в цій частині. З цього приводу зазначаємо, що ТОВ «АЙОТА» 23.04.2020 о 09 год. 40 хв. було подано весь необхідний пакет документів тендерної пропозиції, відповідно до тендерних умов. На кожен із документів було накладено окремо ЕЦП. На підтвердження вказаного факту надаємо скріншоти із особистого кабінету електронного майданчику «Zakupki.Prom.ua» (Додаток 1 на 9 аркушах). Замовник також мав та має можливість пересвідчитися у достовірності цієї інформації, яка є йому доступною. Успішність та вчасність подання пакету документів тендерної пропозиції та накладення на них ЕЦП підтверджується також отриманням листа із електронного майданчику «Zakupki.Prom.ua» на електронну пошту. Скріншот про отримання цього листа також надаємо (Додаток 2 на 2 аркушах). Отримання вказаного листа регламентовано п. 1 Розділу IV тендерної документації, згідно якого «Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу». Крім цього хочемо зауважити, що згідно п. 1 Розділу IV тендерної документації «Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали». Однак повернення пакету документів тендерної пропозиції ТОВ «АЙОТА» не було, що зайвий раз підтверджує успішність та вчасність подання пакету документів тендерної пропозиції та накладення на них ЕЦП ТОВ «АЙОТА». 24.04.2020 о 15 год. 19 хв. ТОВ «АЙОТА» помилково надіслала Замовнику із особистого кабінету електронного майданчику «Zakupki.Prom.ua» порожній файл ЕЦП, що підтверджується скріншотом (Додаток 3 на 1 аркуші). Однак, у разі відсутності або невчасного подання пакету документів тендерної пропозиції, повторюємо, що вказаний пакет документів не був би прийнятий та автоматично повернувся. 2) ТОВ «АЙОТА» надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість дата видачі якого 05.01.2020, що передує даті оголошення торгів та є невідповідністю умовам тендерної документації. Відповідно до п. 1 Розділу III тендерної документації дійсно є вимога про надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість, яку ТОВ «АЙОТА» було виконано та надано вказаний витяг. Однак, Замовником допущена помила в Протоколі та вказана невірна дата видачі витягу з реєстру платників податку на додану вартість, який був наданий ТОВ «АЙОТА» (Копія витягу - Додаток 4 на 1 аркуші). Крім цього, умова про надання саме витягу з реєстру платників податку на додану вартість, дата видачі якого повинна передувати даті оголошення торгів взагалі виглядає абсурдною, оскільки згідно роз’яснень ДФС України (до прикладу вказана інформація за посиланням http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/local-news/330290.html) підтвердженням факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником податку на додану вартість є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному веб-порталі ДФС (http://sfs.gov.ua/), яка оновлюється щоденно. Вказані дії суперечать вимогам, визначеним у ч. 5. ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», де прямо вказано, що «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель». Отже, підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником умисно прийнято незаконне та необґрунтоване рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЙОТА» по процедурі закупівлі: Реконструкція трибун з влаштуванням універсального ігрового майданчику на території стадіону «Колос» по вул. Цвіткова, 39 в м. Тетіїв Київської області відповідно до п. 4 ч. 1 ст. Закону. Замовник, всупереч п. 1 Розділу V тендерної документації, згідно якого «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна», визначив Переможця ТОВ «СтарБудКонтракт», який запропонував найвищу ціну, а пропозиції трьох інших учасників, серед яких ТОВ «АЙОТА», які запропонували суттєво нижчі ціни, було відхилено. Вказане свідчить про те, що Замовник, який повинен діяти в інтересах суспільства та держави, проявляє надмірний формалізм, умисно приймає незаконні рішення на користь учасників торгів із найбільш економічно не вигідною ціною, тим самим не раціонально розпоряджається бюджетними коштами. Підтвердженням вказаному є також аналіз відкритих торгів на закупівлю робіт, замовником яких є Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, а їх Переможцем - ТОВ «СтарБудКонтракт». На підтвердження вказаного наводимо наступні ідентифікатори закупівлі: UA-2020-04-08-001286-b, UA-2019-10-02-002013-b, UA-2019-09-23-000633-b, UA-2019-08-09-001750-a, UA-2019-08-09-001499-a, UA-2019-06-25-000690-c. За результатами розгляду Замовником вказаної вимоги, ТОВ «АЙОТА» буде прийнято рішення щодо подання Скарги до Антимонопольного комітету України. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3,5,18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ВИМАГАЮ: 1. Прийняти Вимогу ТОВ «АЙОТА» до розгляду. 2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЙОТА» по процедурі закупівлі: Реконструкція трибун з влаштуванням універсального ігрового майданчику на території стадіону «Колос» по вул. Цвіткова, 39 в м. Тетіїв Київської області відповідно до п. 4 ч. 1 ст. Закону. 3. Розглянути тендерну пропозицію ТОВ «АЙОТА» та прийняти за результатами її розгляду рішення, відповідно до вимог діючого законодавства України. Додатки: 1 – на 9 арк.; 2 – на 2 арк.; 3 – на 1 арк.; 4 – на 1 арк. Директор ТОВ «АЙОТА» _______________ М.О. Якушенко 07.05.2020
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку розглянув вашу вимогу та повідомляє наступне. 1. Щодо не накладення електронно-цифрового підпису на тендерну пропозицію до кінцевого терміну подання. Згідно підпункту п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати ЕЦП або КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини ненакладення на неї ЕЦП або КЕП. На виконання даної вимоги учасником ТОВ "АЙОТА" не накладено електронно цифрового підпису на подану тендерну пропозицію в цілому до кінцевого терміну подання пропозиції, що є невідповідністю умовам тендерної документації в цій частині. (В оголошенні про проведення процедури закупівлі зазначено кінцевий термін подання пропозицій до 23.04.2020 до 10:00 год. Проте, електронно-цифровий підпис ТОВ "АЙОТА" накладено 24.04.2020 об 15:19 год.) Крім того, у разі, якщо учаснику не зрозуміло умов тендерної документації, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів. У випадку відсутності звернень від учасників протягом терміну передбаченого ч. 1 ст. 23 Закону, такі дії розцінюються як погодження з усіма умовами тендерної документації, і невиконання будь-якої вимоги останньої буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, слід зазначити, що жодних звернень до Замовника щодо надання роз’яснень до тендерної документації не надходило. Позиція Колегії АМКУ (рішення №939-р/пк-пз від 29.01.2018 р.) підтверджує те, що пропозиція скаржника була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави. 2. Щодо надання у складі тендерної пропозиції витягу ПДВ, дата видачі якого передує даті оголошення торгів. Згідно підпункту п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у склад тендерної пропозиції повинен надати витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку). У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. Разом з тим, згідно п. 2 Розділу V тендерної документації усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору). На виконання даної вимоги, учасником ТОВ "АЙОТА" надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість дата видачі якого 05.01.2017 р., що передує даті оголошення торгів та є невідповідністю умовам тендерної документації. Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 07.04.2020 р. Позиція Колегії АМКУ (рішення № 5208-р/пк-пз від 18.03.2018 р.) підтверджує те, що пропозиція скаржника була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави (рішення Додається). Також слід зазначити про те, що тендерна пропозиція ТОВ "АЙОТА" містить інші невідповідності умовам тендерної документації, які не зазначені у протоколі розгляду.
Статус вимоги: Не задоволено