-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісні шафи, тумби, полиці для паперів
Завершена
42 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 700.00 UAH
мін. крок: 1.6% або 700.00 UAH
Період оскарження:
07.04.2020 10:24 - 09.04.2020 10:14
Вимога
Відхилено
Щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Денисенко В.М.
Номер:
298792d8424b48408bd2d13552191df6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-07-000575-b.b2
Назва:
Щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Денисенко В.М.
Вимога:
В закупівлі UA-2020-04-07-000575-b Офісні меблі (Офісні шафи, тумби, полиці для паперів) переможцем було визначено ФОП Денисенко В.М. Але ФОП Денисенко В.М. відповідно до умов Оголошення надав договір, що свідчить про досвід виготовлення меблів, спеціально пристосованих до потреб незрячих та слабозорих не засвідчений підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою, що є підставою для відхилення пропозиції учасника! Наголошуємо, що за цією підставою Замовником було прийнято рішення про дискваліфікацію участника ФОП Шульчевський О.О.Тому ми вимагаємо від Замовника скасування свого рішення про визначення переможцем закупівлі Денисенка В.М.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.04.2020 23:34
Вирішення:
Рішення Замовника залишається без змін
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо повторної кваліфікації учасника з найменьшою ціною
Номер:
b999e0fbe64f40729762f505882953d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-07-000575-b.b1
Назва:
Вимога щодо повторної кваліфікації учасника з найменьшою ціною
Вимога:
ФОП Шульчевським Олексієм Олександровичем було прийнято участь у закупівлі UA-2020-04-07-000575-b Офісні меблі (Офісні шафи, тумби, полиці для паперів).
За результатами аукціону пропозицію учасника ФОП Шульчевський Олексій Олександрович било визначено найбільш економічно вигідною. Але Замовник відхилив пропозицію ФОП Шульчевський О.О. зі слідуючих причин: «Документи «договір інклюзивно-ресурсний центр.rar» та «видаткова накладна Інклюзивно-ресурсний центр.jpg» не засвідчені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою.
Крім того, договір з Комунальною установою Білопільської районної ради «Інклюзивно-ресурсний центр» та надані фото виробів не підтверджують досвід виготовлення меблів, спеціально пристосованих до потреб незрячих та слабозорих, а саме як випливає з предмету договору, він не передбачав заходів зі спеціального пристосування чи адаптації меблів до потреб осіб з глибокими порушеннями зору».
1. Але Учасник ФОП Шульчевський О.О. надав договір та видаткову накладну в сканованому вигляди на яких є підпис та печатка учасника в кольоровому зображені, а засвідчення свого підпису та своєї печатки ще раз своїм пидписом та печаткою не має сенсу. Відсутність додаткового підпису та печатки не надає статусу документам як таким, що не є дійсними та вони від цього не втрачають своєї юридичної сили. Крім того, згідно умов регламенту допорогової закупівлі учасником на етапі кваліфікації були надані скановані і затверджені додатково підписом та печаткою документи, як на цьому і наголошував Замовник.
2. Крім того вимога Замовника в своєму Оголошені про надання довідки про досвід виготовлення меблів, спеціально пристосованих до потреб незрячих та слабозорих, носить дискримінаційний характер (ст.5 ЗУ «Про публічні Закупівлі»). ФОП Шульчевський Олексій Олександрович на стадії «уточнення» звертався в телефоному режимі до представника Замовника Підопригори Людмили Анатоіївни та наголошував на дискримінаційному характері данної вимоги, що звужує коло учасників, які зможуть прийняти участь в даній закупівлі (тому що тільки один постачальник постачав меблі для КРУ «Київський центр незрячих»- це ФОП Денисенко Володимир Миколайович через тендерні закупілі в липні 2019 р.). Нами було запропоновано розглянути це питання і ми поставили додаткове запитання : «Чи може бути договір з інклюзивно-ресурсним центром розглянутий як аналогічний договір (згідно з умовами Оголошення про закупівлю), так як він передбачає виготовлення меблів для потреб людей (дітей) з обмеженими можливостями?». На що ми отримали позитивну відповідь представника Замовника і тому не стали подавати в офіційному порядку Вимогу на документацію Замовника. Відповідь була така: «Це буде рахуватися як аналогічний договір!». А тепер ми були дискваліфіковані за цей самий «аналогічний договір»!!!!!!!
Меблі, які вимагає Замовник від учасників-постачальників нічим не відрізняґються від офісних меблів і вони не можуть бути оцінювані як такі, що спеціально пристосовані для потреб незрячих та слабозрячих.
ФОП ШУльчевський О.О. підтверджує свої наміри виготовить меблі з необхідними вимогами Замовника і тим самим надав фотоескізи меблів, на яких видно що кути заокруглені, на відміну від меблів учасника ФОП Денисенко В.М.
Виходячи з аналізу всіїх документів , ми припускаємо, що присутній факт особистої зацікавленості Замовника в обрані переможцем конкретного учасника , а саме ФОП Денисенко Володимира Миколайовича. Замовник не зважає на те, що обрання переможцем ФОП Денисенка В.М. приведе до не ефективного використання бюджетних коштів- коштів платників податків! Кошти в розмірі 25 % від бюджету даної закупівлі могли би бути використані на придбання додаткових товарів та послуг для центру незрячих. Вказані обставини свідчасть про наявність корупційних ризиків та ставлять під загрозу дотримання законодавства під час проведення закупівлі!!!
Враховуючи вище вказане фізична особа-підприємець Шульчевський Олексій Олександрович вимагає скасувати рішення про відхиленя пропозиції ФОП Шульчевський О.О. та визначити його переможцем! В інакшому випадку, у зв’язку з виявленням грубого ігнорування та порушення комунальною реабілітаційною установою «Київський цетр незрячих» від дотримання вимог чинного законодавства, ФОП Шульчевський О.О. буде змушений звернутися до правоохоронних органів, Державної аудиторської служби України, Державної регуляторної служби України, Трансперенсі Інтернешнл Україна для надання неправомірним діям Замовника належної оцінки відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу.
ФОП Шульчевський Олексій Олександрович.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.04.2020 23:23
Вирішення:
Рішення Замовника залишається без змін
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні