-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція (більш детально у технічній специфікації)
Для виконання наукових і господарських цілей
Торги відмінено
477 891.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
07.04.2020 10:00 - 19.04.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
1)Заміна препарата. 2)Зміна умов надання довідок переможцем закупівлі
Номер:
05e824553c014a55af796e1ecdbba565
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-07-000242-a.b1
Назва:
1)Заміна препарата.
2)Зміна умов надання довідок переможцем закупівлі
Вимога:
1) Гербіцид Галаксі ультра - 2 роки як знятий з виробництва і прямих еківалентів не має. Просимо замінити його на інший препарат, який задовольнить Ваші потреби.
2) Тендерна документація - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – пункт 5 – переможець повинен подати, безпосередньо замовнику оригінали документів у паперовому вигляді:
Просимо змінити дану вимогу, і дати можливість переможцю подати, у визначений строк, скановані оригінали/завірені копії або електронні довідки через електронну систему закупівель.
Також звертаємо Вашу увагу, що З 29 жовтня 2019 року система Prozorro інтегрувалася з реєстром Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України).
Електронна система закупівель автоматично формує та передає до ІТС ДФС запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС (далі - відсутність/наявність заборгованості), в учасника процедури закупівлі (далі - запит) із зазначенням ідентифікатора закупівлі, коду згідно з ЄДРПОУ або реєстраційного номера облікової картки платника податків чи серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), найменування або прізвища, імені, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі.
На запит накладається технологічний сертифікат державного підприємства "ПРОЗОРРО".
На відповідь накладаються електронні цифрові підписи посадових (уповноважених) осіб відповідного територіального органу ДФС.
Отже додаткове звернення до ДФС, з метою отримання повторної паперової або електронної довідки, вважаємо зайвим.
Також хочемо зауважити, що отримання паперових довідок в умовах карантину, терміни якого ніхто не може передбачити, коли більша частина установ і організацій працює на віддаленому доступі і електронному документооберті, є дуже складним і в плані отримання, і в плані передання оригіналів безпосередньо замовнику, адже це також порушує вимоги карантину, щодо максимального обмеження контактів з іншими людьми.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2020 17:52