-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Торги відмінено
27 977 765.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10 464.58 UAH
мін. крок: 0% або 10 464.58 UAH
Період оскарження:
06.04.2020 20:55 - 17.04.2020 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга на дії замовника за лотами №1-7 (всі лоти)
Номер:
0fa59a18b4a54389bd79b18b0f7c5522
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-06-003363-b.a4
Назва:
Скарга на дії замовника за лотами №1-7 (всі лоти)
Скарга:
детальніше у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника 08.05.2020 23:42
- платіжне доручення 08.05.2020 23:42
- експернті звіти 08.05.2020 23:42
- Уточнення до Скарги 28.05.2020 23:30
- рішення від 14.05.2020 № 9369 + лист Замовнику .pdf 14.05.2020 22:07
- інформація про перенесення розгляду скарги від 08.05.2020 № UA-2020-04- 06-003363-b.a4.pdf 29.05.2020 20:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2020 № 10793.pdf 02.06.2020 16:45
- Рішення від 01.06.2020 №10793.pdf 04.06.2020 21:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.05.2020 23:36
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.05.2020 22:08
Дата прийняття рішення по скарзі:
04.06.2020 21:23
Вимога
Є відповідь
Щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ПІ "ЗПБП"
Номер:
a274f864d5ac42d394240b8c08a7ced8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-06-003363-b.b3
Назва:
Щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ПІ "ЗПБП"
Вимога:
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до протоколу № 14 від 29.04.2020р. ТОВ «ПІ ЗПБП» (далі – Учасник) не надало підтвердження:
1. Досвіду виконання аналогічних робіт.
Відповідно до Додатку 1 п. 3 ТД Учасником у складі тендерної пропозиції було надано:
- Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору (вих. 254/03 від 21.04.2020р.) – копія довідки додається до цієї вимоги.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надав наступні документи:
- копію аналогічного договору №80/502Д-16 від 20.04.2016р.укладеного зі Службою автомобільних доріг у Запорізькій області з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію акту здачі-прийняття виконаних робіт по аналогічному договору №68 від 04.05.2016р.;
- копію позитивного відгуку Замовника за наданим аналогічним договором (вих. № 22/639 від 09.04.2020р.)
2. Наявності власного технічного обладнання.
Відповідно до Додатку 1 п.1 ТД Учасником у складі тендерної пропозиції було надано:
- Інформаційну довідку (вих. 248/03 від 21.04.2020р.) загальну;
- Інформаційну довідку (вих. 304/03 від 21.04.2020р.) з переліком необхідної матеріально-технічної бази, включаючи технологічне обладнання;
- Акти, які підтверджують право власності - копія додається до цієї вимоги.
ТОВ «ПІ «ЗПБП» має достатній досвід у виконанні аналогічних робіт, кваліфікованих працівників та необхідну матеріально-технічну базу для належного виконання робіт.
У зв’язку в вищенаведеним, вимагаємо переглянути нашу тендерну пропозицію, як є найбільш економічно вигідну, та визнати ТОВ «ПІ «ЗПБП» переможцем, в протилежному випадку ми будемо вимушені подати Скаргу до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Учасник
- 02. Додаток 1 Акти.pdf 30.04.2020 18:18
- 10. Довідка про аналог. дог.pdf 30.04.2020 18:18
- Висновок промбудпроект М-14.docx 05.05.2020 17:16
Дата подачі:
30.04.2020 18:18
Вирішення:
Відповідно до п. 4 ст. 28 редакції Закону України «Про публічні закупівлі» яка діяла до 19 квітня 2020 року у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, та відповідно до п.11 ст. 29 редакції Закону України «Про публічні закупівлі» яка набрала чинності з 19 квітня 2020 року у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/ пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та у строки, визначені цією статтею.
На підставі вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 30 редакції Закону України «Про публічні закупівлі» яка діяла до 19 квітня 2020 року та п.1 ч. 1 ст. 31 редакції Закону України «Про публічні закупівлі» яка набрала чинності з 19 квітня 2020 року, тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Запорізькій області вирішено відхилили тендерну пропозицію Учасника закупівлі ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо відхилення пропозиції ДП "Укрдіпродор" та рішення вибору переможця торгів
Номер:
810bfaf9e12a4440a8c2283b1af91e53
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-06-003363-b.a2
Назва:
Щодо відхилення пропозиції ДП "Укрдіпродор" та рішення вибору переможця торгів
Вимога:
Вимога
- В ході аналізу закупівлі - UA-2020-04-06-003363-b, предмет закупівлі: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме лот № 3: розробка проектної документації Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці 464+900 – км 500+023 Державне підприємство - Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» подав свою пропозицію з найбільш економічно вигідною ціною.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі - Закону) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Крім того, у відповідності до закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За результатами вивчення змісту тендерної документації Процедури закупівлі дійшов висновку, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників процедури, а отже суперечать вимогам частини 4 ст. 22 Закону та порушують законні інтереси скаржника. У відповідності до розділу З «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, та завантажується файл який повинен містити: - інформація та документи, що підтверджують відповідальність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з переліком додатку №1). У п. 1.6. Інформація про виконання аналогічного договору, додатку № 1 до тендерної документації визначено вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з виготовлення (розроблення) (та/або коригування) проектної документації на будівництво (реконструкцію або капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування та фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, передбачений Технічним завданням тендерної документації.
Згідно Протоколу №5 від 29.04.2020 року, тендерна пропозиція Учасника Державного підприємства — Українського державного інституту з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» визнана такою, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме Учасник у своїх тендерних пропозиціях не підтвердив досвід виконання аналогічних робіт відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевказаного Тендерний комітет вирішив відхилити тендерну пропозицію Учасника ДП «Укрдіпродор».
Однак, в ході вивчення ТД ДП «Укрдіпродор» тендерна пропозиція була підготовлена та надана у повній відповідності до вимог тендерної документації, а саме згідно п. 1.6. Інформація про виконання аналогічного договору, додатку № 1 присутня інформація щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з виготовлення (розроблення) (та/або коригування) проектної документації на будівництво (реконструкцію або капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування та фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, передбачений Технічним завданням тендерної документації, що відповідає умовам тендерної документації.
Також, доводимо до Вашого відому, що 19.04.2020 року в силу вступив Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель. Згідно з вимогами ч.16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій, визначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Отже, замовник не надав повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, перерахованих в ч.16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
- Враховуючи вищезазначене повідомляю, що Протокол №5 від 29 квітня 2020 року засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області щодо розгляду пропозицій Учасників процедури відкритих торгів на закупівлю: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме лот № 3: розробка проектної документації Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці 464+900 – км 500+023;
, складено з суттєвими порушеннями вимог тендерної документації, що ставить під сумнів неупередженість та об’єктивність членів тендерного комітету, які приймали участь у його складанні.
Підсумовуючи, робимо висновок, що кваліфікаційні вимоги Тендерного комітету прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи значну кількість порушень, а також керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО:
1. Надати, відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі - Закону) інформацію про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
2. Надати, відповідно 16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону.
3. Скасувати рішення про визнання ТОВ «Проектдормісттехнологія» переможцем процедури закупівлі Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме лот № 3: розробка проектної документації Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці 464+900 – км 500+023.
4. Завершити процедуру у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Запоріжжя Лот № 3.pdf 30.04.2020 17:05
Дата подачі:
30.04.2020 17:05
Опис причини скасування:
Помилково направили
Дата скасування:
05.05.2020 13:50
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо відхилення пропозиції ДП "Укрдіпродор" та рішення вибору переможця торгів
Номер:
62d97d3293d34414906edb2f0a0364ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-06-003363-b.a1
Назва:
Щодо відхилення пропозиції ДП "Укрдіпродор" та рішення вибору переможця торгів
Вимога:
Вимога
В ході аналізу закупівлі - UA-2020-04-06-003363-b, предмет закупівлі: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме Лот №1: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; Державне підприємство - Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» подав свою пропозицію з найбільш економічно вигідною ціною.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі - Закону) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Крім того, у відповідності до закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За результатами вивчення змісту тендерної документації Процедури закупівлі дійшов висновку, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників процедури, а отже суперечать вимогам частини 4 ст. 22 Закону та порушують законні інтереси скаржника. У відповідності до розділу З «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, та завантажується файл який повинен містити: - інформація та документи, що підтверджують відповідальність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з переліком додатку №1). У п. 1.6. Інформація про виконання аналогічного договору, додатку № 1 до тендерної документації визначено вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з виготовлення (розроблення) (та/або коригування) проектної документації на будівництво (реконструкцію або капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування та фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, передбачений Технічним завданням тендерної документації.
Згідно Протоколу №5 від 29.04.2020 року, тендерна пропозиція Учасника Державного підприємства — Українського державного інституту з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» визнана такою, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме Учасник у своїх тендерних пропозиціях не підтвердив досвід виконання аналогічних робіт відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевказаного Тендерний комітет вирішив відхилити тендерну пропозицію Учасника ДП «Укрдіпродор».
Однак, в ході вивчення ТД ДП «Укрдіпродор» тендерна пропозиція була підготовлена та надана у повній відповідності до вимог тендерної документації, а саме згідно п. 1.6. Інформація про виконання аналогічного договору, додатку № 1 присутня інформація щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з виготовлення (розроблення) (та/або коригування) проектної документації на будівництво (реконструкцію або капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування та фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, передбачений Технічним завданням тендерної документації, що відповідає умовам тендерної документації.
Також, доводимо до Вашого відому, що 19.04.2020 року в силу вступив Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель. Згідно з вимогами ч.16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій, визначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Отже, замовник не надав повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, перерахованих в ч.16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене повідомляю, що Протокол №5 від 29 квітня 2020 року засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області щодо розгляду пропозицій Учасників процедури відкритих торгів на закупівлю: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме Лот №1: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292, складено з суттєвими порушеннями вимог тендерної документації, що ставить під сумнів неупередженість та об’єктивність членів тендерного комітету, які приймали участь у його складанні.
Підсумовуючи, робимо висновок, що кваліфікаційні вимоги Тендерного комітету прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи значну кількість порушень, а також керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО:
1. Надати, відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі - Закону) інформацію про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
2. Надати, відповідно 16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону.
3. Скасувати рішення про визнання Приватне підприємство "Парк НовихТехнологій" переможцем процедури закупівлі Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме Лот №1: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292.
4. Завершити процедуру у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Запоріжжя Лот №1.pdf 30.04.2020 17:01
Дата подачі:
30.04.2020 17:02
Опис причини скасування:
Помилково направили
Дата скасування:
05.05.2020 13:51