-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
06.04.2020 16:09 - 17.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Ви як замовник що фінансується з державного бюджету, повинні бути зацікавлені в економії бюджетних коштів. Тож ми наполягаємо на внесення змін до тендерної документації, або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на законодавство.
Номер:
d5136212bdb54224a1364102870ca96d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-06-002648-b.b7
Назва:
Ви як замовник що фінансується з державного бюджету, повинні бути зацікавлені в економії бюджетних коштів. Тож ми наполягаємо на внесення змін до тендерної документації, або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на законодавство.
Вимога:
Моделі які Ви зазначили як еквівалент не відповідають вишим же вимогам (по параметрам....) що ще раз доводить дискримінацію, та можливу зацікавленість замовника в перемозі обмеженого кола компаній, про що свідчить попередня Ваша закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-05-001635-b . Вимагаємо привести документацію у відповідність норм законодавства. Ви як замовник що фінансується з державного бюджету, повинні бути зацікавлені в економії бюджетних коштів.
Шановний замовник, Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами здійснення закупівель, зокрема – недискримінація учасників. Проте Додатком №4 До тендерної документації визначено обов’язкову вимогу щодо роз’ємів та портів: «не менше ніж 1 x USB 2.0 , 2 x USB 3.1 Type A, 1 x USB 3.1 Type C/HDMI/VGA/ LAN (RJ-45)/кард-рідер/ аудіо вихід» дані технічні характеристики підходять тільки під. одну модель, а саме Acer TravelMate P2 TMP259-G2-M.
Замовник у відповідь на нашу вимогу вказав що у даного ноутбука багато анологів а саме Asus X540LA-DM421D; ASUS X556UQ (X556UQ-DM857T), але дані ноутбуки не є аналогами адже вони мають 1 x USB 2.0/1 x USB 3.0/1 x USB 3.1 Type C/VGA/HDMI/LAN (RJ-45)/комбінований аудіороз'єм для навушників/мікрофона/кардридер, та 1 x USB 2.0/1 x USB 3.0/1 x USB 3.1 Type-C (5 Гб/с)/VGA/HDMI/LAN (RJ-45)/комбінований аудіороз'єм для навушників/мікрофона/SD кардридер відповідно тобто обоє представлені замовником аналоги не відповідають технічному завданню по кількость портів USB, крім того вони зняті з виробництва що унеможливлює їх поставку навіть у випадку якби вони розглядались замовником.
Тож ми наполягаємо на внесення змін до тендерної документації, або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на законодавство.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2020 11:58
Вирішення:
Шановний Учасник, на Вашу вимогу щодо дискримінаційних вимог, що містить Тендерна документація повідомляємо наступне: На виконання п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вищезазначеної статті, Тендерним комітетом було розроблено та затверджено технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що мають детальний опис товару, який необхідний для закупівлі. Згідно ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Читайте уважно додаток 4 Технічні вимоги, там вказано: «Роз’єми та порти: не менше ніж 1 x USB 2.0 , 2 x USB 3.1 Type A, 1 x USB 3.1 Type C/HDMI/VGA/ LAN (RJ-45)/кард-рідер/ аудіовихід». Тобто може бути інша кількість роз’ємів. Окрім того в додатку 4 Технічні вимоги вказано «Примітка: У разі, якщо у даних технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містить вираз (або еквівалент). Запропонований учасником еквівалент товару повинен бути не гіршим за своїми технічними та якісними характеристиками.» Виходячи з вищенаведеного, повідомляємо Вам що Тендерна документація Замовника - не містить дискримінаційних вимог та складена з додержанням вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Технічні характеристики
Номер:
da0639995ecd4c4bad9c82cf7bb7aa61
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-06-002648-b.b6
Назва:
Технічні характеристики
Вимога:
Шановний замовник, Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами здійснення закупівель, зокрема – недискримінація учасників. Проте Додатком №4 До тендерної документації визначено обов’язкову вимогу щодо роз’ємів та портів: «не менше ніж 1 x USB 2.0 , 2 x USB 3.1 Type A, 1 x USB 3.1 Type C/HDMI/VGA/ LAN (RJ-45)/кард-рідер/ аудіо вихід» дані технічні характеристики підходять тільки під. одну модель, а саме Acer TravelMate P2 TMP259-G2-M. Дана вимога звужує коло потенційних учасників і призводить до дискримінацію. Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації, або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на законодавство.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2020 11:20
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення.
В Додатку №4 До тендерної документації визначено вимоги щодо роз’ємів та портів згідно НАКАЗУ № 1440 від 02.11.2017 року. Також окрім ноутбуків моделі Acer TravelMate P2 TMP259-G2-M, на ринку є багато аналогів такі як: Asus X540LA-DM421D; ASUS X556UQ (X556UQ-DM857T) та інші. Таким чином ваша вимога є безпідставною і не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вивчивши тендерну документацію до закупівлі, було виявлено дискримінаційні вимоги щодо участі учасників в тендерній закупівлі. ВИМАГАЄМО тендерний комітет видалити нижче вказані вимоги які призводять до дискримінації серед потенційних учасників та внести зміни до тендерної документації. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до відповідних органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням перевірити дану закупівлю.
Номер:
cfe2b5e709ac439cbd96acb067546404
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-06-002648-b.b5
Назва:
Вивчивши тендерну документацію до закупівлі, було виявлено дискримінаційні вимоги щодо участі учасників в тендерній закупівлі. ВИМАГАЄМО тендерний комітет видалити нижче вказані вимоги які призводять до дискримінації серед потенційних учасників та внести зміни до тендерної документації. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до відповідних органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням перевірити дану закупівлю.
Вимога:
Шановний замовнику! Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами чесної конкуренції, зокрема – недискримінація учасників Вивчивши тендерну документацію до закупівлі, було виявлено дискримінаційні вимоги щодо участі учасників в тендерній закупівлі. В тендерній документації, а саме у Додатку 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» присутні наступні вимоги: «6.6 Копію сертифікату відповідності на інтерактивні мультимедійні комплекси, що пропонуються до постачання; 6.7 Копію свідоцтва МОН України "Використання в закладах освіти України дозволяється" на інтерактивні мультимедійні комплекси, інтерактивні дошки, що пропонуються до постачання». Дані вимоги є дискримінаційними та звужують коло учасників. На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі. Оскільки Замовник закуповує товари які виготовляються різними виробниками окремо, а не як єдиний готовий виріб (інтерактивний комплекс), тому і надання документів, що підтверджують їх якість видаються відповідними органами окремо на Дошку, окремо на Проектор та окремо на ноутбук. Об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, Учасники не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення. Саме тому, надання Учасниками документів на інтерактивний комплекс або на його складові ніяким чином не впливає на якість запропонованого товару. Враховуючи викладене, встановлення запропонованої Вами вимоги може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова. Просимо тендерний комітет видалити вище вказані вимоги які призводять до дискримінації серед потенційних учасників та внести зміни до тендерної документації. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до відповідних органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням перевірити дану закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2020 16:28
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення.
Звертаємо Вашу увагу на те, що обладнання, яке закуповує Замовник передбачене до використання саме у складі єдиного виробу. Таке використання вимагає взаємної сумісності обладнання, з метою забезпечення ефективного використання в навчальному процесі з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог. Також нагадуємо, що відповідно до визначення наказу МОН № 704 комплекс – системна комбінація будь-яких видів засобів навчання, обладнання, навчальних видань, функціонально пов'язаних між собою та організованих як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети. Замовник закуповує обладнання як пов'язану систему складових, що створюють окрему єдину одиницю продукції. Виходячи з даного формулювання згідно вимог Додатку 4 Тендерної документації вимагається надати документи на інтерактивний комплекс як окремий вид товару. Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…» «…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.».
Також, приймаючи до уваги неодноразовість закупівлі зазначених комплектів обладнання різними замовниками, визначені у тендерній документації Замовника документи, що підтверджують якість товару (технічні умови, сертифікати відповідності, Свідоцтва МОН, декларації тощо), мають багато суб’єктів господарювання в Україні.
З огляду на вищенаведене, ми, як Замовник, не вбачаємо порушень при проведенні, вказаної у обговоренні, процедури закупівлі та, відповідно, не вбачаємо підстав для вжиття заходів стосовно їх усунення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
c558dc492eff490b968f760781ad0c33
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-06-002648-b.b4
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 6 Ви вимагаєте від Учасників надання Грифу Міністерства освіти і науки України на програмне забезпечення, який гарантує безпечність використання учнями обладнання у навчальних закладах та дозволено використовуватись у школах. Звертаємо Вашу увагу, що зазначений документ не встановлений жодним Наказом МОН як обов’язковий і видається лише на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення, яке не є предметом Вашої закупівлі, оскільки відповідно до технічної специфікації Ви плануєте закупити Базове програмне забезпечення, яке постачається в комплекті з інтерактивною дошкою і розробляється її виробником. Враховуючи те, що даний документ (Гриф МОН) не є обов'язковим згідно з вимогами законодавства, то Учасники повинні отримати його конкретно для участі у Вашій закупівлі. Проте, зважаючи на ситуацію, що на сьогодні склалася в країні - введення режиму карантину та надзвичайної ситуації, обмеження роботи закладів та установ з клієнтами (в тому числі, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти») Учасники позбавлені можливості виконати Вашу вимогу та взяти участь у Вашій закупівлі, що порушує принцип рівності та недискримінації Учасників закупівель. Тому, вимагаємо дотримуватись законодавства України та прибрати з Тендерної документації пункт 10 Додатку 6 щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції Грифу Міністерства освіти і науки України на програмне забезпечення, який гарантує безпечність використання учнями обладнання у навчальних закладах та дозволено використовуватись у школах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2020 10:55
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Тендерним комітетом буде розглянута дана вимога та буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внесення змін
Номер:
c33f5a06016b4dbbbd8ccd786daddad6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-06-002648-b.b3
Назва:
Внесення змін
Вимога:
У Додатку 6 зазначено, що Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Авторизаційний лист від виробника чи офіційного представника виробника на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості, на мультимедійні комплекти. До мультимедійного комплекту, що є предметом цієї закупівлі входять інтерактивна дошка/екран, проектор, ноутбук та кріплення. Ці товари виготовляються різними виробниками окремо, а не як єдиний готовий виріб (мультимедійний комплект), тому і документи, що підтверджують їх якість, авторизаційні листи видаються окремо на дошку, екран, проектор, ноутбук, кріплення від різних виробників. Об'єднуючи їх в мультимедійний комплект, Учасники не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення, тобто дій, що пов’язані з виробництвом. Це означає, що не можна вважати виробником комплекту того, хто просто змонтує Вам обладнання різних виробників і назве це комплектом або ж просто здійснить продаж цього ж різного обладнання і напише, що це «комплект». Саме тому, надання Учасниками авторизаційного листа на мультимедійний комплект в цілому або ж на кожну з його складових окремо жодним чином не впливає на якість запропонованого товару та не вказує на наявність переваг в кожному з випадків. У зв’язку з цим, вимагаємо розширити вимогу, встановлену пунктом 8 Додатку 6 Тендерної документації та викласти його в наступній редакції: «Авторизаційний лист від виробника чи офіційного представника виробника на території України з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із зазначенням кількості, на мультимедійні комплекти або ж на кожну з їх складових».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2020 10:40
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Тендерним комітетом буде розглянута дана вимога та буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Для запобігання порушення Закону України «про публічні закупівлі» та наказу МОН № 704 наполягаємо на внесення змін до «Додатку №4 тендерної документації» відповідно до чинного законодавства.
Номер:
64645ad693454a4cbb18e42e21911a8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-06-002648-b.b2
Назва:
Для запобігання порушення Закону України «про публічні закупівлі» та наказу МОН № 704 наполягаємо на внесення змін до «Додатку №4 тендерної документації» відповідно до чинного законодавства.
Вимога:
Шановний замовник! Згідно з Наказом МОН № 704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» від 22.06.2016, де вказано: «Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення загальноосвітніх навчальних закладів керуватися Типовим переліком засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів.» та Наказом МОН № 1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», де вказано: «Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення закладів освіти керуватися Типовим переліком комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що затверджується цим наказом.». Після ретельного перегляду тендерної документації було виявлено що, технічні вимоги вказані в «Додатку №4 до тендерної документації» не відповідають вимогам визначеним наказами МОН зазначеними вище. А саме відповідно до Наказу МОН №704 від 22.06.2016, мультимедійне обладнання має комплектуватись: «Базовим програмним забезпеченням для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; підтримує імпорт створених файлів різних форматів; є можливість змінювати об’єкт (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення; інструмент запису екрана повинен мати можливість записати (зберегти) весь робочий стіл, обрану зону або обране вікно; підтримує українську мову; має функцію автоматичного оновлення», персональний комп’ютер відповідно до наказів зазначених вище, має комплектуватись наступним програмним забезпеченням: «пакет програмних засобів офісного призначення: пакет офісного прикладного програмного забезпечення з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML ), а також роботу з електронною поштою; антивірус: попередньо встановлений антивірусний захист із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз; термін дії ліцензії не менше ніж 5 років». Отже для запобігання порушення Закону України «про публічні закупівлі» та наказу МОН № 704 наполягаємо на внесення змін до «Додатку №4 тендерної документації» відповідно до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2020 10:33
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Тендерним комітетом буде розглянута дана вимога та буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Характеристики дошки
Номер:
7da7f6c7035c4b8ea50c2dfcf293a51a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-06-002648-b.a1
Назва:
Характеристики дошки
Вимога:
Шановний Замовнику, у технічних вимогах зазначено, що дошка повинна мати оптичну технологію (підтримуються дотики пальцем, маркером та будь-яким непрозорим об'єктом). Проте, такі функції (підтримання дотиків пальцем, маркером та будь-яким непрозорим об'єктом, Multi Touch) мають дошки не лише з оптичною технологією. Це означає, що Замовник, вказавши конкретну технологію дошки, навмисно намагається звузити коло потенційних постачальників та надати перевагу одній конкретній фірмі, яка постачає/виробляє дошки з оптичною технологією. Крім цього, Ви зазначаєте, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам. Звертаємо Вашу увагу, що жоден з наказів Міністерства освіти і науки України не містить вимог щодо конкретної технології інтерактивної дошки та не надає перевагу хоча б одній з них. У зв’язку з цим, з метою уникнення дискримінації Учасників вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до законодавства України, внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації та видалити вимогу щодо технології дошки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.04.2020 23:00
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Тендерним комітетом буде розглянута дана вимога та буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено