-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021-2015 (CPV) 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне)
Завершена
3 922 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 610.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 610.00 UAH
Період оскарження:
06.04.2020 13:48 - 17.05.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо відхилення пропозиції ТОВ ВПК ЗАХІД
Номер:
2e7dde1008fa4d6cb5132af868942a6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-06-000972-a.c4
Назва:
Вимога щодо відхилення пропозиції ТОВ ВПК ЗАХІД
Вимога:
ВИМОГА
У відповідності до п.4.3 розділу І тендерної документації чітко випливає, що закупити планувалося наступне вугілля:
Кількість, обсяг поставки товарів:
вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 – 620 т.
вугілля кам’яне марки Г(Г2) КОМ 13-100 – 440 т.
Загальна кількість: 1 060 т.
Найменування продукції Код ДК 021:2015 Розмір кусків
(фракція) Марка вугілля ДСТУ 3472:2015 Технічні характеристики
(зольність, вологість) Од. вим. Кіл-сть
Найменування
Продукції Код ДК 016-97 Код ДК 016-97 Технічні характеристики,
або еквівалент марки Од. вим. Кіль-ть
вугілля кам’яне марки Д/Г (Г2)
(13 -100) «або еквівалент» кодом ДК за ДК 021:2015 09111100-1 13-100 Д/Г зольність до 24%, вологість до 14% тонна 620
вугілля кам’яне марки Г (Г2) КОМ
(13-100)
«або еквівалент» кодом ДК за ДК 021:2015 09111100-1 13-100 Г зольність до 24%, вологість до 10%
тонна 440
Загальна кількість:
1 060 т.
У відповідності із вимогами Додатку 2 тендерної документації планувалося закупити:
Також додаток 2 тендерної документації містить уточнення:
13. Учасником може бути запропоновано товар, що є еквівалентом зазначеному вище. В такому випадку цей товар за своїми технічними параметрами повинен відповідати показникам, що визначаються технічним комітетом України ТК-92 або ДП «Укрндівуглезбагачення» (або іншою установою уповноваженою по сертифікації вугільної продукції) при видачі сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що передбачене замовником. Така відповідність (еквівалентність) повинна бути документально підтверджена уповноваженими підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції.
ТОВ «ВПК ЗАХІД» у складі своєї пропозиції згідно поданих сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик пропонує Вам як замовнику постачати наступні марки вугілля:
1. Вугілля кам’яне Г (Г2) КОМ 13-100
2. Суміш вугілля кам’яного Д/Г (Г2) 13-100.
Повідомляємо Вам, що ви планували закупити вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 (вугілля кам’яне марки Д/Г (Г2) (13 -100), у свою чергу ТОВ «ВПК ЗАХІД» пропонує поставити Вам суміш вугілля кам’яного Д/Г (Г2) 13-100!!! Суміш вугілля утворюється в результаті змішування вугілля кам’яного марки Д і марки Г (Г2), та у свою чергою не є маркою вугілля Д /Г (Г2), яку планував закупити замовник.
ТОВ «ВПК ЗАХІД» пропонує постачати суміш вугілля кам’яного Д/Г (Г2) 13-100. Повідомляємо Вам, що суміш вугілля – це складне поняття при закупівлі вугілля, адже марки Д та Г(Г2) усім потенційним виробникам/постачальникам необхідно змішувати у певних пропорціях, яке повинне бути затверджене певними діючими гостами, дсту ( а такого затвердження не має), для того, щоб від співвідношення можна було отримати необхідну температуру згорання палива в котлах та відповідно кількість виділеного тепла. Не вірне співвідношення кількості різних марок вугілля може призвести до вибухонебезпечної ситуації!!! А ви опалюєте приміщення, де знаходяться діти!!!! Також суміш вугілля використовуються для епатування на коксохімічних підприємствах електростанціях, які повинні мати відповідне обладнання, яке дозволяє встановити марочну належність, категорію якості, теплоту згорання, а також ступінь окислення вугілля.
Також немає офіційного підтвердження еквівалентості згідно із вимогами тендерної документації між пропонованою ТОВ«ВПК ЗАХІД» сумішшю вугілля кам’яного Д/Г (Г2) 13-100 та вугіллям кам’яним марки ДГ 13-100. А це у свою чергу, зобов’язує вас відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВПК ЗАХІД»,.
У разі, якщо ви проігноруєте нашу вимогу ми звернемося до Антимонопольного комітету України.
З повагою,
Директор
ПП «Сузір’я» Г.П.Колтакова
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.06.2020 12:47
Опис причини скасування:
Докладне ознайомлення з ТД
Дата скасування:
15.06.2020 16:34
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення про відхилення
Номер:
d787919f887b4fc5a56f4cd4ab252de8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-06-000972-a.a3
Назва:
Вимога про скасування рішення про відхилення
Вимога:
Вимога про скасування рішення про відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 03.06.2020 15:24
- Відповідь на вимогу 05.06.2020 16:01
Дата подачі:
03.06.2020 15:25
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу від 03.06.2020 № 03/06/20-01 інформуємо наступне:
1. У розділі 3, пункті 5, підпункті 5.1. Тендерної документації Замовником передбачено наступне:
• «По критерію 3.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
• довідка у довільній формі про наявність укладених аналогічних договорів (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменування, адреси, предмета закупівлі та обсягу (у кількісному або вартісному виразі);
• копії аналогічних договорів, що наведені в довідці (не менше одного) з документами, що підтверджують їх виконання.
• відгук від замовника за аналогічним договором про належне виконання такого договору постачальником (відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер і дату видачі такого документу).»
Довідка про наявність укладених аналогічних договорів та відгук від замовника виділені окремими пунктами і аж ніяк не відносяться до документів, що підтверджують виконання договору.
Відповідно до абз. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник може установити в якості кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону саме замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, (зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)). Замовник не може установити, що учасникам достатньо підтвердити лише «укладення» аналогічного договору, у той час як Закон вказує на «досвід виконання». Однак Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє саме замовнику публічних закупівель вирішувати, який саме набір документів та у якому вигляді переконає його у наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору.
Так, наприклад, якщо мова йде про поставку товару, то таким документом можуть бути: товарна чи транспортна накладна.
Якщо ж про надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт.
Отже, документами, які дійсно свідчать про виконання договору є акти приймання-передачі, накладні тощо, а не лише довідка, складена самим учасником чи відгук від замовника.
2. Вимога щодо надання довідки в довільній формі про те, що у випадку визнання учасника переможцем тендеру, він гарантує надання усіх необхідних документів у строк, що не перевищує 5 днів, стосується документів, що передбачені пп. 2,3,5,6 і 8 частини першої ст. 17 Закону. В п. 5.10. Тенерної документації зазначено наступне:
«Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону:
1) оригінал чи копію довідки або оригінал чи копію витягу з реєстру Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яка підписала тендерну пропозицію, засудженою не значиться видану не більше трьохмісячної давності відносно дня розкриття;
2) інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в системі Прозорро в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України.»
Оскільки інформація про відсутність заборгованості перевіряється Замовником в електронній системі закупівель самостійно, то учасник повинен був надати довідку про те, що він гарантує у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати довідку Міністерства внутрішніх справ України про відсутність судимості (оскільки така довідка відсутня у складі тендерної пропозиції). Така довідка відсутня у складі Вашої тендерної пропозиції.
3. У п. 6.1. Розділу 3 Тендерної документації сказано наступне:
«Учасник повинен подати як частину тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації.
Документальне підтвердження повинно включати:
- технічні вимоги (завдання) (Додаток №2) за підписом керівника (або уповноваженої особи) Учасника;
- довідку (складену учасником в довільній формі) про найменування виробника та басейн видобування, про показники зольності на сухий стан палива, загальної вологи на робочий стан палива, що пропонуються для постачання та які передбачені для закупівлі замовником.
- Для підтвердження спроможності вчасно поставити товар учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист з зобов’язанням забезпечити поставку всієї кількості товару, який виступає предметом закупівлі, до 01.09.2020 року.
- Для підтвердження відповідності вугілля вимогам даної документації учасник надає у складі пропозиції чинну на момент подання пропозицій копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля, що передбачена згідно цієї документації завірену виробником товару,
гарантійний лист від виробника товару, адресований на ім’я учасника процедури закупівлі, в якому зазначено право використання вищезазначених документів (копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі),
гарантію відвантаження вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі в складі пропозиції.
Також, додатково у складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію договору між виробником та учасником торгів, чинного протягом 2020 року;
- якщо учасник не є виробником продукції, надати гарантійний лист від виробника (дилера, офіційного представника, дистриб’ютора тощо) щодо гарантії поставки вугілля кам’яного учаснику відповідної якості та у потрібній кількості;
- інші документи, вимоги щодо подання яких встановлені у Додатку 2 до тендерної документації (технічна специфікація).»
Всі документи з цього переліку Вами були надані, крім гарантії відвантаження вугілля кам’яного. Це чітка вимога Тендерної документації, яка не була Вами виконана. Є факт ненадання документу, який заперечувати немає сенсу.
Оскільки тендерний комітет відділу освіти діяв виключно в межах чинного законодавства та відповідно до вимог Тендерної документації, в нас відсутні підстави для скасування рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Окрім того, повідомляємо, що в Замовника відсутня технічна можливість повернення учасника на кваліфікацію після відхилення його тендерної пропозиції.
З повагою,
Голова тендерного комітету В. Байда
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Встановлення дискримінаційних вимог
Номер:
a3e43a93e9244a3b8ea04034dc3de91d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-06-000972-a.b2
Назва:
Встановлення дискримінаційних вимог
Скарга:
Встановлення в ТД дискримінаційних вимог
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжка.pdf 16.04.2020 23:47
- Скарга.pdf 16.04.2020 23:47
- Пояснення та доповнення до скарги.pdf 07.05.2020 08:28
- Додаткові пояснення та доповнення до Скарги.doc 07.05.2020 08:28
- рішення від 21.04.2020 № 7520.pdf 22.04.2020 14:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2020 № 8911.pdf 08.05.2020 14:04
- рішення від 07.05.2020 № 8911.pdf 13.05.2020 20:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2020 23:47
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.04.2020 14:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.05.2020 20:53
Дата виконання рішення Замовником:
14.05.2020 10:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно з рішенням Органу оскарження від 07.05.2020 року № 8911-р/пк-пз, Замовником 14.05.2020 року внесені та оприлюднені відповідні зміни до тендерної документації.
Скарга
Розгляд припинено
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
cf1b154cec41420389ee104da10477d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-06-000972-a.b1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Відповідно до оголошення № UA-2020-04-06-000972-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 06 квітня 2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-06-000972-a) Замовником -
Відділом освіти твердого палива (вугілля кам’яного).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21 квітня 2020 р. о 18:00 год.
На нашу думку, тендерна документація, затверджена рішенням Замовника протокол тендерного комітету №59 від 06.04.2020 р. (далі – тендерна документація), містить дискримінаційні та незаконні вимоги, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, а саме:
1. Відповідно до пп. 6.1.п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає надання в складі тендерної пропозиції:
- чинну на момент подання пропозицій копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля, що передбачена згідно цієї документації завірену виробником товару.
- гарантійний лист від виробника товару, адресований на ім’я учасника процедури закупівлі, в якому зазначено право використання вищезазначених документів (копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі),
Дана вимога дискримінує тих учасників, котрі не співпрацюють з виробником вугілля, зокрема ПП «ЛІДЕР АКТИВ», яке закуповує вугілля, співпрацюючи з офіційним представником виробника. І тому має змогу надати сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, завірений офіційним представником виробника або постачальником вугілля, а не виробником, як вимагає Замовник. Лист щодо права використання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик Учасник ПП «ЛІДЕР АКТИВ» в змозі надати від офіційного представника, а не від виробника, як вимагає Замовник. Встановлена вимога надає переваги учасникам, котрі закуповують вугілля безпосередньо у виробників, які можуть завірити необхідні Замовнику документи, та надати гарантійний лист, і дискримінує ПП «ЛІДЕР АКТИВ» та унеможливлює його участь в цих торгах.
Отже, Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до пп. 6.1.п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає надання в складі тендерної пропозиції копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов згідно якому виготовляється вугілля, завірену безпосереднім виробником вугілля.
Вважаємо, що встановлена Замовником вимога є незаконною і дискримінаційною. Незаконною вона є через те, що жодним нормативно-правовим актом України не встановлена обов’язковість отримання виробником вугілля кам’яного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов і примусити виробника вугілля це зробити не в змозі будь-якому покупцю вугілля, зокрема ПП «ЛІДЕР АКТИВ».
Тобто, цією вимогою Замовник встановив перевагу для тих учасників, котрі співпрацюють безпосередньо з виробниками вугілля, які отримали за своїм власним бажанням висновок санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов на виготовлення вугілля. При цьому, якщо учасник закуповує необхідне Замовнику вугілля у офіційних представників виробника або у будь-яких інших продавців, зокрема ПП «ЛІДЕР АКТИВ», виконати вимогу Замовника щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов виробника не представляється можливим. Згідно з ч.4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» – документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та відсутність документів, що не передбачені законодавством, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення незаконних і дискримінаційних вимог.
3. Відповідно до пп. 6.1.п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає надання в складі тендерної пропозиції копію договору між виробником та учасником торгів, чинного протягом 2020 року.
Дана вимога дискримінує ПП «ЛІДЕР АКТИВ» оскільки він співпрацює не безпосередньо з виробником, а з його офіційним представником. Так, скаржник має змогу надати договір з офіційним представником виробника та договір між офіційним представником та виробником вугілля. Дана вимога дискримінує та унеможливлює участь у даній закупівлі учасників, які не мають прямих договірних відносин з безпосереднім виробником вугілля.
Отже Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
4. Згідно пп. 2.5. п.2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант), в якій обслуговується учасник (має відкритий поточний (розрахунковий) рахунок) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД.
Вважаємо вимогу Замовника щодо надання банківської гарантії банківською установою, в якій учасник має відкритий поточний (розрахунковий) рахунок, дискримінаційною, оскільки Замовник не має права регулювати відношення між банком та принципалом і обмежувати учасників торгів у виборі банківської установи для отримання банківської гарантії. ПП «ЛІДЕР АКТИВ» має розрахунковий рахунок в ПАО «ПУМБ», але банківські гарантії отримує в іншій банківській установі з більш вигідними умовами щодо їх отримання, що є цілком логічним при веденні бізнесу.
Вважаємо, що Замовник необґрунтовано встановив зазначену вимогу і повинен внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 16.04.2020 22:52
- платіжне доручення.PDF 16.04.2020 22:52
- Рішення від 21.04.2020 №7506.pdf 21.04.2020 20:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2020 22:52
Опис причини скасування:
Відсутність подальшої потреби.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.04.2020 14:09
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
21.04.2020 20:31