• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Паливо дизельне

Детальний опис наведено в Додатку 1 Тендерної документації від 12.10.2016 № 15-03-152

Завершена

18 810 328.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 94 051.64 UAH
Період оскарження: 13.10.2016 14:08 - 11.11.2016 00:00
Вимога
Без відповіді

Скасування рішення від 12.12.2016 через незаконність його оформлення та прийняття

Номер: c92f8af1c63a431792e62756541af606
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-13-000770-b.b5
Назва: Скасування рішення від 12.12.2016 через незаконність його оформлення та прийняття
Вимога:
Відповідно до частини 4 статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі" рішення тендерного комітету оформлюється протоколом. У рішенні відображаютьс результати поіменного голосування членів комітету з кожного питання. Зазначена вимога є імперативною та містить виключення. Таким чином, незалежно від форми та змісту протоколу тендерного комітету він має містити результати поіменного голосування. Протокол від 12.12.2016 №15-02-223 містить п.13, де зазначено вираз "вирішили". Таким чином, замовником прямо порушено статтю 11 Закону України "Про публічні закупівлі" та не зазначеного поіменного голосування членів тендерного комітету, що не дозволяє встановити легітимність прийнятого рішення, визначити відповідальних за його прийняття.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Недотримання Замовником вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та умов тенденрої документації

Номер: f900894d5716415d90623533215162fa
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-13-000770-b.c4
Назва: Недотримання Замовником вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та умов тенденрої документації
Вимога:
Відповідно до п.3 Додатку 2 Тендерної документації на підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам (умовам) Документації подається Документ на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації тощо), який надає право підписувати тендерну пропозицію. У складі пропозиції зазначеного учасника такий документ(и) подано на директора Саміліну О.С. Відповідно до п.1 Додатку 2 тендерної документації на підтвердження виконання аналогічного договору надається договір або витяг з договору, який за своєю правовою природою аналогічний предмету закупівлі. У складі пропозиції зазначеного учасника подано копію договору з ПП «Северин», завірену фінансовим директором ПП «Северин» Дерипапа О.О. Відповідно до п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції усі документи, що готуються Учасником повинні бути підписані уповноваженою особою Учасника та завірені печаткою (у разі її використання). Ураховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «РЕСУРСТРЕЙДІНГ» не відповідає вимогам Замовника, зазначеним у документації конкурсних торгів та має бути відхилена відповідно до частини 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Скарга

Номер: a8c78ac0cf1d42f980b8fee10faaf6d7
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-13-000770-b.a3
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга на відхилення пропозиції
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Порушення статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: d1153cda0e5f4cabb20ad4c825483e3d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-13-000770-b.c1
Назва: Порушення статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету. Протокол засідання тендерного комітету від 12.12.2016 №15-02-223 не містить поіменного голосування присутніх на засіданні членів комітету. Відповідно, прийняте рішення є таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та має бути скасовано.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (надалі – Комітет), розглянувши Вимогу про усунення порушення процедури закупівлі, що розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу 13.12.2016 (номер вимоги: UA-2016-10-13-000770-b.с1), стосовно порушення статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Газойлі (Паливо дизельне))» (оголошення про проведення закупівлі: UA-2016-10-13-000770-b) (надалі – Процедура закупівлі). В ході розгляду Вимоги та вивчення її змісту встановлено наступне. Оголошення про проведення процедури закупівлі «Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Газойлі (Паливо дизельне))» оприлюднено відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон). Нормою частини п’ятої статті 28 Закону передбачено, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону (строк оприлюднення протоколу розгляду - протягом одного дня з дня його затвердження). У чіткій відповідності з Законом, ДП МА «Бориспіль» 12 грудня 2016 року о 17:00 оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.12.2016 № 15-02-223. Форма протоколу розгляду тендерних пропозицій затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічніх закупівель». Затвердженою формою не передбачено відображення результатів поіменного голосування членів тендерного комітету. Слід зазначити, що в Вимозі йдеться не про протокол розгляду тендерних пропозицій, а про протокол засідання тендерного комітету, який відповідно до норм статті 10 Закону оприлюдненню на веб-порталі Уповноваженого органу не підлягає. Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вимоги Учасника ТОВ «НК ПРЕМІУМ» (код ЄДРПОУ 39882834) про усунення порушення (номер вимоги: UA-2016-10-13-000770-b.с1). ВИРІШИВ: У задоволенні Вимоги Учасника ТОВ «НК ПРЕМІУМ» (код ЄДРПОУ 39882834) про усунення порушення (номер вимоги: UA-2016-10-13-000770-b.с1) відмовити. Більш детально Рішення від 14.12.2016 № 15-07-31 в прикріпленому файлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 1981637112964893b44f6e8c6672ad95
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-13-000770-b.c2
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
За рішенням тендерного комітету від 12.12.2016 тендерну пропозицію учасника відхилена через заповнення Тендерної пропозиції (технічна частина). Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У тендерній документації (п.2.2 розділу 2) Замовником визначено наступне: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, що є складовою тендерної пропозиції Учасника, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать: - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї Документації; - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам Документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Учасником у формі тендерної пропозиції (технічна частина) зазначено достовірне найменування товару відповідно до вимог ДСТУ 7688:2015 та саме ДСТУ, а також подано копію відповідного сертифікату. Тобто учасник зазначив неповний перелік інформації в певному документі, інформація щодо якого повністю відображена в іншому документі, як і передбачено Замовником. Тобто помилка є формальною з огляду установленої вимоги Законом та Замовником, й, відповідно, це не мало призвести до відхилення пропозиції Учасника Також у документації Замовника визначено наступне: Замовник не вважає формальними (несуттєвими) помилками – будь-які помилки, допущені Учасником в Тендерній пропозиції (технічній частині) (не зважаючи на присутність в складі тендерної пропозиції іншого документу, в якому відображена інформація). Проте учасник не надав жодної помилкової (недостовірної) інформації у формі тендерної пропозиції (технічна частина). Ураховуючи відсутність будь-яких інших зауважень до пропозиції Учасника, Замовник встановив відповідність учасника вимогам Замовника. Ураховуючи вищезазначене, неповне відображення найменування товару у файлі «ТП Технічна частина» є формальною, несуттєвою помилкою. Відповідно, Замовник повинен скасувати рішення від 12.12.2016 та допустити пропозицію учасника до аукціону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ТОВ «НК ПРЕМІУМ» (код ЄДРПОУ 39882834), в своїй тендерній пропозиції, замість позначити найменування відповідно до умовної познаки дизельного палива відповідно до пункту 3.3.1. ДСТУ 7688:2015, зазначив назву Національного Стандарту України, що не відповідає вимогам тендерної документації. Більш детально Рішення від 14.12.2016 № 15-07-32 в прикріпленому файлі.
Статус вимоги: Відхилено