• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп`ютерне обладнання для комп`ютерного класу

Завершена

109 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 549.00 UAH
Період оскарження: 06.04.2020 12:01 - 09.04.2020 12:10
Вимога
Відхилено

1

Номер: 1b7342754dc74092b270408010563c82
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-06-000606-a.b1
Назва: 1
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Код ДК 021:2015 30200000-1 «Компюторне обладнання та прилади»)за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо, що право Замовника передбачено ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». У даному випадку, авторизаційний лист від виробників системних блоків та моніторів надає додаткові гарантії поставки необхідного товару належної якості, а також зменшить рівень ризику поставки неякісних товарів. Тому, дана вимога, є перш за все, можливістю документального підтвердження надання учасником товарів належної якості та має на меті уникнути недобросовісних постачальників. Варто зауважити, що рішення АМКУ, це не нормативні документи, якими регулюється публічні закупівлі і вони мають рекомендаційний характер. Крім того, по кожному з рішень проводяться індивідуальні засідання, які стосуються конкретних учасників, скаржників та замовників та не можуть бути застосовані як прецедент.
Статус вимоги: Відхилено