• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня по ділянках: - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня на ділянці км 48 + 697 — км 60 + 697 (окремими ділянками); - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня на ділянці км 60 + 697 – км 73 + 380 (окремими ділянками). (45233142-6 Ремонт доріг).

Торги не відбулися

465 317 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 653 170.00 UAH
Період оскарження: 03.04.2020 20:07 - 21.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга до UA-2020-04-03-002419-a (Т-25-27, 48-73) щодо ТД

Номер: 16381066ee894232bfa883c2a360158d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-002419-a.c20
Назва: Скарга до UA-2020-04-03-002419-a (Т-25-27, 48-73) щодо ТД
Скарга:
Скарга до UA-2020-04-03-002419-a (Т-25-27, 48-73) щодо ТД
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.05.2020 23:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.05.2020 20:50
Автор: ТОВ Данко, Григорщук Ірина Вікторівна +380503840089 finance@danko.in http://danko.in
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірні дії замовника

Номер: 07d641c8cf6f41bca3884f56660e6a2d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-002419-a.b19
Назва: Скарга на неправомірні дії замовника
Скарга:
Скапга на неправомірні дії замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.05.2020 14:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.05.2020 22:20
Автор: ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК", Сільченко Наталія Михайлівна +380463131819 pdmk@meta.ua
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірні дії Замовника щодо внесення дискримінаціних вимог в Тендерну документацію.

Номер: a72813bc802c4d76ad47d9c5162b59a9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-002419-a.a18
Назва: Скарга на неправомірні дії Замовника щодо внесення дискримінаціних вимог в Тендерну документацію.
Скарга:
Скарга на неправомірні дії Замовника щодо внесення дискримінаціних вимог в Тендерну документацію.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.04.2020 11:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.05.2020 21:32
Автор: ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, Гавриленко Віктор Федорович +380459462021 inbox@dsu50.com http://dsu50.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 1785f7be3bec4a51a36223edeba9de89
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-002419-a.a21
Назва: Скарга
Скарга:
на неправомірні дії Замовника щодо незаконного відхилення пропозиції Скаржника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.06.2020 17:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.07.2020 21:12
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2020 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №13303-р/пк-пз від 08.07.2020року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України виконано
Задовільнена: Так
Автор: ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, Гавриленко Віктор Федорович +380459462021 inbox@dsu50.com http://dsu50.com.ua
Скарга
Розгляд припинено

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: c6d0fca37c82453aafe2ab7d33e6db5f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-002419-a.a17
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга додається в окремому файлі
Опис причини скасування: Права скаржника не були порушені, виконати вимоги документації представляється можливим
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 22.04.2020 10:26
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 23.04.2020 18:19
Автор: AzVirt MMC, Юсубов Рауф +994558756915 rauf_yusubov@azvirt.com http://www.azvirt.com
Вимога
Вирішена

Вимоги щодо документального підтвердження технічних характеристик світильників

Номер: a8239ca51335447a9d7b38c3babe1b99
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-002419-a.b16
Назва: Вимоги щодо документального підтвердження технічних характеристик світильників
Вимога:
Встановлені Замовником технічні вимоги до світильників відносяться лише до світильників виробництва однієї компанії. При цьому, надати еквівалент вказаному світильнику неможливо, оскільки відсутній будь-який виробник, який може запропонувати еквівалентні світильники з такими ж технічними характеристиками у їх сукупності, яка вимагається Документацією. Провівши дослідження ринку даних світильників та проаналізувавши документи, які підтверджують технічні характеристики, постачальниками різноманітних торгівельних марок різних виробників, встановлено, що неможливо надати на кожну окрему характеристику світильника саме той документ, який визначив Замовник у Документації (наприклад, Термін служби має підтверджуватись тільки Паспортом виробника, або Максимальна напруга має підтверджуватись тільки Протоколом випробувань та ін.). Таким чином, Замовник (члени тендерного комітету), затвердив Документацію, та встановив вимоги щодо надання документального підтвердження кожної позиції технічної характеристики світильника чітко визначеними документами Виробника світильників ДТУ18У-50. Враховуючи вище зазначене, умови даної закупівлі містять ознаки зловживання Замовником службовим становищем та ознаки попередньої змови. Замовник, встановивши такі дискримінаційні вимоги, суттєво обмежив конкуренцію, позбавивши нас можливості прийняти участь у закупівлі та виконати замовлення за можливо найнижчою ціною. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та усунути дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога врахована. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо виробничих баз

Номер: 127f0f8d6a7848b48417bb811bdcce67
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-002419-a.a15
Назва: Щодо виробничих баз
Вимога:
Згідно п. 1.5 додатку 2 до тендерної документації Учасник торгів повинен надати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) необхідної для надання послуг відповідно до вимог технічного завдання, а також з дотриманням технології надання послуг згідно з діючими нормами і правилами згідно Таблиці. Крім того, в підтвердження інформації викладеної в довідці,Учасник надає відповідні документи, що посвідчують право власності або користування таким майном. Враховуючи зміст зазначеної вище вимоги виробничих баз, офісних приміщень, тощо повинно бути у кількості 2 і більше. У зв'язку з цим, просимо надати роз'яснення щодо підстав необхідності мати в наявності саме більше одного приміщення або бази. У разі технічної описки, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та викласти зазначений пункт у наступній редакції: "1.5. Учасник торгів повинен надати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничої бази, офісного приміщення, тощо) необхідної для надання послуг відповідно до вимог технічного завдання, а також з дотриманням технології надання послуг згідно з діючими нормами і правилами згідно Таблиці.".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі – Замовник) повідомляє наступне. Вимога тендерної документації Замовника, викладена в дужках п.1.5 додатку 2 до тендерної документації, відповідно до якої Учасник торгів повинен надати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) необхідної для надання послуг, зокрема відповідно до вимог технічного завдання, має виключно уточнюючий та роз’яснювальний характер. Ураховуючи наведене, наявність в потенційного Учасника відомостей щодо матеріально-технічної бази у кількості одної або більше одиниць буде відповідати вказаній вимозі тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо вимоги про наявність цементорозподілювача та ресайклера

Номер: eb97c2ba6a2f4a2fb5325c890e62e8eb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-002419-a.a14
Назва: Щодо вимоги про наявність цементорозподілювача та ресайклера
Вимога:
Відповідно до пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовник вимагає від учасників наявність у них обладнання та матеріально-технічної бази. Зокрема, перелік та кількість техніки та обладнання, необхідні для виконання робіт містить одночасно вимогу щодо наявності цементорозподілювача у кількоситф 1 шт иа Ресайклера марки Wirtgen WR 2500 S або аналогу у кількості 1шт. Зазначені вимоги тендерної документації є неправомірними та дискримінаційними, які обмежують потенційне коло учасників даної закупівлі, виходячи з наступного. Призначенням цементорозподілювача є його завантаження дисперсним мінеральним в’яжучим або його суспензією та розподілення по поверхні розпушеного шару грунту. Відповідно до технічних характеристик ресайклера марки WR 2500 S до його комплектації входить розподільча рампа і трубопровід WM 1000 для подачі з устаткуванням для приготування цементо-водної суспензії (див. стор. 7 тех.характеристик). Тобто, ресайклер є можливим дляі використання в якості цементорозподілювача. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) повідомляє наступне. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником. Крім того, тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Згідно затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу, передбачена технологія виконання робіт із застосуванням цементорозподілювача та ресайклера марки Wirtgen WR 2500 S або аналогу. Тому заміна комплекту техніки, вказаної у Технічному завданні (Додаток 5) є неприпустима. Ураховуючи наведене та вимоги розробленої проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення, Учасник повинен виконати умови тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо видів та обсягів робіт

Номер: 6dd67f864a3648778f16e82ce1ff466d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-002419-a.b13
Назва: щодо видів та обсягів робіт
Вимога:
Суть вимоги викладено у доданому до неї файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) у відповідь на вимогу зазначає, що Законом, а саме абзацом четвертим частини другої статті 16, встановлено кваліфікаційний критерій, відповідно до якого учасники документально підтверджують, саме досвід виконання аналогічного договору. Таким чином відповідна інформація надається по вже 100% виконаному договору, як це передбачено Законом. Разом з тим, Замовником з урахуванням принципів закупівель та чинних нормативно-правових актів, з метою розширення кола потенційних учасників закупівлі, встановлено у тендерній документації вимогу, що вказана у Скарзі, виходячи з наступного. Зазначаємо, що використаний Замовником критерій у розмірі 85 % не може бути витлумаченим як дискримінаційний, оскільки не перевищує межу очікуваної вартості предмету закупівлі у розмірі 100% і стосується всіх учасників торгів без виключень. У свою чергу, тендерна документація та її вимоги розроблені відповідно до відповідних нормативних документів. Зокрема, вимогами пункту 5.22 "СОУ 42.1-37641918-085:2018 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ. ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ РОБІТ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УТРИМАННЯ" передбачені кошти на ризик вартістю до 15 % від договірної ціни (ЯКІ НЕОБХІДНО ПЕРЕДБАЧИТИ В ДОГОВОРНІЙ ЦІНІ) для виконання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг призначені на відшкодування: а) збільшення вартості обсягів робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при розробці кошторисів і уточнюються в процесі виконання робіт; б) збільшення вартості робіт, спричиненого зміною національних стандартів на окремі матеріали, вироби, конструкції, устаткування тощо, в зв’язку з підвищенням протипожежних, санітарних та експлуатаційних вимог до будівель і споруд, з поліпшенням технічних та якісних характеристик дорожньо-будівельних матеріалів, виробів, конструкцій; в) витрат, які пов’язані з додатковими роботами та обсягами при виконанні робіт з поточного ремонту, що мають непередбачуваний характер виконання та не можуть бути чітко зпрогнозовані. Кошти на ці витрати визначаються відповідно до нормативно-правових актів, але не можуть становити більше 15 % від підсумку глав 1 – 7 ЗКР. Вказані кошти на ризик використовуються в тому числі для проведення аварійних робіт, ліквідація надзвичайних ситуацій і наслідків стихійних явищ, обставин непереборної сили, складні (спеціалізовані) об’єкти і роботи (види та обсяги робіт визначаються при настанні непередбачених обставин ( в т.ч. нижчезазначених) та підтверджується дефектними актами на підставі обстежень фактичного стану, інженерних вишукувань, діагностики і випробувань, окремими кошторисами, які непередбачені основним кошторисом. Також, зазначена вимога тендерної документації стосовно завершення або виконання аналогічного Договору не менше, ніж на 85 % кореспондується з п. 7 Інструкції з підготовки тендерної документації «Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю», у зв`язку з чим вимога Замовника щодо необхідності щодо 85% підтвердження досвіду є оптимальним рішенням, яке жодним чином не порушує прав Учасників, а тільки підтверджує їх спроможність надати послуги передбачені відповідною тендерною документацією.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо атестованої лабараторії

Номер: cafa67b8f8cf437cb3d92149a43fa145
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-002419-a.c12
Назва: Щодо атестованої лабараторії
Вимога:
Згідно п. 4 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати, у тому числі, документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо та/або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012: 2005*) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Доводимо до відома Замовника що, крім акредитованих лабораторій, перелік яких міститься на офіційному веб-порталі Національного агентства з акредитації України, здійснювати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій можуть на законних підставах незалежні компетентні лабораторії, одну з яких планує залучати автор звернення. Вимоги щодо організації та порядку здійснення уповноваження і атестації, у тому числі, і повірочних, калібрувальних та вимірювальних лабораторій у державній метрологічній системі на проведення метрологічних робіт та оформлення їх результатів були встановлені наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 29.03.2005 № 71 "Про затвердження Правил уповноваження та атестації у державній метрологічній системі", який було скасовано на підставі наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 23.09.2015№ 1192. З набуттям чинності Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» обов'язковість атестації лабораторії була скасована. Перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводиться виключно Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 10012:2005. Ця процедура є обов’язковою лише для випробувальних лабораторій, які проводять випробування з метою оцінки відповідності продукції технічним регламентам. Законодавчих підстав для обов’язкового проведення перевірки компетентності лабораторії на підприємстві (для власних потреб) немає, що відповідає світовому досвіду. Підтвердження технічної компетентності лабораторій незалежною третьою стороною є загально прийнятою практикою у країнах ЄС. Обираючи компетентну лабораторію виробник чи постачальник продукції або замовник послуг лабораторії, тим самим, мінімізує ризик випуску чи постачання неякісної продукції або отримання недостовірних, упереджених результатів вимірювань. З метою недопущення дискримінації, та встановлення рівних умов для усіх учасників, просимо виключити вищезазначений пункт з тендерної документації в частині вимоги про надання документа про відповідність лабараторії чинному законодавству України з додатками, оскільки такі вимоги не підкріплені нормами чинного законодавства та порушують принципи здійснення публічних закупівель. Атестація чи сертифікація згідно чинного законодавства не є обов’язковими, тому Замовник не має право вимагати такі документи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) повідомляє наступне. Пунктом 4 додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності позиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації, зокрема, встановлено, що для підтвердження наявності власної(их) чи залученої(их) дорожньої(іх) лабораторії(ій) для проведення вхідного та операційного, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, надається документ(ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо та/або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012: 2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Дана вимога встановлена Замовником з урахування затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України 01.01.2017 Посібника № 1 до ДБН В.2.3-4:2015 Контроль якості будівництва автомобільних доріг загального користування, який, в свою чергу, призначений для використання при виконання робіт з контролю якості будівництва автомобільних доріг загального користування і доповнює в цій частині ДБН В.2.3-4:2015. Так, пунктом 5.1 розділу 5 «Лабораторний контроль» цього Посібника встановлено, що основними задачами лабораторії є постійний контроль якості матеріалів, виробів і конструкцій, використовуються при виконанні дорожньо-будівельних робіт, вивчення причин виникнення дефектів і розроблення заходів щодо усунення причин виникнення дефектів. Випробувальна лабораторія передбачає на державному рівні перевірку технічної компетентності відповідним органом. Випробувальна лабораторія повинна бути оснащена необхідними повіреними (каліброваними) засобами вимірювань та атестованим випробувальним обладнанням, актуалізованим комплектом нормативно-технічної документації, що необхідні для правильного проведення випробувань та вимірювань. Обладнання та прилади випробувальної лабораторії повинні бути повірені в установленому порядку. Водночас, згідно з ч. 1, 2 ст. 15 Господарського кодексу України у сфері господарювання застосовуються технічні регламенти, стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови. Застосування стандартів, кодексів усталеної практики чи їх окремих положень є обов'язковим, зокрема для суб'єктів господарювання, якщо обов'язковість застосування стандартів чи кодексів усталеної практики установлено нормативно-правовими актами. У свою чергу, згідно з п. 20 ч. 1 ст. 1 Закону України від 05.06.2014 «Про стандартизацію» – стандарт це нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері. Статтею 6 цього Закону визначено, що залежно від рівня суб'єкта стандартизації, що приймає нормативні документи, стандарти поділяються на: 1) національні стандарти та кодекси усталеної практики, прийняті національним органом стандартизації; 2) стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють стандартизацію. Відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 1 вищевказаного Закону національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів. Так, наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 25.07.2005 № 187 затверджено Національний стандарт України ДСТУ ISO 10012:2005 «Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», який установлює загальні вимоги і містить настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Ураховуючи наведене вище, вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копії свідоцтва, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо та/або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, встановлена Замовником у тендерній документації правомірно з дотриманням принципів визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено