• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистилятори (Бензин а-92 (скретч-картки або еквівалент); дизельне паливо (скретч-картки або еквівалент))

Для спеціалізованих бригад ШМД, підстанцій ШМД Дніпровського району (Лівобережна), Дніпровського району (Правобережна), Хортицького району, Комунарівського району, Олександрівського району, Шевченківського району, Заводського району.

Завершена

4 000 584.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 000.29 UAH
Період оскарження: 03.04.2020 15:28 - 16.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

порушення Замовником норм ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 450269832512417ba3dd0f857741cab2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-002580-b.b5
Назва: порушення Замовником норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно протоколу розгляду №49 від 25.05.2020 ТОВ "ЗОГ-РІТЕЙЛ" було відхилено згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації, а саме: 1.)Відповідно до Додатку 1 (примітки до Додатку 1) тендерної документації, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку, якою він підтверджує відсутність фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю виконання своїх зобов’язань (неможливістю поставки палива).Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» у складі тендерної пропозиції надано довідку №1905 від 19.05.2020р., якою він підтверджує відсутність фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю виконання своїх зобов’язань (неможливістю поставки палива).Інформація в зазначеній довідці не відповідає дійсності з огляду на наступне: за процедурою закупівлі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-19-000658-b у Звіті про виконання договору Замовником зазначено, що договір було розірвано у зв’язку з неможливістю надання більшості скретч-карток, які можуть використовуватись на всій території України. Інформація про припинення договірних відносин між ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» та замовником у зв’язку неможливістю надання більшості скретч-карток, які можуть використовуватись по всій території України також зазначена у протоколі засідання тендерного комітету від 18.04.2019р. На підставі п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» в разі встановлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. 2.)Відповідно до Додатку 1 (та приміток до Додатку 1) тендерної документації, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін. *підвищення ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін вважається укладання додаткових угод на постачання пального з метою зміни ціни в бік збільшення у більшому розмірі ніж за даними сайтів index.minfin.com.ua та https://vseazs.com/. Наприклад: відповідно до інформації, яка є у відкритому доступі на сайті http:// index.minfin.com.ua/ та https://vseazs.com/ з моменту укладання договору до моменту укладання додаткової угоди відбулося збільшення ціни за одиницю товару у розмірі 5%, а ціна відповідно до додаткової угоди була збільшення на 10%. Або ціна фактично не збільшувалась в період з моменту укладання договору до моменту укладання додаткової угоди, а Учасником укладено додаткову угоду, якою було збільшено ціну за одиницю товару. Зазначену інформацію Замовник має право перевірити у відкритому доступі використовуючи сайти: http://prozorro.gov.ua/; http:// index.minfin.com.ua та https://vseazs.com/. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» у складі тендерної пропозиції надано довідку №1905 від 19.05.2020р., яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін. Інформація в зазначеній довідці не відповідає дійсності з огляду на наступне: за процедурою закупівлі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-04-000491-c переможцем закупівлі визначено ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», з яким 06.05.2019р укладено договір №74. 05.06.2019 за зазначеним договором укладено додаткову угоду №2, відповідно до якої було збільшено ціну за одиницю товару. За результатами співставлення інформації, яка є у відкритому доступі на сайті http:// index.minfin.com.ua/ та https://vseazs.com/ з інформацією з договору та додаткової угоди до договору встановлено наступне: А-92 Дата договору 06.05.2019 Дата допугоди 05.06.2019 підвищення в грн./л підвищення в % договір/допугода 26,16 28,74 2,58 9,86% minfin 29,33 29,29 -0,04 -0,14% vseazs 28,49 28,29 -0,20 -0,70% ДП Дата договору 06.05.2019 Дата допугоди 05.06.2019 підвищення в грн./л підвищення в % договір/допугода 27,30 30,00 2,70 9,89% minfin 29,93 29,82 -0,11 -0,37% vseazs 28,49 28,49 0,00 0,00% Тобто відповідно до інформації, яка є у відкритому доступі на сайті http:// index.minfin.com.ua/ та https://vseazs.com/ з моменту укладання договору 06.05.2019р. до моменту укладання додаткової угоди 05.06.2019р. ціна фактично не збільшувалась (навіть знижувалась), а Учасником укладено додаткову угоду, якою було збільшено ціну за одиницю товару на 9,86% (2,58грн./л) на А-92 та на 9,89% (2,70грн./л) на ДП. На підставі п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» в разі встановлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. 3.)Відповідно до Додатку 1 тендерної документації: - В разі використання орендованої(партнерської) матеріально-технічної бази – надати копію договору оренди (чи іншого договору). В договорах повинно бути зазначено майно, яке зазначено у довідках у відповідності до даного Додатку. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» у складі тендерної пропозиції надано довідку №1905 від 19.05.2020р., яка містить відомості про те, що за адресами по вул.Перемоги, 90, вул.Зачиняєва, 21А, пр.Ювілейний, 36, вул.Чарівна, 64А, вул.Донецьке шосе, 7, вул.Зразкова, 2Б є партнерські АЗС торгової марки ВОГ. На підтвердження даного факту надано договір №ШК06/81/1 від 10.04.2020р. Однак в договорі відсутнє підтвердження наявності АЗС за переліченими адресами. 4)Відповідно до Додатку 1 тендерної документації: - АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином, щоб відстань від кожної підстанції ЕМД Замовника була не більш 3км (по міським автомобільним дорогам) від як мінімум 2 АЗС. У учасника відсутні 2 АЗС на відстані не більше 3км від ЕМД Ленінської підстанції «Правобережна» (м. Запоріжжя, вул. Учнівська, 56). Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Вимога у публічних закупівлях – це вид звернення, який подається постачальником замовникові, якщо учасника не влаштовують умови тендера чи не зрозумілі причини відхилення його пропозиції. Згідно статті 18, якщо Учасник вважає,що якимось чином порушені його права, то має право подати скаргу, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозиції учасників (кваліфікація), подаються протягом 10 днів із дня публікації замовником наміру про укладення договору.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: a11ac0d09a214e2f8662358191c2e9a3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-002580-b.b4
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, у т.ч. виключити дискримінаційні вимоги, для забезпечення чесної конкуренцї (детальна інформація додається у файлах).
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.04.2020 20:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.05.2020 15:14
Дата виконання рішення Замовником: 13.05.2020 14:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни до тендерної документації згідно рішення АМКУ №8719-р/пк-пз від 05.05.2020р.
Автор: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Олексій Олександрович Руін +380505608051 zogretail@gmail.com
Вимога
Відхилено

обмеження конкуреції

Номер: 117d0ec18f2a4b88a0466b7c6dee1598
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-002580-b.b3
Назва: обмеження конкуреції
Вимога:
Додаток 1 до тендерної документації містить вимогу: АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином, щоб відстань від кожної підстанції ЕМД Замовника була не більш 3км (по міським автомобільним дорогам) від як мінімум 2 АЗС. Також Додаток 1 Документації містить перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», що встановлені примітками до Додатку 1, а саме: «В разі використання орендованої(партнерської) матеріально-технічної бази – надати копію договору оренди (чи іншого договору). В договорах повинно бути зазначено майно, яке зазначено у довідках у відповідності до даного Додатку. - лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає скретч-картки (талони або еквівалент) на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватись відпуск ПММ, повинен містити посилання на процедуру закупівлі, предмет закупівлі, номер закупівлі в електронній системі закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що дані вимоги виступають інструментом для допуску до участі у закупівлі лише обмеженої кількості учасників для проведення торгів явно не за ринковими цінами. Тому вимагаємо про внесення наступних змін: «Довідка, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: це довідка, в якій зазначено наявність складів, офісів, АЗС – по 1 у кожному із 7 (семи) районів м. Запоріжжя, транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання – перелік власних, орендованих, згідно договору лізингу та інших договорів. АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином, щоб відстань від кожної підстанції ЕМД Замовника була не більш 5 км (по міським автомобільним дорогам) від як мінімум 1 АЗС» «У разі використання орендованої(партнерської) матеріально-технічної бази – Учасник повинен надати копію договору оренди (чи іншого договору, лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає картки-талони на пальне.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до зазначених вимог Учасник не обмежений обов’язковою наявністю власних або орендованих АЗС, а має можливість зазначити в довідці АЗС своїх партнерів, незалежно від договірних відносин та торгової марки (логотипу) АЗС. Тобто Учаснику необхідно мати будь-які договірні відносини (без обмежень) с операторами АЗС, які знаходяться в 3км від підстанції ЕМД Замовника. Якщо АЗС будуть розташовані на зазначеній Вами відстані, то для заправки транспортних засобів необхідно буде витрачати додаткові ресурси, що призведе до зайвої витрати пального та робочого часу працівників (майже в 2 рази більше). Якщо на етапі підготовки тендерних пропозицій партнери відмовляються надати учаснику документі, які підтверджують кваліфікаційні критерії, то на етапі виконання договорів з поставки нафтопродуктів, так саме буде відмовлено в поставці нафтопродуктів необхідної якості, кількості та в передбачені строки. Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

виключення дискримінаційних умов

Номер: d9a441e007d94976856a74c81c5d4b18
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-002580-b.b2
Назва: виключення дискримінаційних умов
Вимога:
Відповідно до п.3.Додатку 1 : «Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін. *підвищення ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін вважається укладання додаткових угод на постачання пального з метою зміни ціни в бік збільшення у більшому розмірі ніж за даними сайту index.minfin.com.ua. Наприклад: відповідно до інформації, яка є у відкритому доступі на сайті http:// index.minfin.com.ua/ з моменту укладання договору до моменту укладання додаткової угоди відбулося збільшення ціни за одиницю товару у розмірі 5%, а ціна відповідно до додаткової угоди була збільшення на 10%. Або ціна фактично не збільшувалась в період з моменту укладання договору до моменту укладання додаткової угоди, а Учасником укладено додаткову угоду, якою було збільшено ціну за одиницю товару. Зазначену інформацію Замовник має право перевірити у відкритому доступі використовуючи сайти: http://prozorro.gov.ua/; http:// index.minfin.com.ua» Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII , із змінами та доповненнями, роз’яснень Мінекономрозвитку, існуючої судової практики - підтвердним документом з інформацією про те, що ціна товару змінилася на ринку, може бути довідка відповідного органу, який має повноваження здійснювати моніторинг цін на відповідні товари ТА надавати експертний висновок про зміну ціни відповідного товару. Такими документами можуть бути, наприклад, висновки ТПП, Держзовнішінформ. Але, звертаємо увагу Замовника, що порядок зміни предмета закупівлі у випадках, передбачених Законом № 922, зокрема, згідно з п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону № 922, та орієнтовний (можливий) або конкретний (допустимий) перелік документів, які має надати контрагент (постачальник) замовнику для підтвердження факту зміни ціни одиниці товару на ринку (тобто коливання ціни такого товару на ринку) визначається у договорі, який складено відповідно до вимог тендерної документації тієї чи іншої закупівлі. Таким чином, визначення Замовником сайта http:// index.minfin.com.ua як джерело перевірки вимагаємої інформації, на підставі якої Замовник буде приймати рішення щодо правомірності або безпідставності підвищення ціни у договорах з третіми особами є дискримінаційним та таким, що суперечить нормам діючого законодавства (адже це прерогатива суда, та повинно бути встановлено відповідним рішенням). Враховуючи вищенаведене вимагаємо виключити зазначену вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законодавство не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи зазначене, Замовник вважає, що вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Необхідність зазначених вимог обумовлена тим, що на практиці мають місце випадки відмови Учасників від виконання своїх обов’язків з поставки товару по договору в зв’язку з неможливістю поставки товару за цінами, зазначеними в тендерній пропозиції та укладеному договорі за результатами закупівель. Несумлінні постачальники з метою отримання перемоги в тендері знижують ціну до мінімального рівня. Коли настає час здійснювати поставку, вони повідомляють, що ціна дуже низка і немає можливості здійснити поставку, таким чином вимушують замовника підвищити ціну. Замовники вимушені розривати договори та повторно проводити процедури закупівель, на проведення яких не завжди є час. Або вимушені погоджуватись з постачальником та укладати відповідні додаткові угоди з метою підвищення ціни. Після чого контролюючи та правоохоронні органи притягують до відповідальності членів тендерного комітету та службових осіб замовника. Тому ми не маємо можливості допускати зазначені випадки. У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, спрямованих на врятування і збереження життя людей у невідкладному стані у місті, що в свою чергу призведе до незворотних наслідків. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII , із змінами та доповненнями, роз’яснень Мінекономрозвитку дозволяється підвищувати ціну за одиницю товару у разі коливання ціни такого товару. Підвищення ціни повинно відбутися з моменту укладення договору до моменту укладення додаткової угоди, якою було підвищено ціну. Таке коливання має бути підтверджено відповідним експертним висновком з ТПП, Держзовнішінформ або іншим уповноваженим органом. Зазначені органи при підготовці висновків щодо коливання ціни частіш за все використовують документи та інформаційні матеріали інтернет сайтів: http:// index.minfin.com.ua/ та https://vseazs.com/. Тому тендерною документацією і було передбачено, що зазначену інформацію Замовник має право перевірити у відкритому доступі використовуючи сайти: http://prozorro.gov.ua/; http:// index.minfin.com.ua та https://vseazs.com/. Зазначене питання було предметом розгляду постійно діючої адміністративній Колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення прийнято 25.02.2020р. У ході розгляду зазначеного питання, порушень з боку Замовника, при встановлені зазначеної вимоги не встановлено, у задоволені скарги в цій частині відмовлено. На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників. З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору. Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови

Номер: 1c5861e168bb4fcaa93293896d4a1971
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-002580-b.b1
Назва: дискримінаційні умови
Вимога:
У додатку 1 до тендерної документації зазначена вимога щодо розташування складу зберігання нафтопродуктів, а саме: - власний або орендований склад зберігання нафтопродуктів (нафтобаза) повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. Звертаємо увагу, що така вимога є дискримінаційною, оскільки предметом закупівлі є (Бензин А-92 (скретч-картки або еквівалент); Дизельне паливо (скретч-картки або еквівалент), тому безпосередня передача нафтопродуктів відбувається на АЗС м. Запоріжжя (власних, орендованих, партнерських) до яких зазначені спеціальні критерії. Тобто передача товару не відбувається на складі зберігання товару, тож розташування складу не є необхідним кваліфікаційним критерієм для вибору постачальника, до того ж надає перевагу певним підприємствам. З метою дотримання норм чинного законодавства про публічні закупівлі наполягаємо на виключення даної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи відповідні вимоги Закону, Замовником закупівлі і були встановлені вимоги щодо матеріально-технічної бази, зокрема що склад зберігання нафтопродуктів (нафтобаза) повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. (необхідно надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності). На території міста Запоріжжя є декілька складів зберігання нафтопродуктів (нафтобаз). Учасник має можливість орендувати будь-який склад або його частину без обмежень. Ми вважаємо, що без наявності складу в місті, у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть проблеми з забезпечення паливом АЗС з інших міст (в даний час, в зв’язку з карантином є вірогідність перекриття міжміського сполучення). Крім цього в разі виникнення підозр щодо неякісного палива Замовнику потрібно понести додаткові трудові та матеріальні витрати на відрядження групи працівників Замовника для участі у відборі проб в інше місто. У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, спрямованих на врятування і збереження життя людей у невідкладному стані у місті, що в свою чергу призведе до незворотних наслідків. Перелічені вимоги не є дискримінаційними, а необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів. Вимоги, які не стосуються постачальників нафтопродуктів Замовником не передбачені. На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників. З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору. Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами лікувального закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Статус вимоги: Відхилено