• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Послуги з оформлення права користування існуючими земельними ділянками під автомобільними дорогами загального користування державного значення М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта км 155+885 - км 166+040, км 175+979 – км 190+293, М-29 Харків - Красноград - Перещепине - /М-18/ км 157+758 - км 171+050)

Завершена

2 745 048.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 274.50 UAH
Період оскарження: 03.04.2020 15:15 - 15.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 7f6ef567cdcc4f3192f5cb239f530b7e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-001757-a.c5
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі - Замовник) 03.04.2020 р. оголосила закупівлю 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Послуги з оформлення права користування існуючими земельними ділянками під автомобільними дорогами загального користування державного значення М-18 Харків - Сімферополь - Алушта - Ялта км 155+885 - км 166+040, км 175+979 – км 190+293, М-29 Харків - Красноград - Перещепине - /М-18/ км 157+758 - км 171+050), ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-03-001757-a. В тендерній документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету №2 від 03.04.2020 р. Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, через які ТОВ «ТЕХНОДАР-ДНЕПР» (далі - Скаржник) не може прийняти участь у даній закупівлі. При цьому Скаржник має значний досвід виконання робіт у сфері землеустрою, відповідні трудові ресурси та матеріально-технічну базу та має намір взяти участь у даній закупівлі та бажає укласти договір. Відповідно до частини 1 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо наступне обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «ТЕХНОДАР-ДНЕПР» як потенційного учасника закупівлі: В підпункті 1.1.1 для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагає надати в тому числі: - витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах). Аналогічним договором відповідно до умов даної тендерної документації є договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення ) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості ), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.) Скаржник не погоджується з такою вимогою Замовника (підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів саме наданням витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам), яка визначена в тендерній документації та вважає, що така вимога порушує принцип недискримінаційності учасників, встановлений в ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підтвердження зазначеного надаємо наступні пояснення. Відповідно до ЗУ «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI та пункту 3 статті 2 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV заявником реєстрації речового права на майно має бути власник, інший правонабувач, сторона правочину, у яких виникло, перейшло чи припинилося речове право, або уповноважені ними особи - у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав. Виходячи з договірних відносин, договором може бути передбачено представництво Замовника в центрах надання адміністративних послуг з метою внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, але дана норма не містить обов’язковий характер та не може застосовуватися як обов’язкова вимога в Тендерній документації. Також хочемо зазначити, що кінцевим результатом землевпорядних робіт відповідно статті 186 Земельного кодексу України є погодження та затвердження землевпорядної документації. Відповідно ч. 10 статті 79-1 Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі та після отримання рішення про затвердження документації. Відповідно до ст. 79-1 Земельного кодексу України Замовник (власник/користувач земельної ділянки) може зареєструвати право на земельну ділянку протягом року з моменту отримання витягу з Державного земельного кадастру. Для отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно необхідно надати лише оригінал витягу з Державного земельного кадастру на земельну ділянку та рішення про затвердження землевпорядної документації, на даному етапі перевірка складу та якості виконання землевпорядної документації не проводиться, тобто даний документ не може слугувати підтвердженням якості виконаних робіт та професійності учасника. Підтвердженням якості виконання землевпорядної документації є висновки, отримані за результатами перевірки документації, внесення даних про земельну ділянку до Державного земельного кадастру, отримання витягу з Державного земельного кадастру та рішення про затвердження документації. Підтвердженням факту виконання аналогічного договору є підписані акти приймання-передачі виконаних послуг за договором та витяги з Державного земельного кадастру по земельним ділянкам. Враховуючи вищенаведене, вимога надати витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначеним в аналогічному(их) договорі(ах) для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів є дискримінаційною для тих землевпорядних фірм, які виконували аналогічні договори в кінці 2019 року та на початку 2020 року, у випадку якщо вимогами їх договорів не було передбачено необхідність представляти Замовника в центрах надання адміністративних послуг з метою внесення за результатами виконаних робіт відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Замовник ще не зареєстрував право на земельну ділянку, так як гарантований діючим законодавством рік, ще не минув. Скаржник в 2019 році виконував роботи з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель об’єднаної територіальної громади з формуванням земельних ділянок. На початку 2020 року Скаржником було зареєстровано вищевказані ділянки в Державному земельному кадастрі та отримано витяги з Державного земельного кадастру про земельні ділянки. Технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель об’єднаної територіальної громади затверджена відповідно до вимог ст. 186 Земельного кодексу України. Умовами договору не передбачалась необхідність участі Виконавця робіт (Скаржника) в отриманні витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам. Замовник (об’єднана територіальна громада) мав самостійно отримувати дані витяги. Враховуючи існуючу на даний час ситуацію в країні, в режимі карантину значно уповільнені строки виконання послуг державними органами або призупинені взагалі, Замовник (об’єднана територіальна громада) ще не встигли отримати витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що по строках не суперечить вимогам ст. 79-1 Земельного кодексу України – один рік з моменту отримання витягу з Державного земельного кадастру. На підтвердження виконання аналогічного договору Скаржник може надати копію аналогічного договору, підписані акти виконаних робіт (послуг), витяги з Державного земельного кадастру на сформовані земельні ділянки. Та у разі необхідності, в складі пропозиції можемо надати гарантійний лист, що зобов’язуємось надати Замовнику закупівлі копії витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно після отримання їх попереднім Замовником. Хочемо зазначити значні об’єми виконаних робіт за даним договором (договором на виконання аналогічних робіт), а саме площа громади становить 24 тис га. Наше Товариство займається розробкою різних видів землевпорядної документації, має позитивні висновки державної експертизи землевпорядної документації та має можливість якісно та в встановлені строки надати послуги, визначені предметом закупівлі. Але через дискримінаційну вимогу Замовника для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору також надати витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що відповідно до законодавства не є обов’язковим пунктом для виконання саме розробником документації, Скаржник не має можливості прийняти участь у даній закупівлі. Гарантуємо у разі перемоги за даною закупівлею якісно виконати всі умови договору, в тому числі представляти інтереси Замовника закупівлі в центрах надання адміністративних послуг для внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та отримання витягів. З огляду на вищевказане, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2020-04-03-001757-a на строк до винесення рішення за цією скаргою; 3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині зміни документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів встановленого в підпункті 1.1.1 Додатку 2 Тендерної документації, а саме Видалити з підпункту 1.1.1 Додатку 2 вимогу щодо надання: «витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах)»; 4. Зобов’язати Замовника внести зміни в підпункт 1.1.1 Додатку 2 Тендерної документації та встановити наступне визначення аналогічного договору, а саме: «аналогічний договір» - договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення ) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості ), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.) Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.04.2020 19:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.05.2020 19:08
Автор: ТОВ Технодар-Днепр, Смаковський Володимир Дмитрович +380680042494 technodardnepr@ukr.net
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: 046e3e1f2b4b4975b9f49b04fc45711c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-001757-a.b4
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. При цьому Замовником встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що порушують норми статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника. А саме: «аналогічний договір» - договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення ) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості ), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.) Згідно із положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, тобто досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а не факт внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували роботи за аналогічними договорами, але не виконували послугу щодо внесення відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. До того ж відповідно до ЗУ «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI та пункту 3 статті 2 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV заявником реєстрації речового права на майно має бути власник, інший правонабувач, сторона правочину, у яких виникло, перейшло чи припинилося речове право, або уповноважені ними особи - у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав. Кінцевим результатом землевпорядних робіт відповідно статті 186 Земельного кодексу України є погодження та затвердження землевпорядної документації. Відповідно ч. 10 статті 79(1) Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі та після отримання рішення про затвердження документації. В законодавстві відсутні чітко встановлені строки, в які Власник (користувач) повинен надати документи до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Виходячи з договірних відносин, договором може бути передбачено представництво Замовника в центрах надання адміністративних послуг з метою внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, але дана норма не містить обов’язковий характер та не може застосовуватися як обов’язкова вимога в Тендерній документації. З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, а саме: 1. Видалити з пункту 1.1.1 Додатку 2 Тендерної документації вимогу щодо надання: «витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах)»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Чинним законодавством України передбачено, що оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки відбувається на підставі розроблених землевпорядних документацій. Відповідно до ст. 125 Земельного Кодексу України право власності, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки на земельну ділянку виникає з моменту державної реєстрації цього права. Пунктом 6 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 р. №1127 (надалі – Порядок), встановлено, що державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб’єкта державної реєстрації прав або нотаріуса, крім випадків, передбачених цим Порядком. Пунктом 3 статі 2 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV передбачено, що заявником може бути: власник, інший правонабувач, сторона правочину, у яких виникло, перейшло чи припинилося речове право, або уповноважені ними особи - у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав. «У разі подання заяви уповноваженою на те особою державний реєстратор, уповноважена особа перевіряє обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи». Таким чином законодавством передбачена можливість іншій особі, крім правонабувача, на підставі відповідної довіреності подавати документи, необхідні для оформлення права постійного користування земельними ділянками. Звертаємо вашу увагу, що предметом даної закупівлі є «Послуги з оформлення права користування існуючими земельними ділянками під автомобільними дорогами загального користування державного значення». Відповідно до технічного завдання, що є Додатком 4 до тендерної документації встановлено, що за результатом виконаних робіт виконавець повинен надати замовнику: 1. Оригінал документацій із землеустрою щодо відведення земельних ділянок під автомобільними дорогами загального користування державного значення що знаходяться в постійному користуванні Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області. 2. Кадастрові плани земельних ділянок. 3. Лінійні графіки смуг відведення в масштабах (горизонтальний 1:25000, вертикальний 1:400) у паперовій формі. 4. Електронний документ у форматі ХМL файла. 5. Витяги з державного земельного кадастру. 6. Витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права. А значить, виконавець повинен надати наступні послуги: по-перше - розробити землевпорядну документацію; по-друге- здійснити дії, необхідні для державної реєстрації земельної ділянки; по-третє - здійснити дії, необхідні для державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою. Таким чином, беручи до уваги предмет даної закупівлі вважаємо, що аналогічним договором буде саме - договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення ) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості ), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. В свою чергу належним підтвердження виконання такого аналогічного договору, серед іншого, буде надання витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах). Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Аналізуючи ринок надання послуг з оформлення права користування земельними ділянками, а також надання послуг щодо розроблення землевпорядної документації з метою оформлення права користування земельними ділянками, що закуповуються через систему PROZORRO, більшість таких закупівель містить результат робіт саме отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Отже, є велика кількість учасників, які мають досвід виконання аналогічного договору, що вимагається умовами цієї тендерної документації. Зважаючи на вищенаведене, повідомляємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних та/або антиконкурентних вимог, що порушують норми статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та не створює жодних корупційних ризиків, залучаючи широке коле учасників. Додатково зазначаємо, що законодавством передбачені граничні строки реєстрації речових прав на земельну ділянку, а саме стаття 79-1 Земельного кодексу України містить наступну норму: «Земельна ділянка припиняє існування як об’єкт цивільних прав, а її державна реєстрація скасовується в разі, якщо речове право на земельну ділянку, зареєстровану в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", не було зареєстровано протягом року з вини заявника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінаційнй вимоги

Номер: 72a3b1ee6e1a436cb9f4b3e2eee14115
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-001757-a.b3
Назва: Дискримінаційнй вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. При цьому Замовником встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що порушують норми статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника. А саме: «аналогічний договір» - договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення ) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості ), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. (Під аналогічними договорами розуміються договори, укладені з державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.) Згідно із положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, тобто досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а не факт внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували роботи за аналогічними договорами, але не виконували послугу щодо внесення відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. До того ж відповідно до ЗУ «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 № 5203-VI та пункту 3 статті 2 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV заявником реєстрації речового права на майно має бути власник, інший правонабувач, сторона правочину, у яких виникло, перейшло чи припинилося речове право, або уповноважені ними особи - у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав. Кінцевим результатом землевпорядних робіт відповідно статті 186 Земельного кодексу України є погодження та затвердження землевпорядної документації. Відповідно ч. 10 статті 79(1) Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі та після отримання рішення про затвердження документації. В законодавстві відсутні чітко встановлені строки, в які Власник (користувач) повинен надати документи до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Виходячи з договірних відносин, договором може бути передбачено представництво Замовника в центрах надання адміністративних послуг з метою внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, але дана норма не містить обов’язковий характер та не може застосовуватися як обов’язкова вимога в Тендерній документації. З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, а саме: 1. Видалити з пункту 1.1.1 Додатку 2 Тендерної документації вимогу щодо надання: «витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах)»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка в назві
Дата скасування: 11.04.2020 16:55
Вимога
Вирішена

Кваліфікаційні вимоги

Номер: a1aed739d80b493e91389bed932dc836
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-001757-a.a2
Назва: Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
п.3 ст. 64 Господарського кодексу України визначено, що підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Чинним законодавством України визначено поняття «робота за сумісництвом». п. 1.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту та Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. № 58 (далі — Інструкція № 58) визначено, що на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи. Відповідно п. 1.2. Додатку 2 тендерної документації передбачено, що Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає копії трудових книжок (перший розворот та остання сторінка з записами) на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. Встановивши даний кваліфікаційний критерій, створили дискримінаційні умови та порушили ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, просимо внести зміни до тендерної документації, та усунути дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Умови тендерної документації не суперечать вимогам законодавства і на осіб, які будуть задіяні до роботи на підставі цивільно-правових договорів або за сумісництвом, копії трудових книжок надавати не потрібно.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Кваліфікаційні критерії до Учасників

Номер: f7fbf601097c4131b5a4bcc12debeb8b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-03-001757-a.b1
Назва: Кваліфікаційні критерії до Учасників
Вимога:
Шановний замовнику! п. 1.2. Додатку 2 тендерної документації передбачено надання довідки за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання, за відповідною формою, - у тому числі щодо наявності: 1) фахівців із вищою геодезичною та/або землевпорядною освітою не менше 6 осіб; 2) юристів – не менше 1 особи; 3) 2-х сертифікованих інженерів-землевпорядників, 1-ого сертифікованого інженера-геодезиста, працюючих за основним місцем роботи. Просимо уточнити загальну кількість необхідних працівників, та надати роз’яснення чи відносяться сертифіковані інженери-землевпорядники та сертифікований інженер-геодезист до складу 6 осіб фахівців із вищою геодезичною та/або землевпорядною освітою, оскільки вище зазначені спеціалісти мають відповідну вищу освіту, та згідно п.5 розділу ІІІ Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 28.07.2017 № 392 «Про питання сертифікації інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів» надають відповідні документи про вищу освіту до Кваліфікаційної комісії з метою отримання кваліфікаційного сертифіката. Не врегулювання даного питання та двозначне тлумачення кваліфікаційних критеріїв до учасника є прецедентом для звернення до Антимонопольного комітету України з метою внесення змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 1.2. Додатку 2 тендерної документації передбачено надання довідки за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання, за відповідною формою, - у тому числі щодо наявності: 1) фахівців із вищою геодезичною та/або землевпорядною освітою не менше 6 осіб; 2) юристів – не менше 1 особи; 3) 2-х сертифікованих інженерів-землевпорядників, 1-ого сертифікованого інженера-геодезиста, працюючих за основним місцем роботи. Таким чином загальна кількість зазначених в довідці працівників не повинна бути меншою ніж 10 осіб. Така кількість працівників обумовлена по-перше вимогами ст.26 Закону України «Про землеустрій» та ст. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», які визначають вимоги до розробників землевпорядної документації та до суб’єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності відповідно; по-друге складом та складністю робіт, що будуть виконуватись. Зазначена кількість працівників є оптимальною для того, щоб Виконавець мав можливість якісно виконати весь обсяг послуг у встановлений строк.
Статус вимоги: Задоволено