-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів, ДК 021:2015: 50320000-4 (заправка та регенерація картриджів)
Торги відмінено
108 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 082.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 082.00 UAH
Період оскарження:
03.04.2020 15:13 - 09.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Зауваження
Номер:
76cc7d2f235c4f39a5c8ca01b9a1854a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-03-001748-a.a2
Назва:
Зауваження
Вимога:
Ви у своїх документах вказуєте і посилаєтесь на те, що не були подані наступні документи:
1) документи про якість матеріалів (подані висновки санітарно-епідеміологічної експертизи)
2) аналогічний договір з документами, які підтверджують його виконання в повному обсязі (подалні договір Анрос-Матквоська та акти виконаних робіт)
3) також Учасник надав недостовірну інформацію про наявність кваліфікованих спеціалістів для надання означених послуг (подана довідку: Фізична особа-підприємець Матковська Галина Анатоліївна цією довідкою підтверджує те, що для виконання умов тендерної закупівлі в нас, як в учасника закупівлі, є кваліфіковані спеціалісти для надання означених послуг - підприємець в праві самостійно надавати та здійснювати послуги).
Отож перелічені документи були долучені, а ви як замовник упереджено ставитесь до мене чим порушуєте мої права. А також містите ознаки корупційних дій і порушень у документах. Я не зацікавлена в роботі з таким Замовником тому і не збираюсь оплачувати за оскарження, але цією вимогою доношу до Вашого відома, що направляю відповідні документи в НАБУ і ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ (центральний апарат) для здійснення провірки по усіх наведених фактах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.04.2020 12:16
Вирішення:
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019, визначено, що переможець це учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем.
Оцінка відповідності Вашої пропозиції умовам та вимогам до предмета закупівлі проводилась на підставі завантажених документів у вигляді електронних файлів. Встановлено що умови оголошення про проведення електронних торгів через систему електронних закупівель не виконані, а саме:
У оголошенні вимагались документи про якість матеріалів (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості), встановлені діючим законодавством на запропоновані матеріали або обґрунтування їх відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо). Проте наданий перший аркуш Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.04.2019 № 602-123-20-3/9513, який не є цілісним документом. Також наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2019 № 602-123-20-2/60…(останні знаки номеру нерозбірливо) на «ЗМІНА № 1 ДО ТУ У 20.5-38505899-001:2015 «ПРОЯВНИКИ ЕЛЕКТРОГРАФІЧНІ (ТОНЕРИ ФАСОВАНІ). ТЕХНІЧНІ УМОВИ», який підтверджує якість зміни № 1, а не самих матеріалів. Також, на дату оцінки пропозиції, не можливо встановити дійсність означених висновків: відсутній строк або термін їх дії. Таким чином надані документи не можна вважати документами про якість матеріалів.
Для підтвердження кваліфікації учасника також необхідно було надати аналогічний договір з документами, які підтверджують його виконання в повному обсязі. Визначений предмет закупівлі у оголошенні: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів, ДК 021:2015: 50320000-4 (заправка та регенерація картриджів), проте Вами наданий договір з іншим предметом закупівлі: «послуги по обслуговуванні картриджів, код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки». Таким чином означений договір не можна вважати аналогічним договором.
Також, у наданій довідці вих. № 4 від 10.04.2020 повідомляється про наявність кваліфікованих спеціалістів для надання послуг, проте в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування інформація по найманим працівникам відсутня, оскільки місячна звітність за січень-березень 2020 року не надавалась. Таким чином встановлено що надана недостовірна інформація про наявність кваліфікованих спеціалістів для надання означених послуг.
На підставі чого Ваша пропозиція була відхилена, як така, що не відповідає вимогам закупівлі.
Враховуюче означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Прохання
Номер:
8ea30343c01e44f8b48eb5dad4a23345
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-03-001748-a.b1
Назва:
Прохання
Вимога:
У своїй тендерній документації Ви як замовник вказали, що для моделі БФП Epson WF-M5690 (T8651 black) Вам необхідно здійснити - 17 одиниць заправок і 150 одиниць відновлень.
Пи цьому ми наголошуємо, що дана модель картриджа не відновлюється і у неї немає ресурсних комплектуючих. (її необхідно заправляти та замінювати чіп)
Окрім того у своєму тендері UA-2019-08-06-000540-b Ви вказували необхідність 17 одиниць заправок і 8 одиниць відновлень.
Виходячи з цього припускаємо, що була допущена помилка і Вам насправді необхідно 17 одиниць заправок і 15 одиниць заправок, або загалом 32 заправки даної моделі (навіть якщо виходити з приблизних потреб по підрахунках минулого року)
Окрім того очікувана вартість за ціною переможця минулорічного тендеру виходить, що не можливо обслужити таку кількість картриджів за 108200 грн, адже необхідний мінімум має скласти 148050 грн.
Просимо:
1. Внести зміни до документації і вказати лише заправки для моделі БФП Epson WF-M5690 (T8651 black)
2. Просимо переглянути співвідношення та кількості адже в порівнянні з минулим роком вони зросли у 10 разів
3. Якщо ж все ж таки кількості вірні - прохання внести зміни і збільшити очікувану вартість виходячи з ринкових цін.
Дякуємо. Хорошого дня.
Бажаємо усім здоров'я.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2020 10:43
Вирішення:
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Ваші зауваження розглянуті. Оголошеня оновлене.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено