-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
збирання, навантаження, перевезення (вивезення) та утилізація сміття з територій кладовищ МКП «Заповідник»
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
02.04.2020 14:54 - 13.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
9cd9df3ec7b34921bfc7ded1ee4c5120
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-02-002479-b.b1
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
23 квітня 2020 року я, фізична особа-підприємець Гаврилюк Г.Г., керуючись нормами ст. 40, 42 Конституції України, ст. 3, ч.2 ст.38 Закону України “Про публічні закупівлі”, з метою дотримання основних принципів здійснення закупівель, а саме, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, звернувся до тендерного комітету з листом, в якому просив звернути увагу на невідповідність тендерної пропозиції ФОП Карась Віталій Володимирович вимогам тендерної документації по закупівлі : Збирання, навантаження, перевезення (вивезення) та утилізація сміття з територій кладовищ МКП «Заповідник», аукціон по якій відбувся 21 квітня 2020 року, в якому зазначав наступне :
В комерційній пропозиції, в частині зазначення вартості необхідно було зазначити ціну цифрами та прописом. Зазначена пропозиція має силу попереднього договору. Разом з цим, ФОП Карась В.В. в комерційній пропозиції зазначив дві різні суми : 1333200 (цифрами) та один мільйон чотириста тисяч гривень 00 коп (прописом). Зазначена невідповідність не може вважатися формальною та несуттєвою, оскільки дана комерційна пропозиція не може мати силу попереднього договору, так як чітко визначена ціна договору є його істотною умовою. Згідно вимог ч.5 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” - “Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції”. Тому, пропозиція ФОП Карась В.В. повинна була бути відхилена.
Окрім цього, надані учасником ФОП Карась В.В. документи, які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, містять ознаки фіктивності. Так, ним на підтвердження досвіду надані наступні договори :
послуги збирання, навантаження, вивезення та утилізація сміття з ФОП Міхасюта В.В. за адресою м. Чернівці, вул. Б.Хмельницького, 50 (договір від 04.02.2020 р. № 18) на суму 85200 грн., ;
послуги збирання, навантаження, вивезення та утилізація сміття з ФОП Семенюк В.М. за адресою м. Чернівці, вул. Маяковського, 2 (договір від 09.01.2020 р. № 1) на суму 128950 грн.;
послуги збирання, навантаження, вивезення та утилізація сміття з ФОП Семенюк О.В. за адресою м. Чернівці, вул. Прутська, 14 (договір від 21.01.2020 р. № 5) на суму 49700 грн.
Згідно відкритих даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ФОП Міхасюта В.В. та ФОП Семенюк О.В. проживають за однією адресою : м. Чернівці, вул. Б.Хмельницького, 50 кв. 12. ; враховуючи одне і те ж прізвище, можна припустити родинні зв'язки між ФОП Семенюк О.В. та ФОП Семенюк В.М. Також всі три підприємця, які уклали договір з ФОП Карась, займаються одним і тим же видом діяльності — виготовлення текстильних виробів. Всі платежі трьома підприємцями були проведені в один і той же день — 12 березня 2020 року. На всіх платіжних дорученнях відсутній код доручення, за яким можна було б перевірити проведення банком платежів. Всі договори типового однакового змісту, без зазначення обсягу наданих послуг. Разом з цим в документах, наданих в складі тендерної пропозиції, міститься інформація, що навантажувач NEW HOLLAND L180 був придбаний ФОП КАРАСЬ В.В. за договором купівлі-продажу 28 лютого 2020 року, договір з МКП “Чернівціспецкомунтранс” щодо утилізації відходів був укладений лише 16 березня 2020 року. Тому не зрозуміло, якою технікою ФОП Карась В.В. міг здійснювати навантаження сміття та де він утилізовував сміття, обсяг якого мав бути досить значний, враховуючи загальну суму договорів більше 260 тис. грн. При цьому згідно умов Договорів, надання послуг відбувалося не пізніше ніж через 7 днів з моменту підписання договорів. Дуже дивним є факт надання послуг за адресами : вул Маяковського, 2 та Б.Хмельницького, 50. За зазначеними адресами розташовані багатоквартирні житлові будинки, дані території обслуговуються чітко визначеними організаціями, які здійснюють систематичне централізоване вивезення відходів та обслуговування території.
Враховуючи вищенаведене, керуючись нормами ч.7 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, я просив Вас звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником ФОП Карась В.В. до органів державної влади, підприємств відповідно до їх компетенції, а саме, з запитами :
до Державної податкової служби у Чернівецькій області — з якої дати ФОП Карась Віталій Володимирович (РНОКПП 2988308437) зареєстрована діяльність згідно КВЕД 38.11 Збирання безпечних відходів ;
до МКП “Чернівціспецкомунтранс” - яка кількість відходів була передана на утилізацію в Чернівецьке міське сміттєзвалище ФОП Карась В.В. за період з 9.01.2020 р. по 11.03.2020 р. ;
До Чернівецької філії АТ КБ “Приватбанк” - чи здійснювалось проведення коштів 12.03.2020 р. згідно представлених ФОП Карась В.В. платіжних доручень.
Після отримання всієї інформації, враховуючи інформацію зазначену в даному зверненні, я просив прийняти справедливе та об'єктивне рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ФОП Карась В.В. умовам тендерної документації.
Окрім цього, всупереч вимогам тендерної документації (Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом одного робочого дня надає замовнику КОМЕРЦІЙНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку 2) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.), остаточна комерційна пропозиція ФОП Карась В.В., як переможця аукціону, була надана Замовнику 23 квітня о 16.28, а аукціон завершився 21 квітня о 12.39.
Також дуже дивними є зміни внесені посадовими особами Замовника в тендерну документацію, в порівнянні з минулим роком. Так, серед кваліфікаційних вимог була зменшена вимога щодо суми аналогічного договору (було - не менше 50 % від суми очікуваної вартості закупівлі, стало - не менше 5 % від суми очікуваної вартості закупівлі). В Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до закупівлі внесено зміни щодо Вимог до самоскиду для роботи у вузьких алеях і доріжках : було — довжина самоскиду до 7 метрів, стало — довжина самоскиду — до 8 метрів. Зазначені зміни можуть свідчити про намагання посадових осіб Замовника провести процедуру закупівлі під конкретного учасника — ФОП Карась В.В.
Враховуючи вищенаведене, прошу Вас надати вичерпну інформацію по кожному зауваженню, викладеному в даній Вимозі, скасувати рішення про намір підписати договір з ФОП Карась В.В., відхилити його пропозицію та розглянути мою пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації.
Додається лист від 23.04.2020 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення ФОП Гаврилюк.pdf 30.04.2020 11:00
Дата подачі:
30.04.2020 11:00
Вирішення:
Шановний Учасник на ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Щодо невідповідності суми пропозиції цифрами та словами повідомляємо, що дана невідповідність є технічною помилкою, відповідно до п.2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації технічні помилки вважаються формальними та несуттєвими помилками, які не впливають на зміст і суть тендерної пропозиції, тому причин для відхилення в даній ситуації немає.
2. Щодо виконання аналогічних договорів, повідомляємо, що тендерною документацією вимагалося надання таких документів: сканований оригінал аналогічного договору (з усіма додатками), вказаного в довідці, скановані оригінали актів наданих послуг та платіжних доручень, що підтверджують повне належне, без порушень, виконання договорів, а також відгук Замовника щодо виконання аналогічного договору. Всі перелічені документи Учасником надано. Тендерною документацією не встановлені будь-які обмеження щодо замовників по виконаних аналогічних договорах, а ні їх родинні зв’язки, а ні їх проживання на за однією і тією ж адресою, а ні їх можливою однаковою діяльністю. Також тендерною документацією не встановлено вимоги щодо надання платіжних доручень про виконання аналогічних договорів саме із кодом доручення. Тендерною документацією не встановлено також обмеження щодо форм аналогічних договорів, місце надання послуг та терміни виконання послуг за аналогічними договорами.
3. Щодо надання запиту на органи для підтвердження інформації наданої у пропозиції, повідомляємо що дане право належить Замовнику торгів, а не Учасникам.
4. Щодо пропозиції наданої за результатами аукціону повідомляємо, що згідно вимог тендерної документації тендерні пропозиції подаються до 17.04.2020, всі документи що вимагаються тендерною документацією після зазначеного строку не вважаються частино тендерної пропозиції, а отже не можуть бути підставою для її відхилення (дана трактовка визначена у численних рішеннях антимонопольного комітету).
Статус вимоги:
Не задоволено