-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (вироби для ігрових майданчиків для закладів дошкільної освіти Дарницького району м. Києва)
Торги відмінено
19 998 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 99 993.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 99 993.50 UAH
Період оскарження:
02.04.2020 13:35 - 02.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на дії Замовника
Номер:
ca752328e5e3457f88bc4905cb9edf29
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-02-001090-a.b1
Назва:
СКАРГА на дії Замовника
Скарга:
Замовник, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації провадить відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-02-001090-a, ДК 021:2015 код 37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (вироби для ігрових майданчиків для закладів дошкільної освіти Дарницького району м. Києва) – DK 021: 2015 code 37530000-2 «Products for amusement parks, board games or room games» (products for playgrounds for preschool education institutions of Darnytskyi district of Kyiv)
Скаржник, ТОВ "Компанія "ГАМАЮН" подав свою пропозицію.
За результатами розгляду тендерних пропозицій (Протокол від 26.05.2020 р.) до аукціону допущено наступних учасників:
ТОВ "ФАВОРИТ-ГРУП"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
ТОВ "СІВЕРСПОРТ"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТУНА ОРО".
Відповідно ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 02.04.2020 р. (далі – Закону), Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідно до ст. 3 Закону, Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пропозиції учасників ТОВ "ФАВОРИТ-ГРУП" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТУНА ОРО" не відповідають кваліфікаційним критеріям Замовника і відповідно до ч.1 ст. 30 Закону, підлягають відхиленню.
Допустивши до аукціону пропозиції учасників, які не відповідають вимогам тендерної документації, Замовник порушив принципи проведення закупівель і права скаржника, ТОВ "Компанія "ГАМАЮН", в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників. Адже, пропозиція ТОВ "Компанія "ГАМАЮН", яка у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації і пропозиції учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАВОРИТ-ГРУП" та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТУНА ОРО", які не відповідають вимогам тендерної документації оцінені однаково. Замовником порушено права Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій.
Тобто Замовник, допустивши до аукціону пропозиції, які не відповідають вимогам тендерної документації та Закону, порушив права Скаржника в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та порушив принцип добросовісної конкуренції.
Підстави подання скарги,
посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
1. Щодо не відповідності пропозиції ТОВ "ФАВОРИТ-ГРУП" вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону, які визначені у тендерній документації Замовника.
По-перше. Відповідно до Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» тендерної документації Замовника, для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, у тому числі, оригінал листа- відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Лист-відгук № 02-10-263 від 14.04.2020 р. – не є оригіналом (печатка та підпис чорні, фактично - сканована ксерокопія).
По-друге. Наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ "ФАВОРИТ-ГРУП" Сертифікат на Фанеру ФСФ № РОСС RU.ДМ28.Н01015 наданий всупереч Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" без отримання свідоцтва про визнання.
По-третє. Відповідно до вимог ТД (п. 2 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції): "Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасники повинні подати тендерну пропозицію з накладеним електронним цифровим підписом (обов’язково)".
Учасником ТОВ "ФАВОРИТ-ГРУП" первинно подано тендерну пропозицію 30.04.2020 та накладено ЕЦП (Підписувач: Українець Андрій Іванович) - Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 22:47:43 30.04.2020
Проте, 06.05.2020 р. Учасником ТОВ "ФАВОРИТ-ГРУП" змінено тендерну пропозицію шляхом видалення документів у її складі та дозавантаження інших документів, на які ЕЦП не накладений:
06 травня 2020 17:57 Довідки_Гарантійні Листи.pdf
06 травня 2020 17:57 СЕС Ігроленд обладнання.pdf
06 травня 2020 17:57 сертифікат відповідності.pdf
06 травня 2020 17:57 свід2.pdf
06 травня 2020 17:57 декларація про відповідність.pdf
06 травня 2020 17:57 гос.реестр.pdf
06 травня 2020 17:57 Сертифікат відповідності Дод 1.pdf
06 травня 2020 17:57 Сертф відповідності титул.pdf
06 травня 2020 17:57 СЭС_3907_2015.pdf
06 травня 2020 17:57 Гигиены 5 шт.pdf
06 травня 2020 17:57 Лист виробника.pdf
06 травня 2020 17:57 ФОТО обладнання таблиця.pdf
06 травня 2020 17:57 Проект договору.pdf
06 травня 2020 17:57 Контракт З ВИРОБНИКОМ.pdf
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "ФАВОРИТ ГРУП" подана з порушенням визначених Замовником вимог тендерної документації, кваліфікаційних критеріїв ст. 16 Закону та тендерної документації Замовника, вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» без накладання електронного цифрового підпису та мала бути відхилена Замовником з підстав визначених ст. 30 Закону.
2. Щодо не відповідності пропозиції ТОВ "ФОРТУНА ОРО" вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону, які визначені у тендерній документації Замовника
По-перше. Відповідно до вимог п.1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.
Всі документи тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів, за виключенням випадків, якщо Замовником допускається копія або нотаріально завірена копія.
Відповідно до Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» тендерної документації Замовника, для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, у тому числі, оригінал листа- відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ "ФОРТУНА ОРО" відгук № 108/31-727 від 28.02.2020 р. не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки містить накладення підпису та печатки Замовника за аналогічним договором.
Надаємо на розгляд Колегії накладений підпис Аліни Рогової та печатку установи Замовника для розгляду.
Печатка та підпис Замовника у відгуку № 108/31-727 від 28.02.2020 р. Печатка та підпис Замовника в договорі № 567 від 11.11.2019
Виявляється візуальна розбіжність печатки (особливо підписів) ВО начальника УО Солом'янського району.
Окрім того, відгук не містить адресату (особа, який відгук адресовано), що не відповідає вимогам документообігу державних органів.
Таким чином, ТОВ "ФОРТУНА ОРО" не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника, які встановлені в Додатку 1 до тендерної документації.
По-друге.
В порушення вимог п. 6 Додатку 3 ТД, "Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Для підтвердження Учасник надає заповнену таблицю відповідності запропонованого Учасником товару із зазначенням назви та виробника, та обов’язково надає фотографії виготовленого товару". Учасником не надано фотографій виготовленого товару.
При цьому Учасник в файлі "порівняльна таблиця" використовую в якості фотографій виготовленого товару малюнки з ТД Замовника.
По-третє.
Відповідно до п. 5 Додатку 3 ТД, "Для підтвердження якості товару учасник повинен надати: (…) копії документів що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (обов’язково) на предмет закупівлі та/або матеріали)";
Висновок ДСЕС та Сертифікат відповідності, який завантажив учасник ТОВ "ФОРТУНА ОРО" поширюється на "Дитячі та спортивні майданчики" та "Комплекси дитячі ігрові та спортивні". Зазначені документи не охоплюють всі позиції предмету закупівлі (пісочниці, будиночки, качалки, каруселі, сітка-оберталка, гойдалка "Вулкан" та інше).
Окрім того, висновок ДСЕС від 12.06.2017 р. № 602-123-20-2/18308 стосується ТУ У 32.3-39069054-001:2017 "Комплекси дитячі ігрові та спортивні. Технічні умови". Тобто, об'єктом експертизи є "нормативний документи". Предмету закупівлі цей висновок не стосується.
Інформація отримана з " Реєстр висновків держсанепідекспертизи" (http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Reestr_Visnovkiv_Derzhsanepidekspertizi/256/).
Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України "Про абезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", зокрема:
(…)
продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей;
документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо (…);
Відповідно до "Порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи" затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09.10.2000 № 247, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.01.2001 за № 4/5195 (із змінами), експертиза продукції та документації проводиться у різний спосіб. Так, перелік "Перелік документів та матеріалів для проведення робіт для потреб державної санітарно-епідеміологічної експертизи (технологія, діючий об'єкт, тощо)" та "Перелік документів та матеріалів для проведення робіт для потреб державної санітарно-епідеміологічної експертизи (сировина, продукція тощо)" (Додатки 3 та 4) не збігаються між собою. І сама експертиза провадиться по-різному.
По-четверте.
Відповідно до Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Замовника, "Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів (документів) через електронний майданчик у строк, визначений законодавством: (...) 5. скан-копію оригіналу проекту договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком № 5, до цієї тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності)".
Проект договору Учасником не підписаний, міститься лише посилання "З умовами погоджуюсь". Але "погодження з умовами договору" не є тотожнім з "підписанням договору", адже у випадку "погодження з умовами договору" відповідні юридичні наслідки (встановлення, зміна або припинення цивільно-правових обов'язків) не виникають!
Тобто, проект договору про закупівлю Учасником не підписаний.
Таким чином, Скаржник вважає що Замовником неправомірно допущено до аукціону пропозиції учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАВОРИТ-ГРУП" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТУНА ОРО", які подані з порушенням вимог ст. 16 Закону.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника.
Замовником, внаслідок прийняття рішення(Протокол від 26.05.2020 р.), що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель порушено права та законні інтереси Скаржника, які полягають у порушенні права Скаржника на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій.
Так, Відповідно до прийнятого рішення (Протокол від 26.05.2020 р.), Замовником не правомірно допущено до аукціону учасників торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАВОРИТ-ГРУП" та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТУНА ОРО" порушено ст.ст. 3, 30 Закону.
Протиправне рішення порушує охоронювані законом інтереси Скаржника при проведенні аукціону.
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом:
- зобов’язання Замовника змінити рішення (Протокол від 26.05.2020 р.), в частині допущення до аукціону учасників торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАВОРИТ-ГРУП" та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТУНА ОРО" та подальшого відхилення тендерних пропозицій зазначених учасників.
Враховуючи викладене вище, керуючись та на підставі статті 18 Закону, Скаржник – ТОВ «Компанія «Гамаюн» просить Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника - Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення Протокол від 26.05.2020 р., в частині допущення до аукціону учасників торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАВОРИТ-ГРУП" та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТУНА ОРО" та подальшого відхилення тендерних пропозицій зазначених учасників процедури закупівлі.
Додатки (завантажуються окремими файлами разом зі скаргою):
Додаток 1 – документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження (платіжне доручення).
Директор А.В. Волков
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Гамаюн.pdf 30.05.2020 15:51
- Плата.pdf 30.05.2020 15:51
- Протокол № 1003.pdf 03.06.2020 12:04
- Відповідь АМКУ № 930.pdf 11.06.2020 16:51
- Лист-пояснення № 967.pdf 22.06.2020 12:16
- Лист-пояснення.docx 22.06.2020 12:16
- Протокол № 1148.PDF 01.07.2020 10:31
- рішення від 03.06.2020 № 10961.pdf 03.06.2020 16:43
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги № 8303.pdf 17.06.2020 23:42
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 30.05.2020 № UA-2020-04-02-001090-a.b1.pdf 18.06.2020 23:11
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги № 8432.pdf 19.06.2020 23:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2020 № 12269.pdf 23.06.2020 18:52
- рішення від 22.06.2020 № 12269.pdf 26.06.2020 00:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.05.2020 15:51
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.06.2020 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.06.2020 00:44
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2020 10:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПОСТАНОВИЛИ:
1. Відмінити процедуру закупівлі: ДК 021:2015 код 37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (вироби для ігрових майданчиків для закладів дошкільної освіти Дарницького району м. Києва) згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12269-р/пк-пз від 22.06.202 з підстави, що передбачена ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: про неможливості усунення порушень, що виникла через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-02-001090-a.
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії Замовника
Номер:
e7d7da1cc3924cdb9c8855e45035c237
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-02-001090-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Скарга на неправомірні дії Замовника по допущенню тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" до аукціону
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 31.05.2020 23:00
- Платіжне доручення.pdf 31.05.2020 23:00
- рішення від 03.06.2020 № 10966.pdf 03.06.2020 16:50
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги 8302.pdf 17.06.2020 23:41
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 31.05.2020 № UA-2020-04-02-001090-a.c2.pdf 18.06.2020 23:15
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги № 8433.pdf 19.06.2020 23:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2020 № 12268.pdf 23.06.2020 18:51
- рішення від 22.06.2020 № 12268.pdf 26.06.2020 00:43
- Відповідь АМКУ № 931.pdf 11.06.2020 16:55
- Протокол № 1147.PDF 01.07.2020 10:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.05.2020 23:00
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.06.2020 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.06.2020 00:44
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2020 10:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПОСТАНОВИЛИ:
1. Скасувати рішення від 26.05.2020р. про допущення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Гамаюн» до аукціону за процедурою закупівлі: ДК 021:2015 код 37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (вироби для ігрових майданчиків для закладів дошкільної освіти Дарницького району м. Києва) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-02-001090-a, згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12268-р/пк-пз від 22.06.2020.
Задовільнена:
Так