• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

3 лота: Лот 1. – Стерилізатор паровий (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 38671 Стерилізатор паровий); Лот 2. – Камера для зберігання стерильних інструментів (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 40599 Шафа для зберігання приладів); Лот 3. – Сухожарова шафа (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35364 — Стерилізатор сухожаровий)

3 лота: Лот 1. – Стерилізатор паровий (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 38671 Стерилізатор паровий) – 2 шт.; Лот 2. – Камера для зберігання стерильних інструментів (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 40599 Шафа для зберігання приладів) – 4 шт.; Лот 3. – Сухожарова шафа (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35364 — Стерилізатор сухожаровий) – 4 шт.. Тендерна пропозиція подається щодо кожного лоту окремо. Більш детально в Додатку 1 цієї документації «Технічне завдання».

Завершена

304 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 240.00 UAH
Період оскарження: 02.04.2020 07:25 - 16.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: b0d64c07066c44c3956e3685254954ec
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-02-000005-a.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Наше підприємство має бажання взяти участь в Лоті №3 закупівлі за предметом: Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (3 лота: Лот 1. – Стерилізатор паровий (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 38671 Стерилізатор паровий); Лот 2. – Камера для зберігання стерильних інструментів (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 40599 Шафа для зберігання приладів); Лот 3. – Сухожарова шафа (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35364 — Стерилізатор сухожаровий)) . Підприємство є офіційним представником виробника лабораторного та медичного обладнання, зокрема стерилізаторів сухожарових ГП-40. Стерилізатори сухожарові, які ми можемо запропонувати - це сучасний надійний продукт українського виробництва. Продукція пройшла СЕ сертифікацію. Стерилізатори мають медичну сертифікацію. Особливістю медичних стерилізаторів серії «ГП» є новий цифровий контролер – надійний та зручний в управлінні. До стандартного пакету програм контролера входить 6 стандартних програм стерилізації, 2 користувацькі, а також спеціальні програми для дезінфекції та депірогенізації. Стерилізатор має захист від перегріву, а також звукове сповіщення про закінчення роботи. Конструкція стерилізаторів, дає можливість використовувати їх як сушильну шафу і стерилізатор одночасно. Наші замовники - українські та європейські лабораторії, медичні установи, фармацевтичні виробництва, виробники важкої промисловості, виробники продуктів харчування. Після уважного вивчення умов тендерної документації до закупівлі ми зробили висновок, що дана документація містить дискримінаційні вимоги та унеможливлює нашу участь в торгах (Лот №3). Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною 3 статті 5 Закону визначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до статті 3 Закону одними з принципів здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Медико-технічні вимоги (Лот 3), зазначені в Додатку 1 до тендерної документації, є дискримінаційними, такими, що порушують наші права, як потенційного учасника тендеру. Дані вимоги прописані під одного виробника товару, а саме ТОВ «Міз-МА». В заявлених характеристиках чітко зазначені габаритні розміри товару та розміри камери, а також точна маса стерилізаторів (тобто наявне посилання на конкретну конструкцію). Хоч і прописано «Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”», фактично учасники не можуть надати пропозиції інших виробників з іншими габаритними розмірами та масою, оскільки не вказано, що дані параметри орієнтовні. Ми можемо запропонувати стерилізатор сухожаровий ГП-40: розміри камери (ШхВхГ), мм -350х350х330; габаритні розміри шафи (ШхВхГ), мм - 510х590х590 масою 40 кг. Невеликі відмінності у габаритних розмірах, розмірах камери та в масі стерилізаторів одного об’єму у різних виробників товару є несуттєвими параметрами, які не впливають на основне цільове призначення товару. Виходячи з практики АМКУ, технічні вимоги не є дискримінаційними, якщо замовник може довести, що з параметрами, які він прописує в тендерній документації, можуть бути запропоновані товари, як мінімум двох виробників. Зазначені в тендерній документації медико-технічні вимоги відповідають параметрам товару тільки одного виробника - ТОВ «Міз-МА». Товари інших виробників, які відповідають зазначеним в Додатку №1 вимогам на ринку України відсутні. Також не доведено, чому товари саме з такими параметрами задовільнять потреби замовника. На ринку України є стерилізатори, які не поступаються своїми якісними та функціональними характеристиками. Збільшення вільної конкуренції забезпечить максимальну економію та ефективність використання державних коштів. Для недопущення порушення Закону України «Про публічні закупівлі», підвищення вільної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності використання держаних коштів вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши з неї дискримінаційні вимоги. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні, які визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Характеристики предмету закупівлі були зазначені та розроблені згідно із потребою та побажаннями працівників (фахівців), які безпосередньо будуть використовувати дане обладнання в роботі. Виробник даного обладнання має право приймати участь особисто або через офіційних дистриб’юторів, представників, наявність яких на території України є більше ніж 2 (два), тобто конкуренція наявна. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога внесення змін до Тендерної документації

Номер: e7a6ea6f0f324ceb89601b265fca7ff4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-02-000005-a.c1
Назва: Вимога внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до пункту 5.5 частини 5 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» для переможця торгів на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаються оригінал або нотаріально завірена копія довідки, що видана уповноваженим органом (довідка ДЕПАРТАМЕНТУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МВС України) та довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів. Згідно Наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи МВСУ» запит може подаватися в письмовій та електронній формі. За запитом в електронній формі за умови ідентифікації з використанням ЕЦП на офіційному веб-сайті МВС України у розділі «Громадянам України» можна отримати відомості щодо відсутності або наявності судимості в осіб – учасників процедур закупівлі та/або службової (посадової) особи учасника. Електронна Довідка про несудимість складається з двох файлів: електронно-цифрового підпису (з розширенням .p7s), що затверджує легітимність наданої довідки та зображення довідки (з розширенням .pdf), яке дає змогу перевірити правильність зазначеної у Довідці інформації. Згідно порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженому Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018р. № 733, довідка видається у паперовому або електронному вигляді. Довідку у паперовому вигляді платник податків або його законний чи уповноважений представник отримує безпосередньо в органі доходів і зборів, до якого було подано заяву про отримання Довідки. Платникам податків, які подають звітність в електронній формі, надання Довідки може здійснюватися засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису. Вимога надання довідок в паперовому варіанті – це додаткове навантаження на переможця торгів. Наразі у постачальників виникають проблеми з отриманням паперових довідок у зв’язку з карантином. Бо, по-перше, виникають складнощі з поїздками в ДПС чи МВС, а по-друге, можуть виникнути труднощі з обмеженням входу людей в МВС чи ДПС. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації щодо можливості надання довідок з цих органів в електронному вигляді, щоб не відхиляти найбільш економічно вигідні пропозиції просто через те, що переможець не зміг взяти довідку з ДПС чи МВС.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст Закону передбачає подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, тобто з урахуванням Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тому надання електронних довідок від Учасника – переможця згідно із ст.. 17 Закону не буде підставою для відхилення. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено