• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Тонери, копи (прінт картриджи), тонери-картриджи до копіювальних апаратів (БФП): Xerox, Konika-Minolta,Canon. Картриджі до лазерних принтерів Canon

Тонери, копи (прінт картриджи), тонери-картриджи до копіювальних апаратів (БФП): Xerox, Konika-Minolta,Canon. Картриджі до лазерних принтерів Canon

Завершена

196 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 01.04.2020 19:14 - 06.04.2020 19:20
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні умови

Номер: 7c64ea7bb6f14bc7bfe6652d090b4218
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-01-003661-b.c1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовник, Департамент фінансів Вінницької міської ради, у зв’язку з наявністю у Документації на закупівлю дискримінаційних та таких умов, що суперечать основним засадам проведення електронних закупівель, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» (код ЄДРПОУ 24095427, місцезнаходження: вул. Івана Мазепи, 4/6, м. Київ, 01010) керуючись п. 4 Розділу №2, п. 12 Розділу №2 Наказу ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення по закупівлі UA-2020-04-01-003661-b, за предметом: «код CPV за ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. Тонери, копи (прінт картриджи), тонери-картриджи до копіювальних апаратів (БФП): Xerox, Konika-Minolta, Canon. Картриджі до лазерних принтерів Canon». Серед вимог, які є дискримінаційними та такими, що суперечать основним засадам проведення електронних закупівель можна виділити наступні: 1. У п. 1 Додатку №1 до Документація на закупівлю зазначено: «Всі витратні матеріали, які пропонує Учасник, повинні бути новими (такими, що не були у користуванні) та у працездатному стані. Товар обов`язково повинен бути «оригінальним»». При цьому, зверніть увагу, що кожна позиція Специфікації, яка закуповується Замовниками у торгах, згідно з вимогами Додатку №1, повинна бути оригінальною. З огляду на викладене слід зробити висновок, що така вимога є необґрунтованою, адже, у Документації на закупівлю мало бути зазначено, обґрунтування причини посилання на оригінал, а специфікація повинна все одно містити вираз «або еквівалент», чого прописано не було( ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року). Крім того, вимога виключно оригіналу товару, без достатньої аргументації та належного обґрунтування є дискримінацією по відношенню до інших учасників, які можуть запропонувати товар вітчизняних виробників, що є дешевшим та не гіршої якості ніж товар, що планує закупити Замовник. 2. Відповідно до п. 9 Додатку №1 до Документації на закупівлю якщо учасник не є виробником предмета закупівлі необхідно надати дилерський договір або сертифікат дистриб’ютора, або лист виробника про представництво його інтересів. Так як дилерський договір/сертифікат дистриб’ютора/ лист виробника про представництво його інтересів містить конфіденційну інформацію, доступ до якої обмежено, що передбачено положеннями Закону України «Про інформацію» № 2657-XII від 02.10.1992 року та Господарським кодексом України № 436-IV від 16.01.2003 року. Не дотримання вимог щодо розповсюдження інформації з обмеженим доступом спричинить наслідки у вигляді цивільно-правової, адміністративної або кримінальної відповідальності для учасника торгів (ст. 27 Закону України «Про інформацію» № 2657-XII від 02.10.1992 року). У зв’язку з чим дилерський договір/сертифікат дистриб’ютора/ лист виробника про представництво його інтересів можуть бути надані лише на запит, що належним чином оформлений Замовником. Тому просимо внести зміни до Документації на закупівлю та усунути зазначену вимогу, щодо подання у тендерній пропозиції учасника «дилерського договору/сертифікату дистриб’ютора/ листа виробника про представництво його інтересів». Отже, Документація на закупівлю містить у собі положення, що обмежують конкуренцію, призводить до дискримінації потенційних учасників торгів, а також створює умов за яких учасник поданням окремих документів спричинить в подальшому загрозу притягнення його до цивільно-правової, адміністративної та навіть кримінальної відповідальності. Тому у зв’язку з вищевикладеним та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року та Наказу ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо: 1. Виключити з п. 1 Додатку №1 до Документація на закупівлю вимогу, що товари, які пропонуються учасниками повинні бути виключно «оригінальними», та дозволити учасникам пропонувати «еквівалент» товару, що за технічними характеристиками є не гіршими від оригіналу. 2. Виключити з Додатку №1 до Документації на закупівлю вимогу пункту 9, де вказано: «якщо учасник не є виробником предмета закупівлі необхідно надати дилерський договір або сертифікат дистриб’ютора, або лист виробника про представництво його інтересів».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Шановний участник , Тендерний комітет ознайомився з Вашою вимогою та повідомляє наступне. Відповідно до Наказу ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник визначає предмет закупівлі та його технічні характеристики самостійно. У своїй роботі Департамент фінансів Вінницької міської ради використовує оригінальне обладнання. Враховуючи інструкції виробника, під час експлуатації такого обладнання необхідно використовувати оригінальні витратні матеріали (тонери, картриджі), що дозволені до використання виробником. З метою отримання впевненості у постачанні якісних товарів Замовником висунута вимога щодо надання оригінального товару. 2. Шановний учаснику ! Тендерний комітет ознайомився з Вашою вимогою та повідомляє наступне. Замовник запропонував декілька варіантів підтвердження легального ввозу на митну територію України оригінальної продукції а саме : надати дилерський договір або сертифікат дистриб’ютора, або лист виробника про представництво його інтересів. Зокрема , авторизаційний лист є складовою інформації про технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - це Документ Довільної форми від виробника Товару (або його офіційного представництва нa території України), що підтверджує, офіційні відносини учасника з виробником продукції і учасник має можливість виконати умови закупівлі в частині обсягів‚ термінів поставки оригінальних товарів, обладнання, обслуговування. Керуючись принципом максимальної економії та ефективності, замовник очікує одержати офіційну гарантію компонентів предмету закупівлі. Таким чином, доводи викладенні у вашій вимозі є необґрунтованими, у зв’язку з чим замовник не вбачає за доцільне внесення змін до документації.
Статус вимоги: Не задоволено