-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних різні для НДЧ НУБіП України
Машини для обробки даних різні для НДЧ НУБіП України Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України
Торги не відбулися
190 810.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
01.04.2020 15:39 - 13.04.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Умови
Номер:
872ac5cd2ce748ffab35359f25aa87c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-01-001896-a.b2
Назва:
Умови
Вимога:
Шановний Замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «2.2. Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність у м. Києві власного центру сервісної та технічної підтримки обладнання (із вказівкою e-mail, WEB адреси й номери телефонів).»
Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНИЙ» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, прописавши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.
Крім того, вимога вказання «WEB адреси » теж значно впливає на коло потенційних учасників, оскільки наявність і підтримка власного сайту - не є зобов'язанням для сервісних центрів.
Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення вищезазначеної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2020 15:29
Вирішення:
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
03.04.2020 14:05
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Вимога
Відхилено
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Номер:
88f75ae61cd446be9089e6751d907924
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-01-001896-a.b1
Назва:
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Вимога:
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Авторизація на програмне забезпечення .pdf 01.04.2020 16:08
Дата подачі:
01.04.2020 16:08
Вирішення:
Шановний учаснику! Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу різних ознак, за якими можливо визначити її оригінальність.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
03.04.2020 14:04
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу різних ознак, за якими можливо визначити її оригінальність.