-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція МНН: «Suxamethonium», «Atracurium», «Thiopental», «Bupivacaine», «Propofol»
Завершена
300 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 503.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 503.50 UAH
Період оскарження:
31.03.2020 16:04 - 11.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішень тендерного комітету
Номер:
43449fcbdefd490082e76b8264b377a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-31-001129-b.b2
Назва:
Вимога щодо скасування рішень тендерного комітету
Вимога:
За результатами проведеного електронного аукціону пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “Фарм — Холдигн А.Г” була найбільш економічно вигідною.
ТОВ “Фарм — Холдинг А.Г” у своїй тендерній пропозиції надав лист від ТОВ “Вента ЛТД”, що вона є офіційним дистриб'ютором ТОВ “Новофарм — Биосинтез”, та гарантує поставку відповідних лікарських препаратів. А також, надав лист в якому зазначає, що між ТОВ “Фарм — Ходлинг А.Г.” та ТОВ “БаДМ”, який є офіційним дистриб'ютором виробника, укладені прямі договори на поставку, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів, копія даного договору додавалась. Таким чином Товариство з обмеженою відповідальністю “Фарм — Холдинг А.Г.”, вважає, що вимоги п.10 Технічного завдання були виконані, згідно чинного законодавства.
Крім того, згідно 4.ст. 28 ЗУ “Про публічні закупівлі”, строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Слід зауважити, що тендерним комітетом КНП “ Хмельницького обласного серцево — судинного центру ” ХОР, були порушені строки розгляду тендерної процедури згідно Закону України “Про публічні закупівлі”.
Тому, ТОВ “Фарм — Холдинг А.Г.”, вважаємо, що підстави для відхилення даної тендерної пропозиції є без підставними та такими, що суперечать чинному законодавству.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 24.04.2020 15:40
- Лист0005.PDF 28.04.2020 16:05
Дата подачі:
24.04.2020 15:40
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу від 24 квітня 2019 року, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної документації, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
У даному випадку, аукціон UA-2020-03-31-001129-b, про який йде мова у вимозі, був завершений 16 квітня 2020 року. Таким чином, з урахуванням вихідних та святкових днів у період з 18 по 20 квітня 2020 року, п’ятим робочим днем з дня проведення аукціону є 23 квітня 2020 року.
Отже, рішення тендерного комітету замовника від 23 квітня 2020 року було прийнято у встановлений законом термін.
Щодо суті рішення, звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до п. 10 Технічного завдання на дану закупівлю, у складі своєї пропозиції учасник повинен надати на препарати під № 2, 4, 5 оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією.
Відповідно до частин 1, 2 , 3 статті 95 ЦК України, філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій.
Представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.
Філії та представництва не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення.
На жаль, Вами не було надано гарантійних листів у відповідності до вимог п. 10 Технічного завдання на дану закупівлю, оскільки дистриб’ютори ТОВ «БаДМ» та ТОВ «Вента. ЛТД» не є представництвами чи філіями відповідних виробників.
У разі незгоди із рішенням тендерного комітету Замовника , Ви маєте право оскаржити його у встановленому законом порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
ab2016b7ce534d10b0719a93aa9cced2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-31-001129-b.b1
Назва:
Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
З метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЄРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. .
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
03.04.2020 10:20
Вирішення:
Розглянувши Ваше звернення від 03.04.2020 року тендерний комітет КНП «Хмельницький обласний серцево-судинний центр» ХОР повідомляє наступне:
Умовами тендерної документації, згідно оголошення UA-2020-03-31-001129-b (Предмет закупівлі: Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6» (Фармацевтична продукція МНН: «Suxamethonium», «Atracurium», «Thiopental», «Bupivacaine», «Propofol»), передбачено, в Додатку 2 до тендерної документації ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:
10. У складі своєї пропозиції учасник повинен надати на препарати під №2, №4, №5 оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів.
Включаючи вище зазначену вимогу у зміст тендерної документації, ми, насамперед, користуємося правом, що надано відповідно до законодавства України з питань публічних закупівель. Так, згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Крім того, нами проаналізовано позитивний досвід користування при проведенні конкурентного відбору постачальника таким інструментом як надання гарантійного листа від виробника лікарських засобів. Зокрема, такий підхід на протязі декількох років застосовується при проведенні закупівель ПРООН, які здійснюються для забезпечення потреб Міністерства охорони здоров’я України в лікарських засобах. На наш погляд, застосовуваний підхід цілком відповідає букві та духу законодавства України, оскільки дозволяє забезпечити дотримання принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Таким чином, оскільки вимога тендерної документації, про яку йдеться у Вашому зверненні, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників (тобто не порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), тендерний комітет не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо цього питання.
А також, враховуючи низку летальних випадків на протязі 2019 року, зафіксованих Державною службою лікарських засобів, за даною групою препаратів (Засоби, що діють на нервову систему - препарати для анестезії), вимушені проводити відбір учасників з посиленим контролем.
Отже, відкриті торги проводяться згідно вимог чинного законодавства та за технічним завданням, викладеними згідно потреб Замовника. На засіданні тендерного комітету прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги:
Відхилено