-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт тротуарів (з використанням плитки)
Торги не відбулися
281 507.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 407.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 407.54 UAH
Період оскарження:
31.03.2020 15:44 - 12.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога щодо дискваліфікації
Номер:
c5eeba242bcc4264ada286684634cd1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-31-001921-a.b1
Назва:
вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
інформація прописана в прикріпленій скан-копії
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.jpeg 29.04.2020 17:05
Дата подачі:
29.04.2020 17:05
Вирішення:
Тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради 24 квітня 2020 року на своєму засіданні, протокол № 79, Вашу тендерну пропозицію було відхилено відповідно до пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації.
29.04.2020 року Ви надіслали Вимогу про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Замовник – Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради додатково повідомляє, що Ваша тендерна пропозиція не містить таких документів:
- Учасником не надано довідку про присвоєння індифікаційного коду відповідно розділу ІІІ ч. 1 тендерної документації (Оригінал або копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасника фізичної особи, учасника фізичної особи-підприємця).
- Учасником не надано гарантійний лист (довідка) довільної форми щодо застосування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт, відповідно розділу ІІІ ч. 6 тендерної документації (У складі тендерної пропозиції надаються наступні документи:- технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля, відповідно до чого у складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист (довідка, тощо) довільної форми щодо застосування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт за предметом закупівлі). Тобто Ви повинні були подати окремий лист довільної форми щодо застосування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт за предметом закупівлі, Вами подано підписані технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, але це не вірно.
- Учасник не надав інформаційний лист про незалучення субпідрядників, відповідно тендерної документації розділу ІІІ ч. 7 (У разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У випадку якщо учасник не планує залучати субпідрядника(-ів) до виконання робіт, надання послуг, учасник має надати інформаційний лист про це).
- Учасник не надав лист-згоду на здійснення обробки персональних даних, відповідно тендерної документації розділу V ч. 2 (Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України та надати в складі тендерної пропозиції лист-згоду на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України від 01.06.2010 № 2297-VI «Про захист персональних даних» службової (посадової) особи, або представника учасника процедури закупівлі. уповноважених підписувати тендерну пропозицію та договір, який буде укладений за результатами торгів). Тендерною документацією замовника вимагається два листи-згоди на здійснення обробки персональних даних:
1) службової (посадової) особи, або представника учасника процедури закупівлі. уповноважених підписувати тендерну пропозицію та договір, який буде укладений за результатами торгів (розділ V частина 2);
2) працівників, які будуть надавати послуги (додаток № 1 частина 2)
Учасник надав лист-гарантію про надання всіх документів в паперовому вигляді протягом п’яти днів, з дня визнання його переможцем, відповідно тендерної документації розділу ІІІ частина 5, але в протоколі помилково зазначено дану невідповідність.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
30.04.2020 14:08
Підтвердження вирішення:
Тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради 24 квітня 2020 року на своєму засіданні, протокол № 79, Вашу тендерну пропозицію було відхилено відповідно до пп. 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації.
29.04.2020 року Ви надіслали Вимогу про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Замовник – Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради додатково повідомляє, що Ваша тендерна пропозиція не містить таких документів:
- Учасником не надано довідку про присвоєння індифікаційного коду відповідно розділу ІІІ ч. 1 тендерної документації (Оригінал або копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасника фізичної особи, учасника фізичної особи-підприємця).
- Учасником не надано гарантійний лист (довідка) довільної форми щодо застосування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт, відповідно розділу ІІІ ч. 6 тендерної документації (У складі тендерної пропозиції надаються наступні документи:- технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля, відповідно до чого у складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист (довідка, тощо) довільної форми щодо застосування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт за предметом закупівлі). Тобто Ви повинні були подати окремий лист довільної форми щодо застосування заходів із захисту довкілля під час виконання робіт за предметом закупівлі, Вами подано підписані технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, але це не вірно.
- Учасник не надав інформаційний лист про незалучення субпідрядників, відповідно тендерної документації розділу ІІІ ч. 7 (У разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У випадку якщо учасник не планує залучати субпідрядника(-ів) до виконання робіт, надання послуг, учасник має надати інформаційний лист про це).
- Учасник не надав лист-згоду на здійснення обробки персональних даних, відповідно тендерної документації розділу V ч. 2 (Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України та надати в складі тендерної пропозиції лист-згоду на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України від 01.06.2010 № 2297-VI «Про захист персональних даних» службової (посадової) особи, або представника учасника процедури закупівлі. уповноважених підписувати тендерну пропозицію та договір, який буде укладений за результатами торгів). Тендерною документацією замовника вимагається два листи-згоди на здійснення обробки персональних даних:
1) службової (посадової) особи, або представника учасника процедури закупівлі. уповноважених підписувати тендерну пропозицію та договір, який буде укладений за результатами торгів (розділ V частина 2);
2) працівників, які будуть надавати послуги (додаток № 1 частина 2)
Учасник надав лист-гарантію про надання всіх документів в паперовому вигляді протягом п’яти днів, з дня визнання його переможцем, відповідно тендерної документації розділу ІІІ частина 5, але в протоколі помилково зазначено дану невідповідність.