-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Багатофункціональні пристрої монохромні (БФП монохромні із суміщеними функціями лазерного принтера, сканера, копіювального пристрою)
Торги відмінено
36 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 183.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 183.50 UAH
Період оскарження:
31.03.2020 13:55 - 02.04.2020 14:00
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження визначення переможця
Номер:
cf75943cb5f74c8fb4ed7e68ed365a0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-31-000716-c.b2
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
ТОВ "Комел" вимагає дискваліфікувати визначеного переможця процедури закупівлі ФОП ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ.
Цінова пропозиція даного учасника не містить ні назви предмету закупівлі, ні специфікації, ні кількості, ні ціни - взагалі нічого.
Загальна сума закупівлі, що вказана у тексті документу "Цінова пропозиція" виглядає як:
"... загальну суму:
3958 (три тисячі дев’ятсот п’ятдесят вісім грн., 00 коп.) без ПДВ*..."
що не відповідає заявленій сумі закупівлі.
Документ "Гарантія відповідності товару вимогам Замовника" теж не містить ні найменування товару, ні його технічних характеристик.
Окрім того, у документі тендерної документації "Технічний опис до предмету закупівлі", п.2.3 вами зазначена вимога про те, що:
"В складі пропозиції Учасник повинен надати:
- Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару із зазначенням найменування Замовника та номера оголошення".
Проте пропозиція учасника ФОП ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ не містить ні такого документу, ні пояснення про причину його відсутності у складі документів тендерної пропозиції.
Все це є грубим порушенням вимог щодо проведення публічних тендерних закупівель Закону України "Про публічні закупівлі".
ТОВ "Комел" вимагає відхилення пропозиції ФОП ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам та перейти до розгляду пропозиції наступного Учасника.
У випадку відхилення скарги ТОВ "Комел" залишає за собою право подальшого оскарження процедури закупівлі зверненням до АМКУ та освітлення порушень процедури проведення публічних закупівель Замовником у системі DOZORRO.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2020 12:05
Вирішення:
«13» квітня 2020 року. вих № 200/31-30/02
Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкологіх Вінницької обласної Ради», у подальшому – «Центр», розглянула Ваше звернення (запит, уточнення, оскарження) результату кваліфікації, та повідомляє наступне:
Відповідно до «Кваліфікаційних вимог, які висуваються до учасників та спосіб їх підтвердження» замовник просив учасників, які будуть брати участь у даному аукціоні UA-2020-03-31-000716-с, щодо поставки багатофункціональних пристроїв монохромних (БФП монохромні із суміщеними функціями лазерного принтера, сканера, копіювального пристрою), класифікація за ДК 021:2015: 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя), серед інших документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги та технічні можливості учасника поставити такий товар: HP LaserJetPro M130a (G3Q57A) або еквівалент.
Уважно вивчивши Вашу скаргу та відповідно до змісту Вашої скарги та її вимог, ви погоджуєтесь із тією обставиною, що учасник – Фізична особа-підприємець Осадчий Юрій Григорович, якого визнано переможцем, надала власну пропозицію (тендерну пропозицію), з якою взяв участь у даній закупівлі.
Як вбачається із Вашої скарги, її доводи полягають у тому, що даний учасник не надав в електронній формі чи у сканованому вигляді електронну копію документу «Комерційна пропозиція», яка б містила назву товару, специфікацію, кількість, ціну та загальну суму. Документ «Гарантія відповідності товару вимогам Замовника» також не містить найменування товару, ні його технічних характеристик.
На підставі таких висновків Ви висунули до замовника вимогу про скасування Рішення № 24/2020 про визначення переможця ФОП Осадчого Ю.Г., та розглянути тендерну пропозицію наступного учасника.
Про інші питання та інші документи, їх копії, скановані копії Ви не зазначали у своїй скарзі.
Враховуючи предметний обсяг та матеріальний зміст Вашої скарги, адміністрація Центру, повідомляє, що з доводами, наведеними у Вашій скарзі погоджується, виходячи з наступного:
Ваша скарга подана на Рішення замовника № 24/202 від 08.04.2020 року по аукціону з ідентифікатором UA-2020-03-31-000716-с, щодо поставки багатофункціональних пристроїв монохромних (БФП монохромні із суміщеними функціями лазерного принтера, сканера, копіювального пристрою), класифікація за ДК 021:2015: 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя) у кількості 10 шт.
Доводи, які Ви навели та висновки, до яких Ви прийшли стосуються того, що у складі пакету електронних файлів документів на сайті ДП «Прозорро» даний учасник не надав в електронній формі чи у сканованому вигляді електронну копію документу «Комерційна пропозиція», яка б містила назву товару, специфікацію, кількість, ціну та загальну суму, а також, у випадку, коли ФОП Осадчий Ю.Г. визнаний переможцем закупівлі, він протягом двох робочих днів з дати ухвалення даного рішення не надав замовнику документи, перелічені у «Кваліфікаційних вимогах до учасників та способу їх підтвердження», а саме:
- документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників;
- копію документу (за наявності), що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреності, тощо);
- копію паспорту або іншого документа, що посвідчує особу (для переможця - фізичної особи);
- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (копію картки платника податків), завіреної переможцем (для переможця - фізичної особи);
- гарантійний лист від переможця про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), завірений підписом та печаткою Учасника;
- гарантійний лист від переможця з інформацією про те, що фізичну особу переможця, службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та/або надано право підпису на підписання договору, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває, завірений підписом та печаткою Учасника;
- комерційну пропозицію за результатом аукціону, завірену підписом та печаткою Учасника.
Погоджуючись із Вашим твердженням, слід наголосити і про таке:
Відповідно до тендерної документації - «Кваліфікаційних вимог до учасників та спосіб їх підтвердження» слід надати «Комерційну пропозицію», яка б містила назву товару, специфікацію, кількість, ціну та загальну суму.
П. 3 ст. 1 Інструкції, затвердженої Наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 року зазначає, що …30) пропозиція учасника - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог, визначеним замовником.
Дані висновки кореспондуються із останні абзацом п. 2 розділу ІІ Інструкції, затвердженої Наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 року.
Таким чином Замовником було визначено, що кваліфікаційна умова (вимога) про надання «Комерційної пропозиції», яка б містила назву товару, специфікацію, кількість, ціну та загальну суму. А також, у випадку, коли ФОП Осадчий Ю.Г. визнаний переможцем закупівлі, він протягом двох робочих днів з дати ухвалення даного рішення не надав замовнику документи, перелічені у «Кваліфікаційних вимогах до учасників та способу їх підтвердження», а саме:
- документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників;
- копію документу (за наявності), що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреності, тощо);
- копію паспорту або іншого документа, що посвідчує особу (для переможця - фізичної особи);
- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (копію картки платника податків), завіреної переможцем (для переможця - фізичної особи);
- гарантійний лист від переможця про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), завірений підписом та печаткою Учасника;
- гарантійний лист від переможця з інформацією про те, що фізичну особу переможця, службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та/або надано право підпису на підписання договору, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває, завірений підписом та печаткою Учасника;
- комерційну пропозицію за результатом аукціону, завірену підписом та печаткою Учасника.
Дослідивши дану пропозицію учасника, Адміністрація Центру прийшла до висновку, що учасник торгів ФОП Осадчий Ю.Г. не виконав даних кваліфікаційних вимог.
Беручи до уваги вимоги ст. ст. 6, 627 ЦК України, враховуючи ст. ст. 16, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям та у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, замовник має відхилити тендерну пропозицію такого учасника, та розглядає тендерні пропозиції учасників, що залишились на предмет виконання кваліфікаційних вимог.
Слід зазначити, що у матеріалах скарги відсутні докази чи копії документів, які вказують про протилежне, чи спростовують дані висновки. Отже доводи та висновки, до яких прийшов скаржник є об’єктивними, і ґрунтуються на об’єктивних обставинах та вимогах закону та нормативно-правових документах.
Шановний учаснику! Ваші доводи та обґрунтування, викладені у скарзі Адміністрація Центру поділяє, оскільки у своїй тендерній діяльності користується виключно, вимогами закону та нормативно-правових актів, регламентними вимогами процедури допорогових закупівель, здоровою конкуренцією, змагальністю учасників аукціону, неупередженістю, відсутністю прямої чи опосередкованої зацікавленості до особи-учасника аукціону, об’єктивним ставленням до дійсних обставин ходу тендерних закупівель, і розумною та обґрунтованою економією державних коштів.
Беручи до уваги вищезазначене, адміністрація Центру:
- Задовольняє доводи Вашої скарги, вважає її законопідставною, обґрунтованою та мотивованою.
- Рішення замовника № 24/2020 від 08.04.2020 року по аукціону з ідентифікатором UA-2020-03-31-000716-с, щодо поставки багатофункціональних пристроїв монохромних (БФП монохромні із суміщеними функціями лазерного принтера, сканера, копіювального пристрою), класифікація за ДК 021:2015: 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя) у кількості 10 шт. – буде скасоване відповідним рішенням Замовника у відповідності до вимог чинного законодавства.
Наразі вдячні Вам за турботу та хвилювання щодо економії та прозорості використання бюджетних коштів.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
13.04.2020 20:29
Вимога
Відхилено
1
Номер:
5a19d62f9cb64f61837a3cdaea30555e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-31-000716-c.b1
Назва:
1
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання Документального підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання щодо партнерських відносин між виробником та Учасником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (багатофункціональні пристрої) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2020 08:58
Вирішення:
Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради розглянула Ваші звернення (запити, уточнення) щодо закупівлі Багатофункціональні пристрої монохромні (БФП монохромні зі суміщеними функціями лазерного принтера, сканера, копіювального пристрою), ДК 021:2015 код 30200000-1 – Комп'ютерне обладнання та приладдя, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-31-000716-с.
Оскільки питання, які наведені у Вашому зверненні не посилаються на конкретні пункти, статті, абзаци тендерної документації, та при перевірці не знайшли свого підтвердження у ній, до того-ж вони є досить поширеними, і тому відповіді на них ми розмістили у файлі з інформацією щодо Технічного опису до предмету закупівлі ("ТОПЗ (БФП-10).docx") із позначками *, **, *** наприкінці. Передивіться уважно даний файл. У іншому випадку ваше зверненні підлягає відхиленню, як надіслане спам-ботом.
Наразі вдячні Вам за турботу та хвилювання щодо економії та прозорості використання бюджетних коштів.
Статус вимоги:
Відхилено