-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
дооснащення комплексної системи відеоспостереження міста Києва в зоні вулиці Бориспільська
дооснащення комплексної системи відеоспостереження міста Києва в зоні вулиці Бориспільська (детально зазначено в Додатку 3 до тендерної документації)
Завершена
3 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 850.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 850.00 UAH
Період оскарження:
30.03.2020 17:50 - 13.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА, ЯКЕ ПОРУШУЄ ВИМОГИ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ"
Номер:
dc24ef07a82c45bc86069145efecfcb5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-30-001950-a.a3
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА, ЯКЕ ПОРУШУЄ ВИМОГИ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ"
Скарга:
Вважаємо рішення, оформлене протоколом №99/20 засідання тендерного комітету Комунального підприємства "ІНФОРМАТИКА" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21 травня 2020 року, безпідставним, таким що прийняте з порушенням вимог тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі" та просимо його скасувати.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Бориспільська.pdf 29.05.2020 10:57
- Документ про оплату за скаргу Бориспільська.pdf 29.05.2020 10:57
- Протокол зборів засновників на участь в тендері.PDF 29.05.2020 10:57
- Протокол зборів на призначення директора та наказ.PDF 29.05.2020 10:57
- рішення від 19.11.2019 _ 16964.pdf 29.05.2020 10:57
- рішення від 02.06.2020№10860+лист замовнику.pdf 02.06.2020 18:43
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 29 травня 2020 № UA-2020-03-30-001950-a.a3, № UA-2020-03-30-001488-a.a4.pdf 18.06.2020 21:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2020 №12216.pdf 22.06.2020 20:42
- рішення від 19.06.2020№12216.pdf 25.06.2020 00:58
- Пояснення Бориспільська.pdf 16.06.2020 14:06
- Пояснення Бориспільська.docx 16.06.2020 14:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.05.2020 10:57
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.06.2020 18:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.06.2020 00:58
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання роз'яснення причин дискваліфікації
Номер:
c2588dae62064040be36c38ec902f8a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-30-001950-a.b2
Назва:
Вимога про надання роз'яснення причин дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовнику!
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати аргументування щодо причин дискваліфікації ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС І» (далі по тексту - Скаржник), а саме – чому надані у складі тендерної пропозиції копії договорів та додаткових документів до них, не були розцінені замовником як аналогічні.
Відповідно до Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, в підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасником закупівлі надається інформація (довідка або лист) за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), на фірмовому бланку (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічного договору, у вигляді таблиці, що передбачена тендерною документацією, копія виконаного договору, копія (-ї) акту (-ів) наданих послуг або копія (-ї) видаткової (-их) накладної (-их), або інші документи, що підтверджують його виконання. Згідно примітки, що міститься в цьому ж розділі тендерної документації - під аналогічним договором розуміється договір подібний за предметом закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Скаржника було завантажено файли з належним чином посвідченими копіями документів на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних до предмету закупівлі договорів, а саме файли з назвами:
- 22.1. Договір парк веселка ч. 1.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 2.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 3.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 4.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 5.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 5.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 6.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 7.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 8.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 9.PDF,
- 22.1. Договір парк веселка ч. 10.PDF,
- 22.2. Договір по фруктосховищу ч.1.PDF,
- 22.2. Договір по фруктосховищу ч.2.PDF.
У даних файлах наявні відскановані копії Договору підряду №223/11 від 20.11.2018 «Капітальний ремонт парку «Веселка» в Шевченківському районі», укладеного між Скаржником та Київським комунальним об’єднанням зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» з додатками до нього та актами приймання виконаних будівельних робіт, складеними згідно примірної форми КБ-2в, в яких відображено перелік виконаних робіт за даним договором, в тому числі роботи щодо улаштування комплексної системи відеонагляду з поставкою устаткування та матеріалів, що закуповувалися для виконання робіт безпосередньо Скаржником.
Виконання зазначених вище робіт підтверджується наданими Скаржником первинними документами та вони є повністю аналогічними до предмету даної закупівлі.
А саме: файл “22.1. Договір парк веселка ч. 8.PDF”, в якому наявна копія Акту №9 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2019 року, від 25 липня 2019 року, в якому, крім іншого наявна інформація про монтаж обладнання відеонагляду: камер телевізійних, пристроїв цифрової реєстрації (відеореєстраторів), комутаторів, шаф управління, кінцевих пристроїв, волоконно-оптичного кабелю, оптичних панелей, тощо; файл “22.1. Договір парк веселка ч. 10.PDF”, в якому наявна копія Акту вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт, який є додатковим до Акту №9 приймання виконаних будівельних робіт за 25 липня 2019 року, в якому перелічено устаткування, що придбавалося ТОВ “БУДМОНТАЖСЕРВІС І”, зокрема: Камери телевізійні з функцією SMART, Комплекти відеореєстратора, Джерело безперебійного живлення, жорсткі диски, карти пам’яті, SFP модулі, комутатори, маршрутизатори, шафи управління, тощо.
Також, у складі Тендерної пропозиції Скаржника наявні відскановані копії Договору підряду на виконання робіт №10/11-1 від 10 листопада 2016 року, укладений між Скаржником та ТОВ «МОЛОДІЖНА АГРАРНА СПІЛКА», щодо будівництва фруктосховища з регульованим газовим середовищем місткістю 5000 тонн по вул. Б.Хмельницького, 1, в с. Новоолексіївка, Сокирянського району, з додатками до нього та актами приймання виконаних будівельних робіт, складеними згідно примірної форми КБ-2в, в яких відображено перелік виконаних робіт за даним договором, в тому числі роботи щодо улаштування комплексної систем відеонагляду з поставкою устаткування та матеріалів, що закуповувалися для виконання робіт безпосередньо Скаржником.
Виконання зазначених вище робіт підтверджується наданими Скаржником первинними документами та вони є повністю аналогічними до предмету даної закупівлі.
А саме: файл “22.2. Договір по фруктосховищу ч.1.PDF” в якому наявна копія Акту №19 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2019 року, від 25.11.2019, в якому, крім іншого, наявна інформація про виконання робіт з монтажу шаф телекомунікаційних, шаф або панелей комутації зв’язку та сигналізації, монтаж відеокамер (відеореєстраторів для нагляду), Монтаж мережевого фільтру, патч-панелей FOB, патчкордів, пусконалагоджувальні роботи, тощо; в цьому файлі наявна копія Акту вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт, від 25.11.2019, додатково до акту №19 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2019 року, в якому перелічено устаткування, що придбавалося ТОВ “БУДМОНТАЖСЕРВІС І”, зокрема: Шафа телекомунікаційна, Акумуляторні батареї, відеокамери, комутатори, маршрутизатори, жорсткі диски, тощо.
Вищевказані документи в повній мірі підтверджують наявність у Учасника досвіду виконання робіт, аналогічних до тих, що передбачені даною закупівлею. Можливість підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних до предмету закупівлі договорів вищевказаними документами також підтверджується позиціями викладеними в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5180-р/пк-пз від 26.04.2019, №6944-р/пк-пз від 30.05.2019 та №4537-р/пк-пз від 15.04.2019.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2020 16:48
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь на вашу вимогу UA-2020-03-30-001950-a.b2 повідомляємо наступне.
Відповідно до п.п. 3.2 пункту 3 додатку 1 до ТД учасники, у складі тендерної пропозиції мали надати на підтвердження виконання аналогічного договору надається копія виконаного договору, копія (-ї) акту (-ів) наданих послуг або копія (-ї) видаткової (-их) накладної (-их), або інші документи, що підтверджують його виконання. При цьому під аналогічним договором розуміються договір подібний за предметом закупівлі.
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" у складі тендерної пропозиції надано копію виконаного договору за ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт (Капітальний ремонт парку «Веселка» в Шевченківському районі) та копію виконаного договору робіт з будівництва фруктосховища з регульованим газовим середовищем місткістю 5000 тонн по вул. Б. Хмельницького, 1, в с. Новоолексіівка Сокирянського району Чернівецької області.
Оскільки предметом закупівлі Замовника є ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (дооснащення комплексної системи відеоспостереження міста Києва в зоні вулиці Бориспільська), договори з будівництва та капітального ремонту, надані ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" у тендерній пропозиції не є подібними за предметами закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про дискваліфікацію ТОВ "Техком-Сервіс"
Номер:
670ee83bb09a43caacbfd2522511b8ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-30-001950-a.c1
Назва:
Вимога про дискваліфікацію ТОВ "Техком-Сервіс"
Вимога:
Шановний замовнику!
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ «Техком-Сервіс», у зв’язку із тим, що надані ним у складі тендерної пропозиції документи не відповідають вимогам тендерної документації, а саме:
1. В порушення вимог п.2 Розділу 5 тендерної документації ТОВ «Техком-Сервіс» у складі своєї тендерної пропозиції було надано посвідчену директором ТОВ «Техком-Сервіс» копію довідки про відкриття рахунку в АТ «КБ «ПРИВАТБАНК», тоді як відповідно до вимог тендерної документації учасником мала бути надана оригінал (або нотаріально завірена копія) довідки з обслуговуючого банку учасника про відкриття поточного рахунка, датованою не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Позицію щодо того, що надання засвідченної директором учасника копії такої довідки замість її оригіналу або нотаріально посвідченої копії, є невідповідністю умовам тендерної документації Вами було висловлено в протоколі засідання тендерного комітету КП «ІНФОРМАТИКА» №83/20 від 04.05.2020, який був прийнятий за результатами розгляду тендерних пропозицій за закупівлею «дооснащення комплексної системи відеоспостереження м. Києва в межах вул. Оноре де Бальзака, вул. Каштанової, вул. К.Маркса, вул. Шалом Алейхема, вул. Мілютенка, Лісовий проспекту, вул. Кубанської України, вул. космонавта Волкова» (UA-2020-03-26-004380-b 178948bbe66e48c29199969234219890, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-26-004380-b), в тендерній документації якої передбачено аналогічні вимоги щодо надання вищевказаного документу.
2. Відповідно до п. 10.9 Статуту ТОВ «Техком-Сервіс» рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно Загальними зборами учасників. В складі своєї тендерної пропозиції учасником ТОВ «Техком-Сервіс» не надано такого рішення та не надано документів, які би свідчили, що сума тендерної пропозиції ТОВ «Техком-Сервіс» не перевищує 50% вартості чистих активів Товариства. Попри те, що одноосібним засновником товариства та його директором є одна і таж сама фізична особа, відповідно до вимог чинного законодавства: директор товариства та засновник товариства – являються юридично/формально двома окремими особами, зі своїми, окремими, правами та обов’язками. Таким чином директор ТОВ «Техком-Сервіс», як посадова особа, виконавчий орган товариства, зобов’язаний діяти виключно в межах наданих йому повноважень. Тому вважаємо, що підписуючи тендерну пропозицію, в тому числі надаючи в її складі згоду з проектом договору, директор ТОВ «Техком-Сервіс», в порушення вимог п.2 Розділу 5 тендерної документації, не надав документи, які належним чином підтверджують його повноваження на укладення договору про закупівлю, тим самим вийшовши за межі наданих йому повноважень. Аналогічну позицію щодо підтвердження повноважень директора висловлено Антимонопольним комітетом України в рішенні №16964- р/пк-пз від 19.11.2019 (номер оголошення про проведення закупівлі - UA-2019-10-04-000960-c, посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-04-000960-c).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2020 16:28
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь на вашу скаргу UA-2020-03-30-001950-a.c1 повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Статус вимоги:
Відхилено