• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Стерилліум, або еквівалент (Propanol, combinations), 1000 мл, амп., фл., шпр. - 2000 од.

Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Торги не відбулися

652 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 260.90 UAH
Період оскарження: 30.03.2020 16:09 - 11.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 3dadd79762d245de84297e3f62c71b9f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-30-002577-b.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Ми не зобов"язані до торгів вказувати, щоб Ви дотримувались норм чинного Законодавства. Це Ваша міра відповідальності і за свої протизаконні дії будете нести відповідальність.Також ми не можемо впливати на Ваше рішення проводити корупційні закупівлі- за це Ви також будете відповідати перед Законом!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до порядку оскарження процедур закупівель, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, зокрема, в разі неправомірної (на думку скаржника) дискваліфікації, подаються до органу оскарження (Антимонопольного комітету України).
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо відповіді

Номер: 1120decf8f5c43df91461ee167590777
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-30-002577-b.b2
Назва: Щодо відповіді
Вимога:
Якщо спиратися на Вашу логіку, вірніше, її відсутність, Ви маєте право прописувати в медико-технічних вимогах абсолютно все, що забажається, навіть, якщо ці вимоги є необгрунтованими, протизаконними, суперечать положенням Закону про публічні закупівлі? І якщо пропозиція Учасника не відповідає цим вимогам, Ви цю пропозицію дискваліфікуєте! Ця позиція буде дуже цікавою для контролюючих органів. Може відразу пишіть, що забороняєте участь всім Учасникам, крім "свого", від якого отримуєте "відкат"?! Ми більше не гаємо час на спілкування з хабарником, направляємо листи до контролюючих органів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та тендерною документацією на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Стерилліум, або еквівалент (Propanol, combinations), 1000 мл, амп., фл., шпр. - 2000 од.), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-30-002577-b, визначено, що учасник торгів має право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненнями щодо змісту тендерної документації або ж подати до органу оскарження скаргу щодо вимог тендерної документації. По тендеру на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Стерилліум, або еквівалент (Propanol, combinations), 1000 мл, амп., фл., шпр. - 2000 од.), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-30-002577-b, у визначені Законом та тендерною документацією строки, жодного питання/вимоги/оскарження умов тендерної документації, зокрема від товариства з обмеженою відповідальністю «Фартунат», не було. Враховуючи висновок Постійної робочої групи Департаменту охорони здоров’я з профільного супроводу закупівель, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, а також керуючись статтею 30 Закону, тендерним комітетом Департаменту відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Фартунат», як таку, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації на закупівлю.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: 9283755f99dd405994e486a7a303f0b7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-30-002577-b.b1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури відкритих торгів. Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, відповідність стандартам EN (До чого нелегитимні стандарти EN в Україні??? Чому не стандарти Зімбабве?), вказаний специфічний тільки для певного засобу спектр антимікробної дії. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пунктом 1 «Процедура надання роз'яснень щодо тендерної документації» розділу «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Стерилліум, або еквівалент (Propanol, combinations), 1000 мл, амп., фл., шпр. - 2000 од.), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-30-002577-b, визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше, ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз'ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Крім того, відповідно до статті 18 Закону, скарги, що стосуються вимог тендерної документації, можуть подаватися учасниками до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів. Щодо тендеру на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Стерилліум, або еквівалент (Propanol, combinations), 1000 мл, амп., фл., шпр. - 2000 од.), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-30-002577-b, жодного питання/вимоги/оскарження умов тендерної документації не було. Відповідно до вимог Закону, тендерна документація на закупівлю містить вираз «або еквівалент», а Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю, яким визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, – примітку «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Згідно висновку Постійної робочої групи Департаменту охорони здоров’я з профільного супроводу закупівель, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Фартунат» не відповідає заявленим до закупівлі технічним вимогам, оскільки: 1) згідно технічних вимог: «Склад лікарського засобу: 2-пропанол – 45 г, 1-пропанол – 30 г, мецетроній етилсульфат – 0,2 г», тоді як згідно документів тендерної пропозиції учасника у запропонованого товару спирт ізопропиловий – 60,0%; суміш четвертинних амонійних сполук; 2) згідно технічних вимог: «Лікарський засіб повинен мати широкий спектр антимікробної дії: фунгіцидну, туберкулоцидну та пролонговану бактерицидну дію, у тому числі щодо видів наведених бактерій та їх штамів, а також штамів, резистентних до антибіотиків: Acinetobacter baumannii; Acinetobacter calcoaceticus; Acinetobacter lwoffii; Bacteroides fragilis; Burkholderia cepacia; Candida albicans; Clostridium difficile; Enterobacter aerogenes; Enterobacter cloacae; Enterococcus faecalis; Enterococcus faecium; Escherichia coli; Haemophilus influenzae; Klebsiella pneumoniae; Klebsiella oxytoca; Listeria monocytogenes; Micrococcus luteus; Mycobacterium tuberculosis; Proteus mirabilis; Pseudomonas aeruginosa; Salmonella enteritidis; Salmonella typhimurium; Serratia marcescens; Shigella sonnei; Staphylococcus aureus; Staphylococcus epidermidis; Staphylococcus haemolyticus; Staphylococcus hominis; Staphylococcus saprophyticus; Streptococcus pneumoniae; Streptococcus pyogenes; Vibrio сholerae; віруліцидну дію щодо вірусів гепатиту В, гепатиту С, ВІЛ, герпесу тип 1 і герпесу тип 2, ротавірусів, поліомавірусів, вакциніявірусів, аденовірусів, вірусів грипу А, пташиного грипу, SARS – асоційовані з коронавірусами (SARS-CoV)», тоді як згідно документів тендерної пропозиції учасника у запропонованого товару антимікробна активність у відношенні грампозитивних і грамнегативних бактерій (вкл. збудників внутрішньолікарняних інфекцій, мікобактерії туберкульозу, кишкових інфекцій), вірусів (вкл. парентеральні вірусні гепатити (В, С), вірус СНІД (ВІЛ), адено-, поліома-, поліо-, рота-, ентеро-, віруси грипу, вірус «пташиного грипу» А(H5N1), вірус «свинячого грипу» А(H1N1), патогенних грибів (вкл. збудників кандидозів, дерматомікозів, трихофітій). Дані щодо пролонгованої дії не підтверджено згідно з Європейським стандартом EN 12791; 3) згідно технічних вимог: «Наявність тестування згідно з Європейськими стандартами EN 12791, EN 1500», тоді як в складі тендерної пропозиції учасника вказана інформація відсутня; 4) згідно технічних вимог: «Лікарський засіб повинен зберігати свою дію під медичними рукавичками не менше трьох годин, а на незахищеній шкірі рук – протягом 1 години», тоді як в складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація щодо дії препарату на незахищеній шкірі рук протягом 1 години; 5) згідно технічних вимог: «Загальний час хірургічної обробки рук не повинен перевищувати 1,5 хвилини», тоді як згідно документів тендерної пропозиції учасника у запропонованого товару час експозиції – 5 хв.; 6) згідно технічних вимог: «Відсутність подразнюючої дії на шкіру рук», тоді як в складі тендерної пропозиції учасника вказана інформація відсутня; 7) згідно технічних вимог: «Лікарський засіб повинен забезпечувати антиперспірантну дію та зменшувати кількість вологи під рукавичками», тоді як в складі тендерної пропозиції учасника вказана інформація відсутня; 8) згідно технічних вимог: «Лікарський засіб повинен зменшувати кількість транзиторної мікрофлори за 30 сек. у 100 000 раз та перешкоджати виділенню резидентної мікрофлори з глибоких шарів шкіри», тоді як в складі тендерної пропозиції учасника вказана інформація відсутня; 9) згідно технічних вимог: «Лікарський засіб повинен бути зареєстрований в Україні. Для підтвердження учасник надає завірену копію реєстраційного посвідчення на лікарський засіб. У разі, якщо до закінчення строку дії реєстраційного посвідчення на лікарський засіб залишається: - менше 90 днів - обов’язкове надання копії листа МОЗ України, або уповноваженого органу, про факт подання заяви про перереєстрацію; - від 90 днів до одного року - обов’язкове надання гарантійного листа заявника про те, що до МОЗ України, або уповноваженого органу, буде подано заяву про перереєстрацію у порядку, визначеному МОЗ України», тоді як згідно документів тендерної пропозиції учасника запропонований товар зареєстрований як дезінфекційний засіб (антисептик); 10) згідно технічних вимог: «Лікарський засіб повинен мати інструкцію для медичного застосування. Для підтвердження учасником надається копія інструкції для медичного застосування лікарського засобу», тоді як згідно документів тендерної пропозиції учасника запропонований товар не є лікарським засобом; 11) згідно технічних вимог: «Лікарський засіб повинен бути внесеним до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби, в рамках виконання постанови КМУ від 02.07.2014 № 240 "Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби" та наказу МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.09.2014 № 1097/25874. Для підтвердження учасник надає копію витягу з відповідного наказу МОЗ України.», тоді як згідно документів тендерної пропозиції учасника запропонований товар не є лікарським засобом.
Статус вимоги: Не задоволено