• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Приладдя для навчальних закладів

Завершена

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження: 30.03.2020 15:59 - 03.04.2020 16:00
Вимога
Відхилено

щодо надання листів від виробників або їх офіційних представництв в Україні

Номер: 2178f96ba9d14bd18b013ef1e6efe43f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-30-002479-b.a4
Назва: щодо надання листів від виробників або їх офіційних представництв в Україні
Вимога:
Шановний Замовнику ви вимагаєте надати - копію листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, згідно позицій 1-40 для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера закупівлі в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.Така вимога носить дискримінаційний характер,оскільки може перешкодити взяти участь у закупівлі тим суб єктам господарювання,що не мають прямих укладених договорів з виробником продукції або представником виробника,і тим самим звужують коло потенційних учасників закупівлі.Крім того,потенційні учасники торгів можуть мати у себе запаси товарів,необхідних для виконання,взятих на себе договірних зобов язень.Таким чином,саме від волі виробника,або його офіційного представництва,або представника в Україні надавати данні листи чи ні залежить можливість участі в торгах потенційних учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наявність авторизаційного листа від товаровиробника або його офіційного представництва, або представника в Україні надасть додаткові гарантії поставки на території України. Лист авторизації від товаровиробника чи його представника на території України є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування. Аналогічна ситуація була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно якої прийнято рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз, "Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Враховуючи наведене, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині необхідності надання сканкопії оригіналу(ів) гарантійного(их)/авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) 4 (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів)". Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо зразків товару

Номер: 020102a5a25a47c0a389659337ac20ce
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-30-002479-b.c3
Назва: Щодо зразків товару
Вимога:
Шановний Замовнику, ви вимагаєте 8. На підтвердження характеристик Замовник може запросити зразки продукції. Після оцінки зразків, Замовник буде приймати рішення про дійсність його перемоги. Огляд примірників товару здійснюється до укладання договору в присутності Голови тендерного комітету або іншого члена тендерного комітету на території Замовника в присутності представника Учасника-переможця протягом двох днів після визначення кваліфікації Переможець системою. Ненадання примірників товару до огляду протягом двох днів є причиною відхилення пропозиції учасника Щодо вимоги надання учасниками зразків товару ,зазначаємо наступне: Згідно ч.1 ст.14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.Відповідно до ч.1 ст.25 Закону,ТП подається в електронному вигляді,відповідно зразок не може вважатися її невідємною частиною. Це,зокрема,підтверджується рішенням Вінницького окружного адміністративного суду №120\2753\19-а від 08.12.2019року,відповідно якого"встановлення на власний розсуд замовником вимоги про надання зразка продукції для визначення його відповідності технічним вимогам суперечить частині 1 статті 14 та частині 1 статті 25 Закону". Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України(далі АМКУ)щодо вимог надання учасниками закупівлі зразка товару.Зокрема,є наступні рішення постійно діючої колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення №1440-р\пк-пз від 23.01.2020;рішення №16394-р\пк-пз від 11.11.2019;рішення від 12.06.2019 №7764,відповідно яких зразок товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону. Відповідно ст.3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому прошу Вас привести ТД у відповідність до Закону та видалити з ТД
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зазначаємо, що дана умова необхідна в Тендерній документації для підтвердженя технічних та якісних характеристик, які впливають в подальшому на безпечість та тривалість експлуатації. Разом з тим, в Тендерній документації зазначено, що Замовник залишає за собою право, а не обов’язок запросити зразок товару. Звертаємо увагу, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Так, враховуючи вищезазначене, Замовником було розроблено тендерну документацію з дотриманням вимог законодавства та зразки не вимагаються Замовником для надання в складі тендерної пропозиції. У Вашому зверненні відсутні посилання на норми законодавства, які б забороняли вимагати надання зразків від Переможця. Зразки обладнання дають можливість Замовнику розуміти якої якості буде поставлений товар. Зразок являється еталоном при прийманні товару, який виключає отримання Замовником неякісного обладнання. Додаємо, що відповідно до п.6.3 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо свідоцтва про визнання педагоічним вимогам

Номер: 5abe6e2cb40c44428dd909b01daeeee9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-30-002479-b.c2
Назва: щодо свідоцтва про визнання педагоічним вимогам
Вимога:
Шановний Замовнику, щодо вашої вимоги про надання копію Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам. Міністерства освіти і науки України на позиції 1-40 звертаю Вашу увагу на наступне: Згідно Наказу МОН України № 537 від 17.06.2008р. «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України»,а саме: п.1.6. Міністерство освіти і науки України встановлює два види грифів: "Затверджено Міністерством освіти і науки України"; "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України". Тобто є гриф "затверджено" або "рекомендовано",гриф "щодо визнання педагоічним вимогам"-відсутній. Також згідно п 2.3. Для одержання грифа МОН або Свідоцтва автор, видавництво або інші фізичні та юридичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, що МАЮТЬ ВИКЛЮЧНІ ПРАВА на використання твору, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту. За проханням автора (виробника) навчально-наочних ігрових посібників на підставі рішення Міжвідомчої художньо-технічної ради з іграшок та навчально-наочних ігрових посібників лист-клопотання до Інституту може подавати Державний музей іграшки. Тому згідно вище зазначеного прошу Вас видалити данну вимогу з тендерної документації або дати обгрунтоване пояснення чому саме Ви встановили цю вимогу тільки до пунктів 1-40. Предмет закупівлі поз 1-40 захищений чиїмось авторським правом на використання? З чим пов язана така вибірковість? Якщо Вам так кортить отримати данний документ, який не має ніякого відношення до Наказу МОН України № 537 від 17.06.2008р. «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» то чому би не встановити цю вимогу до всіх позицій,що плануються до закупівлі? Шановний Замовнику,перед тим як щось незаконно вимагати від учасників рекомендую вникати у законність Вашиг вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України отримати свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам може будь який постачальник товару. Наголошуємо, що свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам є офіційним визнанням відповідності товару вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення 7267-р/пк-пз від 05.06.2019, згідно з яким прийнято наступне: «Відповідно до пункту 4 додатку 2 Документації для підтвердження відповідності пропозиції відкритих торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати,зокрема, копію свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, виданий Міністерством освіти і науки України. Разом з тим, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

щодо дискримінаційних вимог

Номер: 009a75cd1b8e4f8e89b1c517dd335802
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-30-002479-b.b1
Назва: щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Вимога надати не менше трьох Листів-відгуків на постачання аналогічної продукції від бюджетних організацій містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників,які мають досвід виконання лише одного аналогічного договору,а також обмеження щодо поставки товару тільки бюджетним організаціям. Прошу Вас видалити дискримінаційні вимоги та привести ТД у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Оголошення про закупівлю було змінено. Відкореговано вимогу щодо листів відгуків (п.4 Додатку 3 Оголошення). Змінено інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару (Обладнання) технічним вимогам Замовника (п.3 Додатку 3 Оголошення).
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так