-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Аніосраб, або еквівалент, 1000 мл, амп., фл., шпр. (41550 Дезінфікуючі засоби для рук) - 1025 од.
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Торги не відбулися
287 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 435.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 435.00 UAH
Період оскарження:
30.03.2020 15:56 - 11.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
bd70c11e53644cee8b06fa7be7535ba2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-30-001541-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Ми не зобов"язані до торгів вказувати, щоб Ви дотримувались норм чинного Законодавства. Це Ваша міра відповідальності і за свої протизаконні дії будете нести відповідальність.Також ми не можемо впливати на Ваше рішення проводити корупційні закупівлі- за це Ви також будете відповідати перед Законом!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2020 17:15
Вирішення:
Відповідно до порядку оскарження процедур закупівель, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, зокрема, в разі неправомірної (на думку скаржника) дискваліфікації, подаються до органу оскарження (Антимонопольного комітету України).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо відповіді
Номер:
cdbe80958493409ab9967061e1f1a876
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-30-001541-a.b2
Назва:
Щодо відповіді
Вимога:
Якщо спиратися на Вашу логіку, вірніше, її відсутність, Ви маєте право прописувати в медико-технічних вимогах абсолютно все, що забажається, навіть, якщо ці вимоги є необгрунтованими, протизаконними, суперечать положенням Закону про публічні закупівлі? І якщо пропозиція Учасника не відповідає цим вимогам, Ви цю пропозицію дискваліфікуєте! Ця позиція буде дуже цікавою для контролюючих органів. Може відразу пишіть, що забороняєте участь всім Учасникам, крім "свого", від якого отримуєте "відкат"?! Ми більше не гаємо час на спілкування з хабарником, направляємо листи до контролюючих органів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2020 09:34
Вирішення:
Нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та тендерною документацією на закупівлю: 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (Аніосраб, або еквівалент, 1000 мл, амп., фл., шпр. (41550 Дезінфікуючі засоби для рук) - 1025 од.), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-30-001541-a, визначено, що учасник торгів має право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненнями щодо змісту тендерної документації або ж подати до органу оскарження скаргу щодо вимог тендерної документації.
По тендеру на закупівлю: 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (Аніосраб, або еквівалент, 1000 мл, амп., фл., шпр. (41550 Дезінфікуючі засоби для рук) - 1025 од.), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-30-001541-a, у визначені Законом та тендерною документацією строки, жодного питання/вимоги/оскарження умов тендерної документації, зокрема від товариства з обмеженою відповідальністю «Фартунат», не було.
Враховуючи висновок Постійної робочої групи Департаменту охорони здоров’я з профільного супроводу закупівель, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, а також керуючись статтею 30 Закону, тендерним комітетом Департаменту відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Фартунат», як таку, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації на закупівлю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога!
Номер:
b33ba84fbae4467da21cc5f72c994dc0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-30-001541-a.b1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури відкритих торгів. Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, відповідність стандартам EN (До чого нелегитимні стандарти EN в Україні??? Чому не стандарти Зімбабве?), вказаний специфічний тільки для певного засобу спектр антимікробної дії. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2020 16:48
Вирішення:
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пунктом 1 «Процедура надання роз'яснень щодо тендерної документації» розділу «Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації» тендерної документації на закупівлю: 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (Аніосраб, або еквівалент, 1000 мл, амп., фл., шпр. (41550 Дезінфікуючі засоби для рук) - 1025 од.), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-30-001541-a, визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше, ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз'ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Крім того, відповідно до статті 18 Закону, скарги, що стосуються вимог тендерної документації, можуть подаватися учасниками до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів.
Щодо тендеру на закупівлю: 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (Аніосраб, або еквівалент, 1000 мл, амп., фл., шпр. (41550 Дезінфікуючі засоби для рук) - 1025 од.), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-30-001541-a, жодного питання/вимоги/оскарження умов тендерної документації не було.
Відповідно до вимог Закону, тендерна документація на закупівлю містить вираз «або еквівалент», а Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю, яким визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, – примітку «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».
Згідно висновку Постійної робочої групи Департаменту охорони здоров’я з профільного супроводу закупівель, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Фартунат» не відповідає заявленим до закупівлі технічним вимогам, оскільки:
1) згідно технічних вимог: «Склад засобу: діюча речовина: Етанол – 78,0-82,0 (мас. %); допоміжні речовини: зволожуючі, пом’якшуючі, захисні компоненти для шкіри, інші допоміжні речовини, вода – до 100. В складі засобу відсутня молочна кислота. Гіпоалергенна формула», тоді як згідно документів тендерної пропозиції учасника у запропонованого товару склад засобу: 70,0% - спирт етиловий, ЧАС – 0,11%; відсутня інформація по гіпоалергенності;
2) згідно технічних вимог: «Широкий антимікробний спектр дії:
бактерицидні властивості, у т. ч. по відношенню до Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa, Escherichia coli, Enterococcus hirae, Enterobacter cloacae, Klebsiella pneumoniae, а також штамів резистентних до антибіотиків, включаючи MRSA, ЕНЕС та ін. (атестований згідно з Європейськими стандартами EN 1040, EN 1500, EN 12791, EN 13727);
туберкулоцидні властивості, атестований по відношенню до Mycobacterium terrae згідно з Європейським стандартом EN 14348;
мікобактерицидні властивості, атестований по відношенню до Mycobacterium avium, Mycobacterium terrae, згідно з Європейським стандартом EN 14348;
фунгіцидні властивості, у т. ч. по відношенню до Саndida albicans, Aspergillus niger, Aspergillus brasiliensis, Trichophyton mentagrophytes та ін. (атестований згідно з Європейськими стандартами EN 1275, EN 13624);
віруліцидні властивості, у т. ч. по відношенню до збудників вірусних гепатитів А, В та С, ВІЛ-інфекції, вірусу герпесу типу 1, поліовірусу типу 1, вірусної геморагічної лихоманки (вірусу Ебола), вірусів грипу, включаючи тип А, вакцинія-, адено, рота-, норовірусів, респіраторно-синцитіального вірусу (RSV), вірусу Зіка тощо (атестований згідно з Європейським стандартом EN 14476)», тоді як згідно документів тендерної пропозиції учасника у запропонованого товару не повністю відкритий антимікробний спектр дії, відсутні дані про тестування згідно Європейських стандартів або ДСТУ;
3) згідно технічних вимог: «Наявність пролонгованої дії згідно Європейського стандарту EN 12791», тоді як згідно документів тендерної пропозиції учасника у запропонованого товару відсутнє підтвердження тестування згідно EN 12791;
4) згідно технічних вимог: «Засіб повинен класифікуватися як безпечний для здоров’я людей та навколишнього середовища згідно з Європейською директивою ЕС 1272/2008», тоді як в складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація щодо безпечності засобу згідно з Європейською директивою ЕС 1272/2008;
5) згідно технічних вимог: «Мікробіологічна активність повинна бути протестована відповідно до Європейських стандартів або ДСТУ», тоді як в складі тендерної пропозиції учасника вказана інформація відсутня.
Статус вимоги:
Не задоволено