• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охорона відділення з посиленим наглядом

Завершена

850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 500.00 UAH
Період оскарження: 30.03.2020 15:41 - 10.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Невідповідність тендерної документації чинному законодавству

Номер: f41716964a434154ab5590e3310228da
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-30-002350-b.b1
Назва: Невідповідність тендерної документації чинному законодавству
Вимога:
Вітаємо, Шановний Замовнику! Вивчивши Вашу тендерну документацію ми виявили неправомірну та дискримінаційну вимогу щодо подання документу (ів), що підтверджує/ підтверджують право власності або акт прийому - передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально - технічна база у місті Луцьку або Волинській області. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною, по-перше, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Таким чином юридична особа може бути зареєстрована у Львові, Києві, Одесі і надавати послуги в Луцьку та області. По-друге, логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Луцьку або Волинській області. Так, наприклад, і сталося з Вашою минулою закупівлею UA-2020-03-13-003280-b. Мабуть, якщо вона не відбулась, то є якісь причини? Через що окрім ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА" ніхто не подав пропозиції? Може тому що даний учасник саме зареєстрований у Луцьку і для нього це не дискримінація? А як щодо інших? Львів, наприклад, також недалеко? То може Ви б визначили, що офіс можна мати і в сусідній області? Або лише в західному регіоні країни? Можна ж робити, що заманеться і встановлювати вимоги на свій розсуд, вірно? По-третє, таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). По-четверте, Ви ж розумієте, що ми живемо у 21 сторіччі – період технологій, інтернету та інновацій. У разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Луцьку або області, передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. На справді питання перевезення машин, матбази – це питання одного дня! Також учасник, який має об’єкти охорони по всій Україні – має своїх регіональних представників у всіх регіонах, і якщо Вам буде треба, то особа, уповноважена учасником, протягом години прибуде на об’єкт для вирішення всіх питань! І по-п’яте, щоб не дискримінувати учасників, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Луцьку або області і нададуть Вам цей договір перед підписанням договору про закупівлю. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Луцька (і може саме ту компанія, що вже приходили на Ваші торги, але трошки забула, що для відкритих торгів треба два учасники), але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документу (ів), що підтверджує/ підтверджують право власності або акт прийому - передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально - технічна база у місті Луцьку або Волинській області, бо в інакшому разі ми будемо вимушені оскаржувати вашу документацію в АМКУ, що призведе до затягування процедури ще на місяць, мінімум, і не забувайте, що перша закупівля у Вас вже не відбулася. Сподіваємося, що Ваше рішення буде в межах чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за ваше звернення. Ознайомившись з вимогою, розміщеною в межах процедури закупівлі Охорона відділення з посиленим наглядом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги UA-2020-03-30-002350-b, тендерним комітетом встановлено, що під словами вимоги 1.2. “Документ/документи учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або акт прийому-передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально-технічна база у місті Луцьку та Волинській області” мається на увазі: наявність в місті Луцьку або Волинській області документу / документів - договору купівлі-продажу або оренди офісного приміщення. Так, даний критерій був застосований задля належного виконання переможцем в подальшому своїх зобов’язань, в тому числі й щодо охорони об’єкту Замовника та додержання громадського порядку на об’єкті Замовника. Вимога щодо наявності у учасника документу/документів, що підтверджує/підтверджують право власності або акт прийому-передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально-технічна база у місті Луцьку та Волинській області є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єкту КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛУЦЬКА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Так, враховуючи територіальне розміщення Об’єкта Замовника – 45263, Україна, Волинська область, смт. Олика, Замкова, 28, де будуть безпосередньо надаватися послуги охорони (відстань від міста Луцька до смт. Олика складає 41,3 км відповідно до даних, що надає сервіс https://www.google.com/maps) виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці м. Луцьк та прилеглих районах відповідних власних або залучених по договору підрозділів швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників Виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці м. Луцьку та прилеглих районах, частина яких (підрозділ швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті Луцьку. Крім того офісне приміщення є місцем зберігання одягу, засобів захисту, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва (відповідальної особи або старшого командира відділення або начальника охорони) та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу Виконавця в м. Луцьку або Волинській області. Крім того, Виконавець повинен забезпечити відповідно до гарантійного листа прибуття на об’єкт Замовника відповідального протягом однієї години з моменту отримання повідомлення від Замовника. Однак зважаючи на складність і специфіку об’єкта, надзвичайну ситуацію в країні і в світі в цілому, виконати умови гарантійного листа стає не можливим, не маючи офісного приміщення та постійного представника в місті Луцьку або Волинській області, який в найкоротші терміни зможе організувати мобілізацію додаткового персоналу для вирішення нештатних ситуацій. Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників Виконавця та його керівництва в межах відповідної адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на Об’єкті Замовника та оперативної взаємодії з керівництвом Замовника, що розташовані у м. Луцьку відповідно. Тому, тендерний комітет не вважає вимогу щодо Документ/документи учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або акт прийому-передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально-технічна база у місті Луцьку та Волинській області дискримінаційною та відхиляє вимогу учасника та для уточнення – зобов’язується внести зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено