-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки код ДК 021:2015 50310000-1 (послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки)
Торги не відбулися
86 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 2 155.00 UAH
мін. крок: 2.5% або 2 155.00 UAH
Період оскарження:
30.03.2020 14:33 - 02.04.2020 15:00
Вимога
Вирішена
Не відповідність документації електроних торгів
Номер:
e83597c2bca44cfc80a371a6e2808d9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-30-001168-a.a2
Назва:
Не відповідність документації електроних торгів
Вимога:
В переліку документів необхідно було надати оригінали відгуків від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників (дата укладання договорів -не раніше 2018 року). Але при цьому всі документи повинні бути надані в електронному вигляді тільки у форматі pdf (скановані або оцифровані), містити чіткі та розбірливі зображення, мати назву, яка відповідає назві документу (наприклад: Статут, витяг ЄДР тощо). Що і будо зроблено. Лист-відгук було скановано з оригіналу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2020 20:22
Вирішення:
відповідь на вимогу UA-2020-03-30-001168-a.a2
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
16.04.2020 18:37
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення. По суті порушеного Вами питання, викладеного у вимозі про усунення порушення UA-2020-03-30-001168-a.a2 повідомляємо,що в зв'язку з технічною помилкою п.7 Рішення Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 3 від 14.04.2020 року замість "Відгуки від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників (дата укладання договорів -не раніше 2018 року) надані в копіях" слід читати "Довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше дати публікації оголошення про заплановану закупівлю/Довідка з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку (рахунків), видана не раніше дати публікації оголошення про заплановану закупівлю надана в копії"
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга
Номер:
1c499a0aad714e9a86a0f5ebc4714e87
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-30-001168-a.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Голосіївською районною в місті Києві державною адміністрацією 07 квітня 2020 року було проведено закупівлю індентифікатор закупівлі UA-2020-03-30-001168-a на закупівлю послуг : Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки код ДК 021:2015 50310000-1 (послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки)
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВ «Гарант прінт сервіс»
2. Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"
3. Фізична особа-підприємець Дренов Євген Володимирович
Ціна учасника ФОП Дренова Є. В. була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, однак, пропозиція ФОП Дренова Є.В. не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, а саме:
1. Згідно Розділу ІІ Учасник мав надати «Документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписує договір (довіреність, виписка з протоколу, наказ про призначення, свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, паспорт та ідентифікаційний код фізичної особи-підприємця, тощо)» - Учасник ФОП Дренов Є. В. надає тільки перші дві сторінки паспорту — таким чином документ наданий або не в повному обсязі, або він є недійсним, так як фото мало бути вклеєне по досягненні Дренова Є.В. 45-ти років.
2. Згідно Розділу ІІ Учасник мав надати “Довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). “ - Учасник ФОП Дренов Є. В. не надав такої довідки.
3. На підтвердження інформації надати завірену копію договору (з додатками), що включають постачання предмету закупівлі за період з 2018 – 2019 роки ФОП Дренов Є.В. надав копії Договорів, підписаних у 2020-му році без жодних підтверджень їх хоча б часткового виконання.
4. На вимогу надати “Оригінали відгуків від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників (дата укладання договорів -не раніше 2018 року)” - ФОП Дренов Є.В. надає копії листів-відгуків без жодної прив'язки до дат і предметів договору.
5. ФОП Дренов Є.В. не виконав вимогу п.2.1. Розділу IV, так як не всі сторінки його пропозиції містять печатку.
Закон України про Державні закупівлі надає рівні права всім бажаючим приймати участь в Державних закупівлях. Якщо Замовник закупівель встановлює Кваліфікаційні вимоги до Учасників, то всі Учасники мають їм відповідати. Якщо Учасник не відповідає встановленим Замовником кваліфікаційним вимогам (або просто не спромігся завантажити відповідні документи), цінова пропозиція такого Учасника згідно Закону має бути відхилена.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо визнання переможцем учасника ФОП Дренова Є.В. та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 10.04.2020 12:51
Дата подачі:
10.04.2020 12:51
Вирішення:
відповідь на вимогу /скаргу UA-2020-03-30-001168-a.c1
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
14.04.2020 19:27
Дата виконання рішення Замовником:
13.04.2020 11:05
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення. По суті порушеного Вами питань,викладених у вимозі про усунення порушення UA-2020-03-30-001168-a.c1 повідомляємо, що розгляд вимоги буде здійснено на найближчому засіданні робочої групи з проведення допорогових закупівель.