-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги щодо проведення заходів з відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Миколаєва у літній період)
Одиниця виміру: дитино/днів = послуга
Завершена
5 719 339.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 596.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 596.70 UAH
Період оскарження:
30.03.2020 13:58 - 28.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
запит на обгрунтування
Номер:
cbf41c01b8d94e55ab9bd59c5bce03f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-30-001011-a.b5
Назва:
запит на обгрунтування
Вимога:
Керуючись частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон), оскільки, ми вважаємо недостатньою аргументацію Замовника, зазначену в повідомленні про відхилення нашої тендерної пропозиції, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або її невідповідності кваліфікаційним критеріям тощо. Крім того, нагадуємо, що Замовник зобов'язаний надати нам відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження цього звернення через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на запит 15.05.2020 08:57
Дата подачі:
12.05.2020 16:29
Вирішення:
Шановний Учасник, Ваша вимога UA-2020-03-30-001011-a.b5 від 12 травня 2020 16:29 не задоволена. Детальний опис причин відхилення Вашої тендерної пропозиції прикріплено окремим файлом.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо внесення змін для усунення антиконкурентних умов.
Номер:
91864bb1c1754fb29a1bf1a1fc27dabe
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-30-001011-a.a4
Назва:
щодо внесення змін для усунення антиконкурентних умов.
Вимога:
Звертаємося до тендерного комітету із вимогою щодо внесення змін до тендерної документації закупівлі UA-2020-03-30-001053-a ДК 021:2015 - 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги щодо проведення заходів з відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Миколаєва у літній період) CPV 021:2015 - 55240000-4 - Services of centers and rest-homes (services are in relation to realization of events on rest of children that need the special social attention and support of Mykolaiv summer period).
Вищезазначене ґрунтується на тому, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
З огляду на вищевикладене, з метою виконання мети Закону України «Про публічні закупівлі» щодо створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвитку добросовісної конкуренції, вимагаємо доповнити пункт 2 додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі ДК 021: 2015-55240000-4 послуги центрів і будинків відпочинку (послуги щодо проведення заходів з відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Миколаєва у літній період)» двома реченнями: «У разі, якщо на час подання тендерної пропозиції, закладу присвоєна категорія нижче першої, таким учасником в складі пропозиції надається гарантійний лист із зазначенням того, що у разу обрання його переможцем торгів, він гарантує під час укладення договору надати копію свідоцтва про державну атестацію дитячого закладу оздоровлення та відпочинку із визначенням того, що закладу присвоєно першу або вищу категорію. У цьому листі, учасник зазначає про своє усвідомлення того, що ненадання/не своєчасне надання копії зазначеного свідоцтва буде зазначати його відмову від підписання договору та надасть право Замовнику торгів відхилити його тендерну пропозицію на підставі абзацу другого пункту другого частини першої ст.30 Закону».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.04.2020 16:44
Вирішення:
Шановний Учасник! Ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації у запропонованій Вами редакції не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у попередній редакції (далі – Закон), а отже підлягає відхиленню з таких підстав, а саме:
1. Відповідно до абзацу другого пункту другого частини першої ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Статтею 17 Закону визначено вичерпний перелік підстав та документів, ненадання яких є підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця. Звертаємо увагу, що стаття 17 Закону не надає можливості Замовнику розширювати вказаний перелік. Необхідність надання переможцем торгів під час укладення договору копії свідоцтва про державну атестацію дитячого закладу оздоровлення та відпочинку із визначенням того, що закладу присвоєно першу або вищу категорію, статтею 17 Закону не передбачена. Застосування такої підстави при для ухвалення рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника переможця суперечитиме вимогам Закону та принципам здійснення закупівель, визначених останнім. (частина 3 ст. 17 застосовується саме для переможця…необхідно надати певні документи, але довідка про категорію не входить до переліку тих документів, то застосовувати ст. 17 саме для такої ситуації не можемо)
2. Відповідно до статті 3 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» державна політика у сфері оздоровлення та відпочинку дітей ґрунтується, в т.ч. на принципах:
- визнання пріоритетним у діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування здійснення заходів, спрямованих на зміцнення здоров'я дітей шляхом організації оздоровлення та відпочинку;
- створення оптимальних умов для безпечного та ефективного перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку;
- створення умов для зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей шляхом належної організації оздоровлення та відпочинку;
- надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітям, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.
Керуючись вказаними вище принципами, а також вимогами Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей, затвердженого наказом Мінсім'ямолодьспорту від 13.08.2009 N 2881, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2009 р. за N 854/16870, замовник визначив найвищі критерії для визначення дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, маючи намір надати дітям, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, найкращі умови для літнього відпочинку, що не суперечить вимогам антимонопольного законодавства та законодавства з питань публічних закупівель.
Згідно з тендерною документацією (додаток 3) закупівля UA-2020-03-30-001053-a ДК 021:2015-55240000-4 – Послуги центрів і будинків відпочинку (послуги щодо проведення заходів з відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки м. Миколаєва у літній період) реалізується виключно у літній відпочинковий період, тобто з червня по серпень 2020 року.
Процедура проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій регламентована положеннями відповідного Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.04.2009 № 426 (далі – Порядок). Згідно з п. 4 Порядку державна атестація закладів проводиться не рідше ніж один раз на п’ять років під час надання ними послуг з оздоровлення та відпочинку.
Згідно з пунктами 5, 7-9 Порядку:
- державна атестація закладів проводиться згідно з планом, який складається та затверджується на п’ять років; план проведення державної атестації закладів затверджується уповноваженим органом за погодженням із Мінсоцполітики і доводиться до відома керівника/власника закладу не пізніше ніж за рік до початку проведення державної атестації;
- строк проведення державної атестації закладу не повинен перевищувати п’яти календарних днів;
- атестаційна комісія за результатами державної атестації протягом 10 робочих днів складає акт із висновками щодо присвоєння закладу відповідної категорії за формою, затвердженою Мінсоцполітики;
- у разі незгоди з висновком атестаційної комісії керівник/власник закладу протягом 10 робочих днів з дня отримання акта, зазначеного у пункті 8 цього Порядку, може його оскаржити до Мінсоцполітики, повідомивши про це атестаційній комісії;
- Вища атестаційна комісія протягом місяця розглядає матеріали за результатами проведення державної атестації та може прийняти рішення щодо проведення повторної державної атестації з погодженням строку її проведення з керівником/власником закладу. Повторну державну атестацію в такому випадку проводить вища атестаційна комісія. За результатами проведеної державної атестації протягом 10 робочих днів складається акт за формою, встановленою Мінсоцполітики. Рішення вищої атестаційної комісії за результатами повторної державної атестації може бути оскаржено в суді.
Отже, враховуючи вказані вище положення Порядку, процедура отримання закладом свідоцтва про державну атестацію може зайняти від трьох тижнів до трьох місяців. Надання переваги учаснику, який не має вищої або першої категорії дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, ставить під загрозу як саму процедуру закупівлі, так і забезпечення реалізації права кожної дитини на якісний, безпечний відпочинок.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.05.2020 14:04
Вимога
Відкликано скаржником
вимога ПП "Фортеця-Тур"до Замовника
Номер:
c1931b9cd2db44e4932303cb5568afbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-30-001011-a.b3
Назва:
вимога ПП "Фортеця-Тур"до Замовника
Вимога:
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ПП "Фортеця-Тур" просить усунути дискримінаційні вимоги щодо місця надання послуг: Миколаївська область, Березанський район та привести свою тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства. В інщому випадку будемо вимушені звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2020 00:37
Опис причини скасування:
Прийняли рішення не прийати участь у даній закупівлі
Дата скасування:
15.04.2020 10:17
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо
Номер:
321de4af7aee4d088c0ae02b6e3c4d84
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-30-001011-a.b2
Назва:
Вимога щодо
Вимога:
Шановні посадові особи замовника!
Зазначення в документації області та району знаходження закладу оздоровлення є дискримінацією учасників, які знаходяться в інших областях України, які не вказані у вашій тендерній документації. Це питання уже неодноразово розглядалося органом
оскарження, про що винесені відповідні рішення, одне з яких додається.
Просимо усунути вказані дискримінаційні умови, щоб усі заклади, які знаходяться на узбережжі Чорного моря могли взяти участь у закупівлі, що ви проводите.
У випадку якщо замовник не приведе свою тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства будемо вимушені звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2020 00:14
Опис причини скасування:
помилково не вся інформація
Дата скасування:
14.04.2020 00:17
Вимога
Відхилено
щодо внесення змін
Номер:
156afc1402764ad6b00c3e20aa9f5513
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-30-001011-a.a1
Назва:
щодо внесення змін
Вимога:
щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.04.2020 16:19
Вирішення:
Виконавчий комітет Миколаївської міської ради відхиляє вимогу у зв'язку з відсутністю змісту вимоги
Статус вимоги:
Відхилено