-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Фентаніл FENTANYL, Морфіну гідрохлорид MORPHINEHYDROCLORIDE, Сибазон DIAZEPAM, Промедол PROMEDOLTRIMEPERIDINUM, Кетамін KETAMIN, Пропофол-Ново PROPOFOL-NOVO, Тіопентал натрію THIOPENTAL, Атракуріум–Ново ATRAKURIUM-NOVO, Дитилін DITHYLINUM, Клофелін CLOPHELINUMCLONIDINE, Фенобарбітал FENOBARBITALUM, Натрия ОкибутиратNATRIIOXYBUTIRAS)
Завершена
162 315.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 811.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 811.58 UAH
Період оскарження:
30.03.2020 13:34 - 11.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено
запит на зміни
Номер:
2543a08ecb7a4e93811648964ab12c75
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-30-001478-b.a1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога наркотики- пологовий.docx 31.03.2020 16:21
Дата подачі:
31.03.2020 16:21
Вирішення:
Предмет закупівлі визначено замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (надалі – Порядок).
Порядок не зобов’язує, а надає право поділу предмета закупівлі на лоти за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів. У замовника відсутня необхідність поділу предмета закупівлі за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів.
Препарати, включені до предмету закупівлі використовуються Замовником для ведення наркозу і використовуються разом в комплексі, відсутність одного з препаратів унеможливить проведення всієї процедури введення хворому наркозу, тому закупівлю оголошено однією процедурою без поділу на лоти.
Всі препарати, які включені до закупівлі мають різну ціну та відповідно відрізняються за комерційною привабливістю для постачальників. Це створює додатковий ризик, що при поділу препаратів на лоти, певна їх частина не буде пропонуватись учасниками. Отже закупівлю цих препаратів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини.
Окрім того, розподіл закупівлі на лоти може бути підставою для відміни процедури закупівлі частково (за лотами) відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо до участі буде запропоновано менше двох пропозицій конкурсних торгів, що, в свою чергу, призведе до загрози порушення чи призупинення лікувального процесу в повному обсязі, ненадання належної медичної допомоги громадянам у зв’язку з незабезпеченням медичними препаратами закладу та порушенням Конституції України, основ законодавства України про охорону здоров’я та основоположних прав громадян на забезпечення якісної медичної допомоги.
Виходячи із вищенаведеного, поділ предмета закупівлі на лоти є недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено