• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція для чищення (засіб та ополіскувач для миття посуду)

Згідно документації

Завершена

9 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 98.80 UAH
Період оскарження: 30.03.2020 13:22 - 03.04.2020 15:00
Вимога
Відхилено

неправомірне рішення

Номер: e3024df0bf8d49d0b8d08c803c205737
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-30-001414-b.b2
Назва: неправомірне рішення
Вимога:
Замовник відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію яка відповідає всім вимогам чинного законодавства та обрав переможцем учасника , який не надав повного пакету документів для підтвердження якості продукції, а саме не надав Сертифікату якості на ополіскувач «DISHINE AT», а Паспорт якості на засібдля миття посуду «DISHWASH AT» взагалі відсутній, адже вказана торгова марка « PRO servise» марка Б, то ж як розібратись, що це саме «DISHWASH AT» не зрозуміло,також відсутні Інстукції чи то Технічний опис щодо застосування засобів для миття та ополіскування посуду в автоматичних машинах. Не надано жодної інформації, яка б підтверджувала саме той технічний опис , що вказаний у вимогах, тож в пропозиції зазначена лише назва та опис але при цьому не має документального підтвердження відповідності. Тож складається враження про дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій, що наводить на думку про зговір Замовника та завідомого учасника. Не надання Сертифікатів якості на запропоновану продукцію не гарантує їх якість, тож Замовник наражається на небезпеку та порушує Закон .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно п. 2 розділу 2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»затвердженої наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2020 року - Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Інструкції щодо застосування засобу в оголошенні не вимагалися. Щодо сертифікатів та паспортів, в оголошенні йшлося як роз’яснення,а не зобов’язання, надавати кожен документ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».

Номер: 552de29eea5941949049752a64724257
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-30-001414-b.b1
Назва: ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».
Вимога:
Шановний Замовнику, ТОВ «ІМЕД» категорично не згоден з відхиленням нашої найбільш економічно привабливої пропозиції. ТОВ «ІМЕД» запропонувало еквівалентні засоби для миття посуду в професійних автоматичних посудомийних машинах. В складі пропозиції надані всі дозвільні документи на запропоновані засоби згідно чинного законодавства України та відповідно до вимог замовника: Висновок СЕЕ, Сертифікат якості та Інструкція щодо застосування. Згідно цих документів засіб для миття посуду та ополіскування Білизна посуд автомат дозволений до застосування в лікувальних установах різного профілю та дитячих і учбових закладах. Згідно Протоколу тендерного комітету Замовника від 13.04.2020 року, Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ІМЕД» з аргументацією, що учасник не надав технічні характеристики, які були вказані в оголошені. Ми звертаємо увагу Замовника, що в оголошені були викладені дискримінаційні вимоги щодо складу засобів, вказані діючі речовини, які входять в склад лише заявленим засобам, тож еквівалент з точнісінько таким складом не можливий. Натомість, інформація про склад, вказаний в технічних вимогах, не підтверджується жодним документом, що надали інші учасники в тому числі переможець, а саме, а ні в Технічному описі, а ні у Сертифікаті якості не вказаний саме такий склад. При порівнянні Сертифікату якості (в якому й визначаються показники контролю якості, а не конкретний склад) засобу для миття Білизна посуд автомат та «DISHWASH AT» результати нормативно-технічних вимог, показники яких зазначаються в Сертифікатах якості на кожну партію абсолютно однакові: показник концентрації водневих іонів 12,6 та 12,67 ; густина -1,25 та 1,28, що говорить що засоби ідентичні. Крім того, в наданих учасниками Паспортах якості лише вказана торгова марка « PRO servise» марка Б, то ж як розібратись, що це саме «DISHWASH AT» не зрозуміло. Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ «СЕРВІС ПРО», який визнаний переможцем, не надав Сертифікату якості на ополіскувач «DISHINE AT», а Паспорт якості на засіб для миття посуду «DISHWASH AT» взагалі відсутній, адже вказана торгова марка « PRO servise» марка Б, то ж як розібратись, що це саме «DISHWASH AT» не зрозуміло, також відсутні Інструкції чи то Технічний опис щодо застосування засобів для миття та ополіскування посуду в автоматичних машинах. Не надано жодної інформації, яка б підтверджувала саме той технічний опис, що вказаний у вимогах який Замовник вимагав, тож в пропозиції зазначена лише назва та опис але при цьому не має документального підтвердження відповідності. Складається враження про дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій, що наводить на думку про зговір. Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ІМЕД» вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до нього, як учасника процедури публічної закупівлі та порушують права та інтереси його, як учасника, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, що оцінка нашої пропозиції була упередженою. Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; 2. недискримінація учасників. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Зазначені дискримінаційні вимоги призводять до порушення принципу максимальної економії та ефективності, призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників, звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі, що призводить до значного удорожчання предмету закупівлі. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам документації. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем торгів учасника ТОВ «СЕРВІС ПРО», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ТОВ «ІМЕД», чия пропозиція повністю відповідає вимогам документації. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення тендерного комітету (Протокол засідання тендерного комітету від 13.034.2020 року) про дискваліфікацію учасника електронних закупівель ТОВ «ІМЕД» відмінити (скасувати), оскільки Замовник упереджено підійшов до оцінювання нашої пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною та відповідає всім вимогам до миючих засобів згідно чинного законодавства України, а рішення тендерного комітету є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій), а також вимагаємо скасувати Рішення тендерного комітету про визначення переможця електронних закупівель ТОВ «СЕРВІС ПРО», оскільки воно є незаконним (не надав повний пакет документів, згідно вимог документації Замовника). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Адміністрація КЗ "Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат №2" ДОР" розглянула Вашу вимогу код - UA-2020-03-30-001414-b.b1, повідомляємо, що Вашу пропозицію було відхилено в зв’язку з не відповідності із ТУ У 20.4-37642906-001:2015 «Засоби для миття та чищення».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні