• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкової території та внутрішньоквартального проїзду ПРОСП. МАРШАЛА РОКОССОВСЬКОГО, 8-А

Торги відмінено

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 27.03.2020 21:16 - 02.04.2020 18:00
Вимога
Відкликано скаржником

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкової території та внутрішньоквартального проїзду ПРОСП. МАРШАЛА РОКОССОВСЬКОГО, 8-А

Номер: d8ebf9c91f0846379d49e253c4926400
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-27-003747-b.a1
Назва: Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкової території та внутрішньоквартального проїзду ПРОСП. МАРШАЛА РОКОССОВСЬКОГО, 8-А
Вимога:
СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-27-003747-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «Ремдорстрой Плюс» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - «Капітального ремонту асфальтового покриття прибудинкової території та внутрішньо квартального проїзду за кодом ДК021:2015 45233000-9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг» за адресою проспект Рокоссовського Маршала, 8А в Оболонському районі міста Києва. що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 168 від 10.04.2020. Підставою для відхилення зазначено наступне – 1. «п.5 Довідка,складена у довільній формі,яка повинна містити відомості про наявність матеріально технічної бази в м. Києві з зазначенням власне орендоване чи інші підстави використання. Замовник має право здійснити виїзд на місце знаходження матеріально-технічної бази, зазначеної в пропозиції учасника та скласти комісійно відповідний акт. Довідка про наявність матеріально-технічної бази повинна містити інформацію щодо: - підстав використання АБЗ, продуктивність заводу повинна бути не менше 40 т\год (надати документальне підтвердження – паспорт заводу); - атестації АБЗ (надати підтвердження – Атестат, а також позитивне рішення щодо нагляду за атестованим виробництвом – на підтвердження того, що атестат не було скасовано); - підтвердження відповідності ДСТУ вагової (вимірювальної) техніки АБЗ (достатнім доказом буде свідоцтво про повірку вимірювальної техніки або аналогічний документ); 2. п.17 Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (від 3-х договорів), в якій повинна бути зазначена наступна інформація: замовник, дата на номер договору, терміни виконання. Для документального підтвердження інформації, викладеної у довідці, необхідне додавання копій зазначених договорів » (відповідно до протоколу) Підприємство не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – п.5 довідку складено в довільній формі із зазначенням що орендоване. Довідка містить інформацію щодо: - підстав використання АБЗ, продуктивність заводу повинна бути не менше 40 т\год (надати документальне підтвердження – паспорт заводу); - атестації АБЗ (надати підтвердження – Атестат, а також позитивне рішення щодо нагляду за атестованим виробництвом – на підтвердження того, що атестат не було скасовано); - підтвердження відповідності ДСТУ вагової (вимірювальної) техніки АБЗ (достатнім доказом буде свідоцтво про повірку вимірювальної техніки або аналогічний документ); Всі копії додані. п.17 Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в якій зазначено дата на номер договору, терміни виконання. Копії аналогічних договорів додано. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Підприємства адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Підприємства, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Підприємство є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Узгоджено з замовником
Дата скасування: 17.04.2020 09:20