-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Картриджі та фотоциліндри для принтерів і багатофункціональних пристроїв
Торги не відбулися
811 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 056.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 056.00 UAH
Період оскарження:
27.03.2020 16:22 - 10.04.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Усунення дискримінаційних вимог у пункті 5 розділу III Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
Номер:
675cded2d0db41829be3b6cbc705a23a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-27-003171-b.b1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог у пункті 5 розділу III Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
Вимога:
Шановний замовнику!
Звертаємо вашу увагу на те що, для обліку відпуску матеріальних цінностей покупцям існує типова форма накладної-вимоги на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів (ф. № М-11), затверджена наказом Мінстату від 21.06.96 р. № 193. На основі цієї типової форми можливе використання видаткових накладних, що містять усі обов’язкові реквізити, передбачені ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. № 996-XIV. Такі дії не суперечать чинному законодавству, адже, підприємства мають право документувати госпоперації з використанням самостійно виготовлених бланків (Положення про документальне забезпечення записів у бухобліку, затверджене наказом Мінфіну від 24.05.95 р. № 88).
У пункті 5 розділу III Тендерної документації у переліку документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору відсутній документ – видаткова накладна.
Вимагаємо пункт 5 розділу III Тендерної документації викласти в наступній редакції:
«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно до вимог статті 16 Закону Учасником надається за критерієм наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- копії аналогічного/их договору/договорів, зазначеного/их у довідці, та копії актів або видаткової/их накладної/их, оформленої/их відповідно до законодавства України, що підтверджують виконання цього/их договору/договорів за останні 2 роки, що передують даті закупівлі.»
Пов'язані документи:
Замовник
- ТД картріджи зміни.pdf 06.04.2020 19:46
Дата подачі:
03.04.2020 14:50
Вирішення:
Тендерним комітетом прийнято рішення внести відповідні зміни до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю товару: код згідно з ДК 021:2015: 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі та фотоциліндри для принтерів і багатофункціональних пристроїв), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-27-003171-b, виклавши тендерну документацію у новій редакції.
Статус вимоги:
Задоволено