-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 016.-2010 код 28.99.3 Машини й устатковання спеціальної призначеності, н. в. і. у., ДК 021-2015 код 35740000-3 Симулятори бойових дій (обладнання для інтерактивних мультимедійних тирів)
ДК 016.-2010 код 28.99.3 Машини й устатковання спеціальної призначеності, н. в. і. у., ДК 021-2015 код 35740000-3 Симулятори бойових дій (обладнання для інтерактивних мультимедійних тирів)
Завершена
199 999.99
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
13.12.2016 18:22 - 19.12.2016 10:00
Скарга
Відхилено
Вимога про порушень, шляхом усунення дискримінаційних вимог
Номер:
d0b3a7c401d746c996775179e657f001
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-13-001591-a.a1
Назва:
Вимога про порушень, шляхом усунення дискримінаційних вимог
Скарга:
Аналізуючи документи, які повинен подати Постачальник для підтвердження якості товару та зіставляючи їх із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», мною було зроблено висновок про наявність дискримінаційних вимог до учасників, які фактично виключають можливість конкуренції, а отже загрожують впровадженню основоположних принципів добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, зводячи усі новели, реформи вітчизняного законодавства нанівець.
А саме:
- Копія титульної сторінки технічних умов (далі – ТУ) на виробництво навчальних кабінетів, погоджених уповноваженим органом Міністерством освіти і науки України (достатньо погодження первинної реєстрації ТУ), засвідчену (і) печаткою та підписом уповноваженої особи Виробника;
- Копія чинного на дату розкриття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на ІАК, за призначенням для обладнання кабінетів в загальноосвітніх навчальних закладах, засвідчену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника.
-Копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001 виробника ІАК, засвідчені печаткою та підписом уповноваженої особи виробника.
-Копія звіту про остаточну перевірку та оцінку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, якщо дата реєстрації сертифіка-туISO9001 не пізніше ніж один рік від дат складання звіту, якщо пізніше, то надається копія звіту про технічний нагляд, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати оголошення закупівлі, засвідчені печаткою та підписом уповноваженої особи виробника.
-Копією чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001 виробника ІАК, засвідчені печаткою та підписом уповноваженої особи виробника.
-Копії чинних декларацій про відповідність вимогам технічних регламентів електромагнітної сумісності обладнання та безпеки низьковольтного елект-ричного обладнання на ІАК з копіями протоколів випробувань, проведених в акредитованих випробувальних лабораторіях, на відповідність вимогам стандартів, які є доказовою базою відповідності вищезазначених технічних регламентів, та на підставі яких були складені Декларації, засвідчені (у) печаткою та підписом уповноваженої особи виробника.
-Копія документу, що підтверджує статус Постачальника та/або Виробника ІАК, як реселера/партнера компанії виробника/розробника ПЗ у сегменті освіти (Наприклад, Microsoft Authorized Education Reseller або Partner). У випадку надання копії документу виробника, засвідчується печаткою та підписом уповноваженої особи виробника ІАК .
Прошу пояснити, яким чином документи, які стосуються обладнання комп’ютерних класів відносяться до закупівлі, предметом якої є не обладнання комп’ютерних класів, а навчальні симулятори.
Також зазначаю, що включення подібних дискримінаційних вимог є порушенням чинного законодавства України. У зв’язку з цим, вимагаю усунути порушення, шляхом виключення п.6 – 14 документації.
Пов'язані документи:
reviewers
- РІШЕННЯ.docx UA-2016-12-13-001591-a.a1.pdf 08.01.2017 19:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2016 13:54
Вирішення:
вимога/скарга не задоволена
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.01.2017 19:37
Дата виконання рішення Замовником:
19.12.2016 10:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Враховуючи, що тири будуть встановлюватись в навчальних закладах освіти надання документів, зазначених в технічних вимогах обов'язкові.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Непогоджуюсь з рішенням комісії
Номер:
1bd1c572acf24559b608596b47116c98
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-13-001591-a.c3
Назва:
Непогоджуюсь з рішенням комісії
Вимога:
Не згоден з рішенням. ТОВ "ІНТО" будо дискваліфіковано по пунктам, які є дискримінаційними, тобто фактично виключають можливість конкуренції, а отже загрожують впровадженню основоположних принципів добросовісної конкуренції
У відповідності до ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, Стаття 5. Недискримінація учасників, п,3 Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Замовник не має права встановлювати конкретні критерії до сертифікатів, що надаються на предмет закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.12.2016 11:58
Вирішення:
Вимогу / скаргу не задоволено
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
27.12.2016 19:06
Підтвердження вирішення:
Замовнику не зрозуміло, які конкретно висуває вимоги Учасник! Документи, які зазначались в технічному завданні і повинні були підтвердити якість та безпеку використання обладнання для тирів. Щодо Закону "Про публічні закупівлі", то в даній закупівлі Замовник діяв відповідно до Порядку здійснення до-порогових закупівель.
Скарга
Відхилено
Наявна небезпека для здоров'я дітей
Номер:
78c89886f6194e2fb66d87430dad6b51
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-13-001591-a.a2
Назва:
Наявна небезпека для здоров'я дітей
Скарга:
Під час ознайомлення з документацією до допорогових закупівель мною було виявлено, що у складі комплекту необхідною складовою є лазерний випромінювач, який є шкідливим для дітей та може призвести до погіршення зору під час його використання. Тож, незрозумілим є вибір саме цього елементу у складі комплекту, а не інфрачервоного випромінювача, який є менш шкідливим для дитячого ока.
Надаючи відповідь на запитання, наведені вище, прошу посилатися на конкретні стандарти, нормативи, висновки державних органів, підприємств, установ, організацій, зокрема але не виключено Міністерства охорони здоров’я, Міністерства освіти і науки України, які б свідчили про те, що використання лазерного випромінювача під час здійснення навчальної програми є безпечним для ока дитини, яке за своєю оптичною фізіологією є до кінця не сформованим. При цьому незрозумілим є подальше виникнення обставин, які зумовлять погіршення зору, а саме, хто буде нести відповідальність: постачальник, оскільки повинен був попередити про шкідливі властивості лазерного випромінювача чи замовник, який не до кінця вивчив таке складне питання та у своїй технічній документації не запропонував використання саме інфрачервоного випромінювача, який є менш шкідливим за своїми характеристиками.
Пов'язані документи:
reviewers
- UA-2016-12-13-001591-a.a2.pdf 29.12.2016 14:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2016 14:27
Вирішення:
вимогу/скаргу не задоволено
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.12.2016 14:11
Дата виконання рішення Замовником:
19.12.2016 10:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
технічні вимоги до інтерактивного мультимедійного тиру визначені відповідно до навчальної програми
Задовільнена:
Ні