• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95

Бензин А-95

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 10 800.00 UAH
Період оскарження: 27.03.2020 13:32 - 07.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження визначення переможця

Номер: 789e7c12361f4e5abe9973f42f35dab9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-27-001811-b.b1
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
27.03.2020р. через автоматизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу -https://prozorro.gov.ua було опубліковано закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-27-001811-b, про проведення вiдкритих торгiв за предметом закупiвлi: ДК 021:2015: код 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95). Аукціон було проведено 13.04.2020 року. За підсумками аукціону Замовник обрав «переможцем» ТОВ "ТАЙПІАНТ". Керуючись попередньо оголошеними закупівлями Замовника, наприклад UA-2020-02-14-000878-a, Замовник відхилив Учасника ТОВ «НАФТОСЕРВІС ПЛЮС з наступних підстав: Протоколом 26/03/20-2 від 26.03.2020 р. та зазначив наступне: « За умовами пункту 1 розділу 3, при виготовлені сканованих копій документів, які подаються Учасником, повинно бути відтворено 100% інформації, що містить паперовий носій цього документу, з якого було виготовлено відповідну скановану копію документу. Учасник ТОВ «НАФТОСЕРВІС ПЛЮС в складі тендерної пропозиції надав нерозбірливу копію сертифікату відповідності та паспорту якості на запропонований товар, та на цій копії не відтворено 100% інформації, що містить паперовий носій цього документу, з якого було виготовленого відповідну скан копію документу, якість документу не дозволяє прочитати його.» Згідно з цим, ТОВ "ТАЙПІАНТ" надав взагалі нерозбірливу копію сертифікату відповідності, що посилаючись на попередні закупівлі Замовника та на пункту 1 розділу 3 є порушенням вимог тендерної документації. Також, слід зазначити що згідно з пунктом 13 Додатку 2 до Тендерної документації : «Учасник має надати Копія паспорту якості, який буде надаватися при поставці Товару, завірена Учасником відповідно до вимог тендерної документації.» Натомість, ТОВ "ТАЙПІАНТ" надав паспорт якості від 13.08.2018 року- гарантійний термін зберігання за яким, становить – 6 місяців. Відповідно до п. 5.6. Наказу МІНІСТЕРСТВА ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ № 271/121 від 04.06.2007 року, паспорт, що видається випробувальною лабораторією на нафту або нафтопродукт, який відпускається, заповнюється в повному обсязі показників, обумовлених нормативним документом на нафтопродукт. Значення показників, що не визначались випробувальною лабораторією, переносяться з даних паспорта, виданого вантажовідправником чи іншою випробувальною лабораторією, до якої проба надсилалась на випробування, про що робиться відповідна примітка. У паспорті якості зазначаються номер та дата його видачі. Паспорт якості підписується лаборантом, що заповнював паспорт якості, та начальником лабораторії, підписи завіряються печаткою. Паспорти якості, видані вантажовідправником (отримані з транспортними документами) по одному примірнику від кожної партії нафти та/або нафтопродукту, зберігаються в організації не менше трьох місяців після реалізації даної партії нафтопродукту. Отже, за вказаним строком дії відсутня чинність паспорту, та він не може бути наданий при поставці Товару, що суперечить вимогам тендерної документації. Слід зазначити, що ТОВ "ТАЙПІАНТ" надав у складі тендерної пропозиції ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутність місць оптової торгівлі №990614201901692 з терміном дії до 27 серпня 2020 року. Але, Учасник не надав забезпечення здійснення продовження ліцензії, що було підставою для відмови у попередніх закупівлхя КНП "ЦПМД №2 ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ", хоча Замовник по факту цього не вимагав. Але це було підставою для відхилення деяких Учасників, що свідчить про дискримінаційні дії Замовника стосовно інших Учасників. Також у довідці з інформацією про перелік автозаправних станцій, як максимально наближені до місць дислокації автотранспорту Замовника, ТОВ "ТАЙПІАНТ" зазначив «Укрнафта 20/016 з адресою :смт. Пісочин, вул. Крупської, 50» . ТОВ "ТАЙПІАНТ" надав у складі пропозиції «Договори АЗС партнери Авиас» всередині якого договір між ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» та ТОВ "ТАЙПІАНТ". Натомість ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» не має ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Виходячи з цього незрозуміло з яких саме підстав здійснюватиметься продаж талонів Бензину А-95, ТОВ "ТАЙПІАНТ", який не надав жодного підтвердження своєї співпраці з «Укрнафта». Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації, а саме кваліфікаційних критеріїв, в яких Замовник зазначив вимогу, щодо подання копію виконаного договору на поставку аналогічного товару та копію видаткової накладної (накладних ) до цього договору та оригінал відгуку від замовника, щодо виконання цього договору. Аналогічним товаром, виходячи з тендерної документації є згідно з ДК 021:2015: код 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95). ТОВ "ТАЙПІАНТ" не надав жодного договору, на підтвердження свого досвіду щодо поставки Бензину А-95. Виходячи з вищевикладеного, Вважаємо, що Замовник КНП "ЦПМД №2 ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ" порушив основоположні принципи проведення закупівель, які закріпленні у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. У такий спосіб враховуючи, враховуючи той факт, що Замовником було порушено законодавство з питань публічних закупівель, вважається дискваліфікувати пропозицію Учасника ТОВ "ТАЙПІАНТ" та перейти до розгляду інших Учасників, при цьому мати однакове ставлення для всіх та не надавати привілеї іншим. В тому випадку, якщо Замовником буде проігноровано наявні порушення Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «НАФТОСЕРВІС ПЛЮС» БУДЕ ВИМУШЕНЕ ЗВЕРНУТИСЯ ДО ГРОМАДСЬКОГО КОНТРОЮ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ - HTTPS://DOZORRO.ORG, А ТАКОЖ ДО АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ ТА ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ, ЗОКРЕМА ДО ДЕПАРТАМЕНТУ ЗАХИСТУ ЕКОНОМІКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ. У відповідності до Стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме порушення законодавства про закупівлі : Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Враховуюче вищенаведене: ВИМАГАЄМО: 1. Відхилити пропозицію ТОВ "ТАЙПІАНТ" з підстав передбачених тендерною документацією та ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Перейти до розгляду інших пропозицій з урахуванням ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Не здійснювати дискримінаційні заходи, шляхом надання переваги іншим Учасникам.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу Замовник повідомляє наступне: Станом на 27 квітня 2020 року, тендерну пропозицію Учасника ТОВ "Тайпіант" було відхилено. Відповідно до ч.4 ст.28 Закону, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Замовник жодним чином не дискримінує Учасників процедури закупівлі, проводить об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, та не надає преференцій нікому з учасників процедури закупівлі. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Задоволено