-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 15331000-7 «Оброблені овочі» (ДК 016:2010 код 10.39.1 «Плоди та овочі, оброблені та законсервовані, крім картоплі») (Паста томатна, горох консервований, кукурудза консервована, ікра кабачкова, капуста квашена, помідори квашені, огірки квашені)
Торги не відбулися
3 979 328.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 896.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 896.64 UAH
Період оскарження:
28.11.2016 09:37 - 25.12.2016 00:00
Вимога
Без відповіді
про незаконність відхилення
Номер:
0047f2b3fc30402caded8778f78c6d86
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-28-000100-c.a2
Назва:
про незаконність відхилення
Вимога:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Вас надати додаткову інформацію щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «Стартрейдінг» по закупівлі ДК 016:2010 код 10.39.1 - "Плоди та овочі, оброблені та законсервовані, крім картоплі" (за кодом СРV за ДК 021:2015 код 15331000-7 - Оброблені овочі), оголошення № UA-2016-11-28-000100-c.
Щодо причин відхилення пропозиції маємо зауважити наступне.
1. Відсутня копія рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей на транспортні засоби, що будуть залучені при реалізації продуктів, згідно вимог додатку № 2 до ТД.
Учасником у своїй пропозиції наданий номер відповідного рішення про реєстрацію потужностей на пакування, відновлення, транспортування, зберігання, реалізація. Тобто вимога замовника виконана. Просимо уважно дивитись пропозиції учасників, які не відповідають Вашим особистим критеріям.
2. Відсутня копія аналогічного договору на постачання кукурудзи консервованої, ікри кабачкової, капусти квашеної, огірків квашених, згідно вимог п. 3.2. Таблиці 1, Додатку 1 до ТД.
Відповідно до порядку визначення предмету закупівлі затвердженим наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 визначено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака… Предметом закупівлі є 10.39.1 - "Плоди та овочі, оброблені та законсервовані, крім картоплі". Відповідно до зазначеного ТОВ "Стартрейдінг" надав аналогічний договір.
Враховуючи викладене, вважаємо аргументацію Замовника щодо причин відхилення учасника ТОВ «Стартрейдінг» недостатньою та вимагаємо надати додаткову інформацію, для подальшого оскарження дій Тендерного комітету УО Дарницької РДА в м. Києві до органу оскарження.
Нагадуємо, що незнання законодавства не звільняє від відповідальності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.01.2017 14:43
Вимога
Залишено без розгляду
Про приведення ТД у відповідність до законодавства
Номер:
232989e50fe24474b9854ab69f4f9eef
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-28-000100-c.a1
Назва:
Про приведення ТД у відповідність до законодавства
Вимога:
Голові тендерного комітету Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Вимога
в порядку ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»
УО Дарницької РДА в м. Києві у своїй тендерній документації виклали вимоги до учасників та пропонованого товару, які частково не відповідають чинному законодавству виходячи з наступного.
Відповідно до п. 3 Таблиця 1 Додатку 1 Замовник вимагає надання учасником підтвердження виконання аналогічних договорів, в той же час не визначено яка кількість аналогічних договорів повинна бути надана, в той же час цей пункт можна трактувати по різному, як надання одного договору так і декількох та таку ж кількість відгуків.
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», зазначена вимога чітко встановлює кількість аналогічних договорів, а саме, - 1 договір.
Відповідно до п.8 Таблиця 3 Додатку 1 «Переможець на виконання вимоги статті 17 Закону надає інформацію, викладену нижче» Замовник вимагає надання переможцем «Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)…».
Згідно з ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
На сьогоднішній день інформація про відсутність та/або наявність заборгованості із сплати податків і зборів наявна у відкритих джерелах на офіційному веб порталі Державної фіскальної служби (sfs.gov.ua.businesspartner), а тому вимагати надання цієї інформації від учасника чи переможця, законодавство забороняє.
Відповідно до п.1 Таблиця 1 Додатку 1 Замовник вимагає надання «Копії санітарних паспортів на кожний автомобільний транспорт, яким буде здійснюватися постачання товару завірені підписом та печаткою учасника (у разі наявності)».
Згідно з внесеними змінами до чинного законодавства України з 20.09.2016 року санітарні паспорти на автомобільний транспорт не видаються, та вимагати такі документи, навіть за наявності, є протизаконним, оскільки ненадання такого документу або довідки про відсутність такого документу є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Відповідно до п. 5 Додатку 2 Замовник вимагає надання документів:
«- копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів;
- у разі наявності у Учасника експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів копія рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей на такі об’єкти не подається;».
Згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку, які проводять свою діяльність пов’язану з продуктами харчування тваринного походження зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл для потужностей.
В той же час експлуатаційний дозвіл на потужність «автотранспорт» не видається, але зазначається що відповідальність за забезпечення санітарних норм при транспортуванні несе перевізник.
Зазначена вимога Замовника встановлює колізію між двома вимогами які Замовник може трактувати по різному.
Відповідно до п. 5 Додатку 2 Замовник вимагає надання документів:
«копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення або декларація про якість, сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009; ISO 9001:2008…»
Зазначаємо, що вимога надання учасником «сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009; ISO 9001:2008» це є дискримінаційною вимогою Замовника виходячи з того, що системи управління якістю та безпечністю належать до нерегульованої сфери та не є обов’язкові для отримання учасниками, встановлення цього критерію зменшує конкуренцію під час закупівлі продуктів харчування.
Враховуючи вищевикладене, просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, а саме:
1. Встановити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з наданням ОДНОГО договору з одним відгуком;
2. Виключити надання переможцем оригіналу або нотаріально завірена копії довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
3. Виключити вимогу Замовника щодо надання копії рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей;
4. Виключити вимогу Замовника щодо надання копії санітарних паспортів на кожний автомобільний транспорт, яким буде здійснюватися постачання товару завірені підписом та печаткою учасника (у разі наявності);
5. Виключити вимогу Замовника щодо надання учасником копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009; ISO 9001:2008.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.12.2016 19:20
Вирішення:
Шановний учасник!
1. Відповідно до п.3 Таблиці №1 Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати копії виконання аналогічних договорів, завірені підписом та відбитком печатки Замовника, на поставку ДК 021:2015 код 15331000-7 «Оброблені овочі» (ДК 016:2010 Код 10.39.1 «Плоди та овочі, оброблені та законсервовані, крім картоплі») (Паста томатна, горох консервований, кукурудза консервована, ікра кабачкова, капуста квашена, помідори квашені, огірки квашені), та листи відгуки. Конкретна кількість таких договорів та листів відгуків не зазначена оскільки учасник може надати таку кількість яку вважає за необхідне, але зрозуміло що не менше одного.
2. Відповідно до ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку від 15.01.2016р. № 3302-06/906-06 на сьогодні зазначений вами податковий сервіс не є державним реєстром, у якому б розміщувалися всі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами державної фіскальної служби, оскільки вказані довідки видаються платникам податків безпосередньо.
3. Відповідно до п.1.3 Таблиці №1 до тендерної документації учасник повинен надати Копії санітарних паспортів на кожний автомобільний транспорт, яким буде здійснюватися постачання товару завірені підписом та печаткою учасника (у разі наявності). Уразі якщо строк дії санітарного паспорту закінчився учасник повинен надати копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 №39.
4. На виконання наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 №39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам»
- «…1.3. Оператор ринку харчових продуктів, який провадить діяльність, що відповідно до вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов'язаний подати до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, яка використовується на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів, відповідно до цього Порядку.» - «… 1.4. Оператор ринку, який провадить діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів рослинного походження, не подає до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, на яку цим оператором ринку отримано експлуатаційний дозвіл».
- Відповідно до п.69 ч.1 ст.1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», потужності – це споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів.
- Оскільки експлуатаційний дозвіл видавався на приміщення, то учаснику необхідно надати копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, що і зазначено у тендерній документації.
5. Відповідно до п.5 Додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, в тому числі , сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009; ISO 9001:2008. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, в тому числі, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством, в тому числі сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009; ISO 9001:2008. Встановлення такого кваліфікаційного критерію дає змогу замовнику отримати інформацію про учасника, що надасть можливість зорієнтуватись наскільки учасник буде надійним у виконанні своїх зобов’язань оскільки управління освіти закупає продукти для дитячих навчальних закладів.
Статус вимоги:
Не задоволено