-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове "селянське" 72,5-79,9 % моноліт
Завершена
703 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 515.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 515.00 UAH
Період оскарження:
27.03.2020 12:03 - 07.04.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Тендерна документація Додаток№1 п. 1,4
Номер:
b50c2f2cdab34cffaeaca133375106f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-27-000566-c.c3
Назва:
Тендерна документація Додаток№1 п. 1,4
Вимога:
Використання послуг спеціалізованого підприємства,щодо санобробки трпнспортиних засобів не передбачено нормами чиного законодавства України. Власне, на виробників харчових продуктів покладається відповідальність за дотримання вимог,що стосується транспортування харчових продуктів. Оскільки,ми виробляємо та поставляємо продукцію власного виробництва до покупця з врахування того,що в нас на підприємстві діє сертифікована лабораторія,ми самостійно проводими санобробку транспортних засобів з використання яких відбувається постачання товару. Факт паставки товару в безпечних умовах пітверджується внутрішнім документом а саме,довідкою про санітарну обробку машин. У зв'язку з наведеним просимо внести зміни в тендерну документацію в частині виключення необхідного документу а саме копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції ТЗ.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист про відсутність необхідності санпаспортів.pdf 01.04.2020 13:41
Дата подачі:
01.04.2020 13:41
Вирішення:
Добрий день! Дякуємо за слушне питання, по суті якого повідомляємо: одним із кваліфікаційних критеріїв до Учасника є документальне підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів. Для підтвердження даного критерію вимагається надати копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортних засобів, інформацію щодо графіку її проведення та документальне підтвердження фактично виконаних робіт (наданих послуг) на останню дату, яка передує даті подання пропозицій.
У Вашому випадку, при умові проведення дезінфекції транспортних засобів сертифікованою лабораторією, яка є структурним підрозділом виробництва, необхідно надати лист – пояснення по даному питанню і, звичайно, підтвердити сертифікацію лабораторії та факт виконаних робіт (наданих послуг) по санобробці транспорту на останню дату, яка передує даті подання пропозицій. Ця пропозиція буде визнана такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації (далі – ТД).
Для уникнення формальних непорозумінь по даному питанню, розд.1 Додатку 1 ТД буде доповнено правом Учасника надати відповідні пояснення та інші документи, які підтверджують проведення дезінфекції транспорту (при умові неможливості подачі якогось із документів, вказаних у підпункті 1.4 розд.1 цього Додатку).
Щодо долученого до Вашої вимоги листа Держсанепідемслужби України, то тендерною документацією не вимагається надання Учасником санітарних паспортів на автотранспорт.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Тендерна документація
Номер:
b44135fbfde043c5a53b65be5bb3acd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-27-000566-c.b2
Назва:
Тендерна документація
Вимога:
В тендерній документації в додатку: №2 Інші умови п. 4. Для підтвердження безпечності товару, що пропонується, Учасник в складі тендерної пропозиції надає сертифікат ISO 22000:2018/ISO 22000:2005, який виданий на ім’я Учасника стосовно від ланки, яку він займає в ланцюгу від виробництва до споживання харчових продуктів.
ЗУ "Про публічні закупівлі" не містить вимог,щодо певних сертифікатів,тому просимо внести зміни та зазначити,що Учасник повинен мати сертифікат з впровадженими системи управління безпечністю харчової продукції без уточнень виду та назви. Дана вимога є дискримінаційною.Дякую
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2020 13:05
Вирішення:
Добрий день!
Враховуючи те, що масло є продуктом щоденного харчування курсантів, для підтвердження його якості Замовник скористався своїм правом (ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі») вимагати від Учасників сертифікати, які підтверджують діяльність Учасника на принципах управління безпечністю харчових продуктів до будь-яких організацій харчового ланцюга за системою НАССР. Незрозумілим є Ваше питання щодо наявності іншого сертифікату з впровадженими системи управління безпечністю харчової продукції. Якщо Ви маєте на увазі сертифікати ДСТУ ISO 22000:2007 (ІSО 22000:2005, IDТ)/ ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), то їх наявність буде прийнята, як така що відповідає вимогам Додатку №2 тендерної документації.
Отже, наведені умови тендерної документації жодним чином не порушують права Учасників, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не є дискримінаційними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога до проєкту договору
Номер:
08dd973161b448d49aeba1557fb73d69
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-27-000566-c.a1
Назва:
Вимога до проєкту договору
Вимога:
З врахуванням роботи підприємства-виробника товару (постачальника), а також умов, запропонованого Вами ж проекту Договору про закупівлю, вважаємо за необхідне висловити свої зауваження до згаданого проекту Договору
1. Підпунктом 6.2.3. проекту Договору, в якому закріплено Ваше право провести експертизу поставленого товару на його відповідність заявленій якості, доцільно доповнити Вашим обов’язком проводити відбір зразків для проведення експертизи за обов’язкової участі нашого уповноваженого представника. Адже нам невідомо чий саме товар буде передано на лабораторне дослідження під написом, що він є наш. Умова проекту Договору у запропонованій Вами редакції призведе до можливості притягнення нас до відповідальності без нашої вини.
У зв’язку із наведеним, вважаємо за доцільне пропонувати Вам внести зміни в п.п.6.2.3. проекту Договору та доповнити його наступним реченням: «Замовник має право провести експертизу поставленого товару на його відповідність заявленій якості із залученням відповідних, уповноважених на проведення такого роду експертиз, установ/організацій. Відбір зразків для контролю якості поставленого товару відбувається за обов’язкової присутності уповноваженого представника Постачальника, якого він повідомляє завчасно про намір відібрати зразки для проведення дослідження».
2. Підпунктом 6.3.4. проекту Договору закріплено наш обов’язок у випадку поставки товару неналежної якості в цей же день замінити його на товар належної якості. З врахуванням того, що Замовник спершу має повідомити Постачальника про свої претензії щодо якості поставленого товару, а Постачальник в свою чергу має право їх не визнавати, – реалізувати згаданий підпункт проекту Договору у Вашій редакції буде неможливо. Тому вважаємо за необхідне ініціювати збільшення строку на заміну товару, з метою забезпечення можливості його реального виконання в подальшому.
3. Підпунктом 6.3.9. проекту Договору закріплено наш обов’язок здійснити оплату лабораторних випробувань зразків товару на відповідність якості, заявленої у тендерній пропозиції. Така редакція даного підпункту може призвести до зловживання Замовником свого права ініціювати проведення експертиз, адже в будь-якому випадку тягар оплати покладається на Постачальника.
З метою забезпечення справедливості та рівності сторін договірного зобов’язання вважаємо за необхідне пропонувати викласти даний підпункт в наступній й редакції:
«Постачальник зобов’язаний здійснити оплату лабораторних випробувань зразку товару на відповідність якості, заявленій у тендерній пропозиції, за умови встановлення лабораторним дослідженням (висновком експертизи) факту поставки Постачальником неякісного товару. В протилежному випадку оплата експертизи (лабораторних досліджень) покладається на сторону – ініціатора такого дослідження».
4. Щодо розділу 7 «Відповідальність сторін» проекту Договору, слід зазначити наступне: проекту даного розділу договору суперечить принципам цивільного законодавства щодо розумності та справедливості умов договору (ст. ст. 3, 509, 627 ЦК України). Закріплений розмір штрафних санкцій для Постачальника є надмірним на відміну від відповідальності Замовника, яка взагалі відсутня.
5. Не зрозуміло хто таки «Уповноважений», що згадується у п.11.5. проекту Договору. Вважаємо, що слід уточнити інформацію щодо даного суб’єкта, так як його дії можуть спричинити виникнення юридичних фактів для сторін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2020 16:05
Вирішення:
Добрий день! Так як сторони є вільними в укладенні договору, його проект складений з метою мінімізації ризиків Замовника, пов’язаних із недобросовісним Постачальником.
Водночас, з ціллю залучення до торгів більшої кількості Учасників, окремі Ваші зауваження щодо термінів/уточнень прийняті до уваги і до проекту договору будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено