• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Замулинецький навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня- дошкільний навчальний заклад" в с.Замулинці Матеївецької сільської ради об'єднаної територіальної громади Коломийського району - капітальний ремонт ( у рамках здійснення заходів з енергозбереження) (ДК 021:2015 – 45450000-7– «Інші завершальні будівельні роботи»)

Торги відмінено

5 811 403.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 27.03.2020 11:41 - 08.04.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Не правомірність визначення переможця

Номер: 0f135266a016469da68b9daac91e9b61
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-27-001137-b.b3
Назва: Не правомірність визначення переможця
Вимога:
Ми вирішили додати ще одне зауваження .Згідно календарного графіка переможець уже виконав електромонтажні роботи ще до 30.06.2019р , а перепрошуємо це 2020рік , так для чого це вся тяганина з переможцями...
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

Не правомірне визначення переможця.

Номер: 607c056bec31484cb911f2ebbf95e575
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-27-001137-b.b2
Назва: Не правомірне визначення переможця.
Вимога:
Помилки які припустився Замовник при визначені переможця торгів : Прослідковується зговір КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ» з другим учасником ПП «АЛЬБАТРОС-28» , пояснимо в чому вбачається зговір а саме: в розробці технічної частини складання кошторису , якщо подивитись на саме подання локального кошторису , договірної ціни то можна сказати, що вони зроблені кошторисником проектної організації КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ» І.І.Зубенком. Пояснення одне що в одного що в другого учасника одна методика, перексерино з проекту Замовника: титульні сторінки з проектного екземпляра, чого ні один учасник тендерних закупівель ніколи ніде не подає, а вони у них одинакові – співпало так. Одні і ті самі ціни на матеріальні ресурси , а повинна бути різниця на 20% - тому що учасник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ» працює з ПДВ 20% , а ПП «АЛЬБАТРОС-28» з ставкою 5% висновок з цього у другого учасника ціни повинні включатись у вартість матеріалів враховуючи ПДВ , а що саме головне що вони одинакові у більшості-співпало так. Пояснюємо , що робить кошторисник : 1.Заробітна плата у ПП «АЛЬБАТРОС-28» - 10000гривень в КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ» -10300гривень 2. Прибуток у ПП «АЛЬБАТРОС-28» - коефіцієнт - 7.4 в КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ» - коефіцієнт - 6.8 3. . Адмінвитрати у ПП «АЛЬБАТРОС-28» - коефіцієнт - 3.8 в КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ» - коефіцієнт - 1.23 Ці показники водяться перед тим як приступається для розробки кошториса і вся різниця . 4. ПП «АЛЬБАТРОС-28» - єдиний податок 5% в КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ» - ПДВ 20% , що робить Учасник ПП «АЛЬБАТРОС-28» - єдиний податок 5% взамін того щоб перерахувати і змінити ціни щоб вони не були такі самі як в учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАРНИК ОТГ» він добавляє на різницю тої суми між 5 % і 20% ПДВ –кошти на покриття ризику- 98.587 тисч гривень та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 398.291тисяч гривень із якого такого розрахунку навіть такі суми на будівництво, яке розраховано до 31.08.2020року.З цих розрахунків виходить що нашу державу просто штормить із інфляцією це катастрофа, шкода що не бачать наші економісти що малюють нам такі учасники. Ми рахуємо що дані учасники повинні бути дискваліфіковані . 5. Щоб подавати такі дані як кошти на покриття ризику- 98.587 тисч гривень, 6. кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 398.291тисяч гривень – потрібно зробити було розрахунок на дані затрати , а їх не має просто подані підігнані нічим не обгрунтовані суми. 7. Але зауважте Ви як Замовник всеодно оприділяєте ПП «АЛЬБАТРОС-28» переможцем торгів.Тим самим дискримінуєте нас настипних учасників , ставите не в рівні умови. Тепер по порядку , чому не повинен бути вже і після рішення Замовника. 1.Всі довідки потрібно бкуло здати переможцю на протязі 5 днів , що було зроблено переможцем довідки були здані 04.05.2020р в 09:15годин , так як переможець був визнаний 20.04.2020р в 16:50 годин то довідку з УМВС потрібно було здати до 04.05. 2020р до 16:50, а не в 18:11, де вже пройшов термін 5 днів . 2. До формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки, допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. 2.В переможця ПП «АЛЬБАТРОС-28» в локольному кошторисі і в договірній ціні включено роботу яку Замовник в технічному завданю не надавав , це пункт 141, РН 20-41-1 , Навантаження сміття 100т кількістю 0,51402, на суму 1042гривні . – не витримана умова тендерного завданя , це є грубе нарушення і пояснити , що це є несуттєва формальна помилка не можна. Учаснику не потрібно було включати на свій розсуд те що не вимагається , цю роботу можна буде включити в процесі виконання робіт при підписані актів виконаних робіт до заключивши договір на непередбачені роботи . 3. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; Про що це говорить , що учасник згідно проведеного акціону повинен , згідно свого пониження понизити ціну на 70000 гривень в сторону пониження . Тепер розглянемо , що зробив учасник переможець , а він собі узаконив ті кошти що до акціону з фонаря написані були . Так щоб все понизити він все на оборот повишає в договірній ціні : Було стало повишає тис. грн Прмі витрати – 3279.0665грн 3642.567грн 363.501грн Заробітна плата-1386.33666грн 1654.263грн 267.927грн Загально виробничі витрати- 664.41498грн 754.940грн 90.525грн Вартість буд матеріалів - 1886.71582грн 1980.676грн 93.960грн Вартість буд. Машин -6.014 грн 7.628грн 1.614грн ---------------- 817.092 грн Тоді із наведеного видно що беремо перексерюємо кошторис ( доречі хтось його дав від замовника) але так як він надається з ПДВ, то здаємо як надруковано , добавляємо суми інфляції від фонаря , кошти ризику від фонаря , а потім після акціону йдемо до того хто дав і на правах переможця пишимо все те що нам потрібно для нормальної роботи . Хочемо відмітити те що якщо учасник надав розрахунки які склались на поточнй рік на заробітну плату на 10000грн , то вона не повина повишатись до 12200грн з яких це вже розрахунків вона пивишаються (це вже ніякими розрахунками і не пахне ), учасник міг понизити свій розрахунок який склався з розрахунку на поточний рік – прокол кошторисника. От показник прибутку і адміністративних витрат правильно зроблено, бо там зроблено пониженя з прибутку -7.40 грн/люд-г стало 6.80 грн/люд-г , адмінвитрат з 1.38 грн/люд-г стало 1.23 грн/люд-г Учасник переможець не надав довідку загальновиробничі витрати на будову – 754.940грн. , звідкіля ця сума така взялась з яких розрахунків . Ми можемо ще продовжувати , але рахуємо що цих зауважень на визначення переможця достатньо , щоб відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З повагою.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: f9c53083a2e24546927f0f28e7c1794a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-27-001137-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Відповідно до пункту 16 частини першої статті 1 Закону “пов’язана особа” - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи; фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Таким чином, під час проведення процедур закупівель замовник перевіряє наявність підстав, зазначених у пункті 7 частини першої статті 17 Закону, оскільки Матеївецької сільської ради об'єднаної територіальної громади Коломийського району є власником КП "Господарник ОТГ". Вимагаємо дискваліфікації учасника торгів якого замовник визнав переможцем з порушенням законодавства України, в разі не виконання вимоги дана скарга буде передана в відповідні державні органи для врегулювання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Протоколом тендерного комітету №50 КП "Господарник ОТГ" було відхилено, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Задоволено