• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з доставки на судна від причалів портів, зняття для доставки на причали портів або пересадка з судна на судно морських лоцманів Замовника плавзасобом Виконавця, пристосованим для обслуговування лоцманів на акваторіях, що знаходяться у зоні відповідальності філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» (акваторія морського порту Маріуполь)

Послуги з доставки на судна від причалів портів, зняття для доставки на причали портів або пересадка з судна на судно морських лоцманів Замовника плавзасобом Виконавця, пристосованим для обслуговування лоцманів на акваторіях, що знаходяться у зоні відповідальності філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» (акваторія морського порту Маріуполь). Детальний опис - згідно Тендерної документації.

Завершена

3 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Період оскарження: 24.11.2016 17:29 - 12.12.2016 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 397ed394829b4c9d912731d5cdc9024f
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-24-001392-c.a1
Назва: Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
1. Просимо привести у відповідність потужність плавзасобів, вказану у тендерної документації: Загальні положення п.4.2 опис окремої частини предмета закупівлі: плавзасобом потужністю не менше 6000 к.с. - 67 годин; плавзасобом потужністю не менше 3000 к.с. - 240 годин. Додаток 1. ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС ПОСЛУГ, ЩО ЗАКУПОВУЮТЬСЯ (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі): плавзасобом потужністю не менше 5700 к.с. - 67 годин; плавзасобом потужністю не менше 2500 к.с. - 240 годин. Додаток 4. Тендерна форма «Пропозиція»: плавзасобом потужністю не менше 6000 к.с. - 67 годин; плавзасобом потужністю не менше 3000 к.с. - 240 годин. 2. Що стосується проекту договору про закупівлю (додаток 2 тендерної документації): Пункт 3.6. Розділу 3. («Ціна Договору») пропонуємо викласти у наступній редакції: «3.6. Якщо під час надання послуги Замовнику виникла необхідність попутної роботи, то тільки та частина вартості послуги, яка відповідає фактичній тривалості виконання попутної роботи, зараховується з коефіцієнтом 0,5. При цьому, представником Замовника в наряді робиться напис «ПОПУТНА РОБОТА».» Пункт 5.1. Розділу 5. («Порядок здійснення оплати») пропонуємо викласти у наступній редакції: «5.1. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку, своєчасно зареєстрованої податкової накладної та за умови наявності підписаного Акту наданих послуг.» В пункті 8.6. Розділу 8. («Відповідальність Сторін») вказані штрафні санкції за перевищення строків, визначених п.198.6 ст.198 ПКУ. Таке формулювання є неприйнятним в зв’язку з тим, що застосувати штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних мають право тільки органи ДФС України. Пропонуємо п.8.6. виключити. Пункт 11.1. Розділу 11. («Строк дії Договору») викласти у наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з 01.01.2017 року і діє до 31.12.2017 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашого звернення Тендерним комітетом Замовником буде затверджено нову редакцію Тендерної документації за даним предметом закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено