-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Засоби догляду за малюками
Завершена
179 638.46
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 492.17 UAH
мін. крок: 0.3% або 492.17 UAH
Період оскарження:
27.03.2020 10:13 - 09.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення Замовника
Номер:
a11a22325f4440a4b54aa1312810a90e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-27-000304-a.b1
Назва:
Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Вимога у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 24.04.2020 16:14
- Відповідь на вимогу АСХОР ТРЕЙД 27.04.2020.pdf 27.04.2020 14:43
Дата подачі:
24.04.2020 16:14
Вирішення:
Відповідь на подану вимогу
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
27.04.2020 14:43
Підтвердження вирішення:
Тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради (надалі - Підприємство) у відповідь на Вашу вимогу щодо відхилення пропозиції ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» повідомляє.
14.04.2020 на торгівельному майданчику E-TENDER.UA для державних закупівель PROZORRO шляхом проведення електронного аукціону згідно предмету закупівлі по ДК 021-2015:33750000-2 «Засоби догляду за малюками» за лотом 1 «Підгузки для дорослих» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-27-000304-а) визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» (ЄДРПОУ 41755462) найбільш економічно вигідною.
Відповідно до вимог тендерної документації по даній закупівлі спроможність Учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналами гарантійних листів виробників (якщо Учасник не є виробником товару) або офіційних представників виробників на території України, що підтверджують можливість постачання Учасником запропонованого Товару в необхідній кількості, необхідної якості та в потрібні терміни, які визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника. Гарантійні листи повинні включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасник повинен надати (завантажити у сканованому вигляді) оригінали таких гарантійних листів та копії документів, що підтверджують офіційний статус представників виробників (для усіх листів, наданих офіційними представниками, а не виробниками).
Учасником ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» на виконання даної вимоги тендерної документації Замовника долучено гарантійний лист ТОВ «АФІНА-ГРУП» від 13.04.2020 №31, яким визначено, що ТОВ «АФІНА-ГРУП» (ЄДРПОУ 33324489), що є офіційним дистриб’ютором продукції Bella, виробник TZMO S.A., Польща, підтверджує, що ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» має повноваження представляти продукцію в закупівлі. Довідкою про дистрибуцію від 20.01.2020 №20.01.208 ТОВ «БЕЛЛА-ТРЕЙД» підтверджує, що ТОВ «АФІНА-ГРУП» (ЄДРПОУ 33324489) є офіційним дистриб’ютором продукції ТОВ «БЕЛЛА-ГРУП» на території м.Полтава, Полтавська обл., м.Запоріжжя, Запорізька обл.
Керуючись п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, Замовником надіслано листа до ТОВ «Белла-Трейд», з проханням підтвердити гарантію постачання продукції Учасником - ТОВ «АСХОР ТРЕЙД».
Листом від 15.04.2020 №15-04-206 ТОВ «Белла-Трейд» зазначило, що гарантування поставки товару, визначений оголошенням UA-2020-03-24-001041-a, ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» повинно було звернутися до офіційного дистриб’ютора в Сумській області – Філії ТОВ «ЛИДЕР-ТРЕЙД СУМИ» ТОВ «ЛІДЕР-ТРЕЙД» або офіційного, ексклюзивного імпортера представником виробника в Україні – ТОВ «Белла-Трейд».
Окрім того, Учасником не долучено документи, що підтверджують офіційний статус представників виробників (для усіх листів, наданих офіційними представниками, а не виробниками). Такими документами є довіреність чи договір на виконання функцій офіційного представника виробника на території України.
Щодо твердження ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» відносно незаконності вимоги Замовника надання гарантійних листів, повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними».
У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону.
Неспроможність Учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Крім того, існує досвід попередніх торгів, на яких недобросовісні Учасники пропонують товари, не звертаючись до виробників щодо виконання таких поставок, включають у свою пропозицію товари, що не відповідають технічним характеристикам, завідома вводячи в оману Замовника. Замовник зі свого боку не має змоги бути експертом щодо наданих учасниками документів, але завжди може звернутись до виробників щодо підтвердження повноважень якихось учасників у разі наявності листа. Адже після визначення переможця та укладення договору Замовник не може впливати на дії недобросовісних Учасників.
Отже, вимога надання гарантійного листа виробника/офіційного представника виробника наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів відповідає принципам здійснення публічних закупівель та не сприяє дискримінації потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до вимог п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в додаток 5 до тендерної документації, в «Медико-технічні вимоги», було включено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну специфікацію та перелік документів на товар, які має надати Учасник.
При цьому специфікація та медико-технічні вимоги містять: детальний опис товарів, що закуповуються, їх технічні та якісні характеристики; вимоги, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Стосовно, заперечень відносно невідповідності запропонованої продукції медико-технічним вимогам тендерної документації, а саме: відсутність інформації щодо наявності в підгузках-трусах для дорослих, розмір L та підгузках-трусах для дорослих, розмір М, системи нейтралізації запаху та вологонепроникної зовнішньої поверхні підгузок та анатомічної форми, повідомляємо.
ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» у вимозі стверджує, що згідно технічної характеристики запропоновані підгузки-труси для дорослих використовуються при нетриманні сечі, мають гідрофобні бічні бортики, що захищають від протікань, бокові еластичні манжети в паховій області, поглинальний шар із целюлози з суперабсорбентом, поверхня з ламінату паронепроникного, треба розуміти як відповідність вимогам, встановленим в тендерній документації.
Проте, у вимогах до предмету закупівлі, визначеними в тендерній документації по даній закупівлі зазначено, що Учасники повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку 5 цієї тендерної документації.
Відповідно до документів, долучених на підтвердження відповідності вимогам, Учасником долучено документи, у яких не прописано відповідність критеріям, зокрема системи нейтралізації запаху та вологонепроникної зовнішньої поверхні підгузок та анатомічної форми. Ваші посилання на сайт, де зазначені відповідні характеристики не беруться до уваги, адже оцінка відповідності медико-технічним вимогам ведеться по документах, долученим до тендерної пропозиції.
Також, анатомічна форма – це здатність підгузок пристосовуватись до будь-якої форми тіла та бути комфортними, а наявність гідрофобних бічних бортиків свідчать про наявність захисту від протікань.
Для забезпеченості свіжості у підгузках використовується система нейтралізації запаху – це здатність підгузок нейтралізувати неприємний запах та запобігає його появі. Для цього суперабсорбент повинен мати спеціальну властивість, про що повинно бути зазначено в карті технічних даних до підгузок.
Окрім того, звертаємо увагу, що згідно статті 23 Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» та пункту 18 індивідуальної програми реабілітації інваліда, затвердженої наказом МОЗ України від 08.10.2007 №623, інвалід бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення в межах ІПР, тому умови та вимоги тендерної документації було розроблено відповідно до даного пункту.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимушені відмовити у задоволенні вимоги через відсутність обґрунтованих і належних підстав.