-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного забезпечення копіювання та друку документів
Наведено в Додатку 1 Тендерної документації від 16.11.2016 № 15-03-199
Завершена
2 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 750.00 UAH
Період оскарження:
17.11.2016 17:29 - 02.12.2016 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо відміни процедури закупівлі
Номер:
f297a8ca661c48b2bbe9d16019640685
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-17-000929-c.b3
Назва:
щодо відміни процедури закупівлі
Вимога:
У відповідь на скаргу , Замовник керується листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03.10.2016 року № 3302-06/31643-07 , в якому зазначено ,що у разі якщо очікувана вартість не перевищує суму для товарів і послуг - 133 тисячі євро; для робіт - 5150 тисяч євро, підстава для відміни торгів, передбачена абзацом шостим частини першої статті 31 Закону, не застосовується.
Довожу до Вашого відома, що листи Міністерств не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер. А в ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено , якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється без будь-яких інших умов. Також, повідомляємо, що Закон України має вищу юридичну силу ніж будь-які листи Міністерств та оскільки визначений Вами "переможець" пропонує найбільшу ціну серед 3-х учасників , у разі повторного відхилення нашої скарги , Ми змушені будемо звернутись до правоохоронних органів для більш детального розгляду справи.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
19.12.2016 17:37
Вирішення:
В ході розгляду Вимоги та вивчення її змісту встановлено наступне.
Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03.10.2016 № 3302-06/31643-07 «щодо застосування законодавства у сфері закупівель», на який було здійснено посилання Замовником у відповідь на вимогу ТОВ «Мегапринт» (номер вимоги: UA-2016-11-17-000929-c.b2), дійсно носить рекомендаційний та інформативний (роз‘яснювальний) характер.
Під час проведення процедури закупівлі «Фотокопіювання, оформлювання документів та інші спеціалізовані допоміжні конторські/офісні послуги (Послуги з фотокопіювання (Послуги з технічного забезпечення копіювання та друку документів))», Замовник керувався виключно Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон), ключовою відмінністю якого в порівнянні з Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10 квітня 2014 року №1197-VIІ (в частині оцінки тендерних пропозицій), є те, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону (частина 1 статті 28 Закону).
Тобто Законом для даної закупівлі (очікувана вартість закупівлі не перевищує суму для послуг - 133 тисячі євро) передбачені 2 етапи:
I етап - оцінка (проводиться електронною системою автоматично);
II етап - розгляд (на даному етапі Замовником розглядаються тендерні пропозиції Учасників на відповідність Учасників:
- кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тендерна пропозиції Учасників розглядаються на відповідність умовам тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону, за результатами розгляду тендерних пропозицій складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом.
Таким чином, поняття «Протокол оцінки» в даному Законі відсутнє, оскільки оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою автоматично. Замовник здійснює розгляд тендерних пропозицій, за результатами якого складає протокол розгляду тендерних пропозицій та оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Додатково повідомляємо, що Учасником у Вимозі невірно цитується абзац 6 частини першої статті 31 Закону:
«якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється»
Абзац 6 частини першої статті 31 Закону має наступний зміст: «Замовник відміняє торги в разі:
- допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій» (не за результатами розгляду).
Процедура закупівлі за даною обставиною відміняється у разі якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму для товарів і послуг - 133 тисячі євро; для робіт - 5150 тисяч євро.
Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вимоги Учасника ТОВ «Мегапринт» (код ЄДРПОУ 31867934) про усунення порушення (номер вимоги: UA-2016-11-17-000929-c.b3).
ВИРІШИВ:
У задоволенні Вимоги Учасника ТОВ «Мегапринт» (код ЄДРПОУ 31867934) про усунення порушення (номер вимоги: UA-2016-11-17-000929-c.b3) відмовити.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Відміна закупівлі
Номер:
7cca123121ce4edd967217e1804b1d37
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-17-000929-c.b2
Назва:
Відміна закупівлі
Вимога:
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Стаття 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій
Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється.
Стаття 31. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
оскільки до оцінки допущене лише одного учасника з найбільшою ціною і враховуючи вищезазначене , прошу відмінити процедуру закупівлі
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
15.12.2016 09:41
Вирішення:
В ході розгляду Вимоги та вивчення її змісту встановлено наступне.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03.10.2016 № 3302-06/31643-07 «щодо застосування законодавства у сфері закупівель»,
«Закон містить різні алгоритми здійснення розгляду та оцінки тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації у залежності від очікуваної вартості закупівлі.
У разі, якщо очікувана вартість закупівлі не перевищує суму для товарів і послуг - 133 тисячі євро; для робіт - 5150 тисяч євро та виходячи зі змісту частини четвертої статті 28 Закону, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається наступною найбільш економічно вигідною у разі відхилення попередньої тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною. У зазначеному випадку оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, тобто передує здійсненню розгляду тендерної пропозиції.
При цьому у разі якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму для товарів і послуг - 133 тисячі євро; для робіт - 5150 тисяч євро та виходячи зі змісту частини п‘ятої статті 28 Закону замовник спочатку розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям (до проведення автоматичної оцінки) і складає протокол розгляду, після оприлюднення якого електронною системою закупівель автоматично розсилається повідомлення всім учасникам тендеру та визначається дата і час проведення електронного аукціону.
Таким чином, підстава для відміни торгів, передбачена абзацом шостим частини першої статті 31 Закону, у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій застосовується до закупівель, очікувана вартість яких перевищує суму для товарів і послуг - 133 тисячі євро; для робіт - 5150 тисяч євро.
При цьому у разі якщо очікувана вартість не перевищує суму для товарів і послуг - 133 тисячі євро; для робіт - 5150 тисяч євро, підстава для відміни торгів, передбачена абзацом шостим частини першої статті 31 Закону, не застосовується, оскільки оцінка тендерних пропозицій передує здійсненню їх розгляду на відповідність вимогам тендерної документації та проводиться автоматично за умови, що для участі в торгах подано дві і більше тендерні пропозиції.
Визначення поняття «переможець процедури закупівлі» наведене у пункті 15 частини першої статті 1 Закону.
Ураховуючи викладене, у разі якщо очікувана вартість закупівель не перевищує суму для товарів і послуг - 133 тисячі євро; для робіт - 5150 тисяч євро, замовник може визначити переможцем учасника за умови, що залишилась одна тендерна пропозиція, яка відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у тендерній документації та визнана найбільш економічно вигідною».
Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вимоги Учасника ТОВ «Мегапринт» (код ЄДРПОУ 31867934) про усунення порушення (номер вимоги: UA-2016-11-17-000929-c.b2).
ВИРІШИВ:
У задоволенні Вимоги Учасника ТОВ «Мегапринт» (код ЄДРПОУ 31867934) про усунення порушення (номер вимоги: UA-2016-11-17-000929-c.b2) відмовити.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Зміна технічних вимог документації
Номер:
613d88c76708405f8ff3963bfa585fa4
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-17-000929-c.b1
Назва:
Зміна технічних вимог документації
Вимога:
Прошу змінити технічні вимоги відповідно до реальних потреб Вашого друку, тобто зменшити вимоги по місячному навантаженню та/або кількості друкуючих пристроїв.
Оскільки в технічній частині Ви вимагаєте надати обладнання у кількості та у потужності , що у 23 рази перевищує Ваші реальні потреби.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
25.11.2016 10:53
Вирішення:
В ході розгляду Вимоги та вивчення її змісту встановлено наступне.
ДП МА «Бориспіль» є багатопрофільним підприємством і функції копіювання та друку документів не обмежуються тільки офісною роботою.
При використанні послуги копіювання і друку виробничих документів є «піки» навантаження.
Параметр «обсяг друку в місяць» відображає потужність обладнання та передбачає «пікові» навантаження на одиницю обладнання, що може використовуватися. За попередній період навантаження на один пристрій в окремих випадках сягало більше 6 000 відбитків за день, що відповідає заявленим параметрам до пристрою. Також, одночасно аналогічні навантаження були зафіксовані і на інших пристроях.
На підприємстві також навантаження залежать від сезонності коли в ДП МА «Бориспіль» спостерігається підвищений попит на друк документів.
Підбір вимог до технічних майданчиків та пристроїв було здійснено з урахуванням необхідності забезпечувати «пікові» та «сезонні» навантаження з друку документів на підприємстві.
Вимогу Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2016-11-17-000929-c.b1) відхилити.
Статус вимоги:
Відхилено