-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95
Місцевий бюджет
Завершена
261 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 308.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 308.50 UAH
Період оскарження:
26.03.2020 16:43 - 06.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Номер:
10dd95c2166d487e8460319a7a211cb6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-26-001261-c.b2
Назва:
невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 41224168; Юр. адреса: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд.28) звертається із вимогою до КП "ЕЛУАШ", оскільки Замовником було порушено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме :
-добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
Безпідставно відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», Замовник визнав переможцем закупівлі ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не зважаючи на невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
1. Згідно Додатку 3 тендерної документації, Учасник « повинен надати інформацію про наявність лабораторії з випробування Нафти та нафтопродуктів:
a. Необхідно надати договір на виконання робіт з випробування Нафти та нафтопродуктів та атестат акредитації випробувальної лабораторії (центру).
b. На сайті Національного агентства з акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ у файлі DOC «Випробувальні лабораторії (ДСТУ ISO/IEC 17025)» обов’язково повинна бути присутня інформація про діючий атестат акредитації, який надано відповідно до пункту а.
c. При завантажені з сайту https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ сфери акредитації та/або доповнень, додатків до неї обов’язково повинна бути присутня інформація про методи випробування, що їх вимагають «Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельних, суднових та котельних палив» (Постанова КМУ №927 від 01.08.2013р.) ДСТУ 7687:2015, ДСТУ 8696:2016, ДСТУ 8704:2017, ДСТУ 7688:2015, ДСТУ 8695:2016, ДСТУ 8705:2017. Сфера акредитації лабораторії (центру) повинна мати арбітражні методи випробувань, а також визначення фосфору, марганцю, сполук свинцю та заліза, ароматичних амінів.
Обов’язковими є наступні методи:
- Вміст фосфору – EN 16294:2012;
- Вміст марганцю - EN 16135:2011, EN 16136:2015, EN 16576:2014;
- Вміст заліза - EN 16136:2015;
- Концентрація свинцю - ДСТУ EN 237:2003;
- Об’ємна частка метилових ефірів жирних кислот - ДСТУ EN 14078:2009 (EN 14078:2003, IDT), EN 14078:2014;
- Вміст поліциклічних ароматичних вуглеводнів - ДСТУ EN 12916:2006 (EN 12916:2000, IDT);
- Вміст органічних кисневмісних сполук - ДСТУ EN 1601:2003 (EN 1601:1997, IDT);
- Цетанове число - ДСТУ ISO 5165:2013 (ISO 5165:1998, IDT) + ДСТУ–Н 7622:2014;
- Окиснювальна стабільність - ДСТУ ISO 12205:2014 (ISO 12205:1995, IDT);
- Стійкість до окислення (індукційний період) - ДСТУ 7685:2015.
ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» надає договір з лабораторією з випробування нафти та нафтопродуктів ТОВ «ІНСПЕКТОРАТ УКРАЇНА» № 2345 ОР від 01.02.2019 р.
Відповідно до інформації розміщеної на сайті Національного агентства з акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/, Сфера акредитації визначена додатком до атестата про акредитацію випробувального центру ТОВ «ІНСПЕКТОРАТ УКРАЇНА» за № 20710 від «29» липня 2018 року, та складається з 99 аркушів і доповненнями до сфери акредитації від «27» травня 2019 року, що складається з 15 аркушів та від «20» вересня 2019 року, що складається з 01 аркуша, які є невід’ємною частиною цього атестата.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» відсутній атестат про акредитацію випробувального центру ТОВ «ІНСПЕКТОРАТ Україна» з усіма додатками, які є невід’ємною частиною до атестата, зареєстрованого у Реєстрі 20 вересня 2019 року за № 20710 (на заміну виданого від 27 травня 2019 року зв’язку з внесенням змін).
Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та мала бути відхилена на підставі норм ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» надає копії посвідчень про проходження навчання яке дає право на виконання робіт з підвищеною небезпекою операторів АЗС, яких зазначено в таблиці. Проте, посвідчення Григоренко С.С - видане на підставі протоколу екзаменаційної комісії від 11 листопада 2015 року № 15-184/1; посвідчення Аносової В.В.- видане на підставі протоколу екзаменаційної комісії від 11 листопада 2015 року № 15-184/1 , посвідчення Вишнякова Дмитра Леонідовича видане на підставі протоколу екзаменаційної комісії від 11 листопада 2015 року № 15-184/1.
Посвідчення видане Петлюк О.В. не містить особистий підпис власника посвідчення; посвідчення видане Зінченко К.С. не містить особистий підпис власника посвідчення.
Крім того, надані посвідчення не містять фото працівників, наприклад Усенко С.В., Петлюк О.В., Бурлакова О.О. та ініші. Таким чином, враховуючи вищевикладені невідповідності, відсутня можливість встановити проходження навчання, яке дає право на виконання робіт з підвищеною небезпекою операторів АЗС.
З огляду на вищенаведене, , з метою недопущення порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» ВИМАГАЄ: Відмінити процедуру відкритих торгів з підстав ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 30.04.2020 15:32
Дата подачі:
26.04.2020 22:43
Вирішення:
Вимога щодо відміни процедури відкритих торгів відхилено
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо ТД
Номер:
8e9b7e84d97a4149b56166f57056e4fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-26-001261-c.b1
Назва:
Вимога щодо ТД
Вимога:
Відповідно до Додатку 1 : «Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін. *підвищення ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін вважається укладання додаткових угод на постачання пального з метою зміни ціни в бік збільшення у більшому розмірі ніж за даними сайту index.minfin.com.ua. Наприклад: відповідно до інформації, яка є у відкритому доступі на сайті http:// index.minfin.com.ua/ з моменту укладання договору до моменту укладання додаткової угоди відбулося збільшення ціни за одиницю товару у розмірі 5%, а ціна відповідно до додаткової угоди була збільшення на 10%. Або ціна фактично не збільшувалась в період з моменту укладання договору до моменту укладання додаткової угоди, а Учасником укладено додаткову угоду, якою було збільшено ціну за одиницю товару. Зазначену інформацію Замовник має право перевірити у відкритому доступі використовуючи сайти: http://prozorro.gov.ua/; http:// index.minfin.com.ua» Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII , із змінами та доповненнями, роз’яснень Мінекономрозвитку, існуючої судової практики - підтвердним документом з інформацією про те, що ціна товару змінилася на ринку, може бути довідка відповідного органу, який має повноваження здійснювати моніторинг цін на відповідні товари ТА надавати експертний висновок про зміну ціни відповідного товару. Такими документами можуть бути, наприклад, висновки ТПП, Держзовнішінформ. Але, звертаємо увагу Замовника, що порядок зміни предмета закупівлі у випадках, передбачених Законом № 922, зокрема, згідно з п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону № 922, та орієнтовний (можливий) або конкретний (допустимий) перелік документів, які має надати контрагент (постачальник) замовнику для підтвердження факту зміни ціни одиниці товару на ринку (тобто коливання ціни такого товару на ринку) визначається у договорі, який складено відповідно до вимог тендерної документації тієї чи іншої закупівлі. Таким чином, визначення КП «ЕЛУАШ» сайта http:// index.minfin.com.ua як джерело перевірки вимагаємої інформації, на підставі якої Замовник буде приймати рішення щодо правомірності або безпідставності підвищення ціни у договорах з третіми особами є дискримінаційним та таким, що суперечить нормам діючого законодавства (адже це прерогатива суда, та повинно бути встановлено відповідним рішенням). Враховуючи вищенаведене вимагаємо виключити зазначену вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2020 15:40
Вирішення:
Вимогу задоволено, в тендерну документацію Замовника внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено